Wczoraj do Gwinta została wprowadzona aktualizacja, jak ją nazwano mulliganów.
Twórcy skupili się w niej szczególnie na systemie dobory kart pomiędzy rundami i ich wymianą. Od teraz gracze co rudę mają do wykorzystania dwie wymiany kart z tym, że rozpoczynający ma jedną dodatkowo. Nadal maksymalna liczba kart w ręce to 10. W rundzie 2 i 3 nadal dobierane są 3 karty z tym, że jeśli zostanie przekroczony limit kart na ręce kolejne dobierane karty zmieniają się w dodatkową możliwość wymiany kart. Może być to przydatne w taliach, których sukces zależy od jednej najsilniejszej karty. Z pewnością jest to jakaś nowa taktyka, która może zostać wykorzystana przez graczy.
Dodatkowo teraz na maksymalny koszt werbunku, który mamy do wykorzystania przy budowaniu naszej talii zależeć będzie w pewnym stopniu od dowódcy, którego wybierzemy. Bazowy poziom kosztu werbunku to 150. Dowódcy mogą powiększyć go od 10 do 19. Jest to całkiem dobry sposób na wyrównanie poziomu umiejętności liderów.
Oprócz tego zmiany doczekał się Sihil, któremu zwiększono odnowienie z 1 na 2, ale również zmniejszono koszt werbunku z 15 na 11, więc możliwe, że część graczy nadal będzie go używać.
Poroniec i Kłobuk resetują teraz swoją siłę po przemianie. Natomiast Letho z Gulethy utracił swoją umiejętność i jego siła została zmieniona na 9.
Wszystkie zmiany można zobaczyć poniżej
Pełna lista zmian:
Ogólne
- Zmieniono
działanie wymiany kart. Co rundę, obaj gracze mogą wymienić maksymalnie
dwie karty. Gracz zaczynający grę dostaje dodatkowy mulligan, do
wykorzystania przed rozpoczęciem 1 rundy. Liczba wymian w kolejnych
rundach może ulec zmianie, w zależności od liczby dobieranych kart.
Szczegóły poniżej.
- Na początku 2 i 3 rundy gracze mogą
dobrać maksymalnie trzy karty. Jeśli przekroczą limit kart na ręce,
wynoszący 10, każda niedobrana karta zostaje przemieniona w dodatkowy
mulligan, do wykorzystania w tej rundzie.
- Dowódcy mają teraz wpływ na limit kosztu werbunku talii. Bazowy limit kosztu werbunku talii to 150.
Neutralne
- Sihil: zwiększono Odnowienie do 2.
- Sihil: zmieniono koszt werbunku z 15 na 11.
Potwory
- Duch Lasu zwiększa limit kosztu werbunku talii o 16.
- Eredin Bréacc Glas zwiększa limit kosztu werbunku talii o 15.
- Ukryty zwiększa limit kosztu werbunku talii o 14.
- Królowa Krabopająków zwiększa limit kosztu werbunku talii o 12.
Skellige
- Crach an Craite zwiększa limit kosztu werbunku talii o 17.
- Eist Tuirseach zwiększa limit kosztu werbunku talii o 15.
- Harald Chromy zwiększa limit kosztu werbunku talii o 14.
- Bran Tuirseach zwiększa limit kosztu werbunku talii o 13.
Królestwa Północy
- Poroniec resetuje swoją siłę po przemianie.
- Kłobuk resetuje swoją siłę po przemianie.
- Król Henselt zwiększa limit kosztu werbunku talii o 17.
- Królewna Adda zwiększa limit kosztu werbunku talii o 16.
- Król Demawend zwiększa limit kosztu werbunku talii o 16.
- Król Foltest zwiększa limit kosztu werbunku talii o 13.
Scoia’tael
- Eithné zwiększa limit kosztu werbunku talii o 19.
- Brouver Hoog zwiększa limit kosztu werbunku talii o 15.
- Filavandrel aén Fidháil zwiększa limit kosztu werbunku talii o 15.
- Francesca Findabair zwiększa limit kosztu werbunku talii o 13.
Nilfgaard
- Letho z Gulety: usunięto umiejętność.
- Letho z Gulety: zmieniono siłę z 4 na 9.
- Morvran Voorhis zwiększa limit kosztu werbunku talii o 18.
- Jan Calveit zwiększa limit kosztu werbunku talii o 15.
- Emhyr var Emreis zwiększa limit kosztu werbunku talii o 14.
- Uzurpator zwiększa limit kosztu werbunku talii o 10.
Poprawki
- Naprawiono błąd, wskutek którego w wersji koreańskiej na ekranie wyników nie wyświetlały się ikony
- Naprawiono błąd, wskutek którego Panie Lasu nie miały ulepszonych umiejętności po wtasowaniu ich do talii
- Dodano brakujący wskaźnik czasowych ofert w sklepie
- Naprawiono błąd, wskutek którego obrażenia Sweersa nie zwiększały się jeśli został wtasowany do talii w fazie wymiany kart
- Naprawiono błąd, wskutek którego Ogar Dzikiego Gonu nie liczył siebie jako najsilniejszej jednostki
- Naprawiono błąd, wskutek którego Cahir Mawr Dyffryn nie wzmacniał się kiedy Regis: Wampir Wyższy wykradał jego wzmocnienia
- Naprawiono błąd, wskutek którego Sheala mogła zadawać obrażenia również sojusznikom
- Naprawiono opis Dudu: nie wspomina teraz o Zasięgu jednostki.
- Naprawiono błąd, wskutek którego Pokrzepienie jednostek nie aktywowało się po zagraniu karty z cmentarza przeciwnika
- Naprawiono błąd, wskutek którego umiejętność Dennisa Cranmera w rzędzie dalekiego zasięgu nie dotyczyła jednostek z Odpornością
- Naprawiono błąd, wskutek którego umiejętność Aglaïs aktywowała się w późniejszych turach
- Naprawiono błąd, wskutek którego, używając kontrolera, można było otworzyć Sklep i Księgę Nagród podczas wyszukiwania gry
- Naprawiono, mogący wprowadzać w błąd, opis beczek z kartami w wersji polskiej
- Naprawiono błąd, wskutek którego niektóre karty premium mogły zablokować działania gracza, kiedy w opcjach gry wybrano “Animuj wybrane”
- Naprawiono błąd wskutek którego karty przyznawane w ramach dziennych nagród, wyświetlane na ekranie wyników, były niepoprawnie ustawione i w złym rozmiarze
- Naprawiono błąd, wskutek którego, używając kontrolera, można było przypadkiem zakupić paki
- Naprawiono opis Tojadu w wersji koreańskiej
- Naprawiono opis Flaminiki Heymaey w wersji polskiej.
Podoba Wam się ta aktualizacja? Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach.
Jesteś fanem Wiedźmina?
Jeśli jesteś fanem uniwersum Wiedźmina na pewno zainteresują Cię wiedźmińskie puzzle z najnowszej serii, widnieją na nich wizerunki postaci ze świata Wiedźmina. Mówiąc ściślej, na puzzlach możemy podziwiać grafiki identyczne jak te w Gwincie.
Poniżej możecie zobaczyć sprawdzić oferty puzzli z serii 1. w atrakcyjnych cenach (na prawdę warto!):
A niżej wiedźmińskie puzzle z serii 2. w atrakcyjnych cenach:
Niektóre z linków w naszych artykułach to linki afiliacyjne. Po ich kliknięciu, a następnie przejściu na stronę wybranego sklepu oraz za dokonanie zakupu, otrzymujemy prowizję, która przyczynia się do rozwoju i utrzymania portalu.