Do gry wprowadzona została aktualizacja 10.6. Skupiła się ona przede wszystkim na balansie aktualnie obecnych w grze kart oraz wprowadza kilka nowych jednostek.
Do dyspozycji graczy od teraz będą dostępne 3 nowe karty: Triss: Deszcz Meteorów, Yennefer: Iluzjonistka i Iluzja Yennefer. Oprócz tego naprawione zostały drobne błędy. Zmiany umiejętności dosięgnęły Upadłą Raylę, Gellerta Bleinhaima oraz wybrane karty Salamander.
Wszystkie zmiany wprowadzone przez aktualizację 10.6 możecie zobaczyć poniżej i na oficjalnej stronie Gwinta.
Aktualizacja 10.6 – lista zmian
Nowe elementy gry
- Dodano wyskakujące okno z potwierdzeniem podczas zakupu szybkiego podróżowania w Podróżach za fragmenty kart.
- Dodano wyskakujące okno z ostrzeżeniem podczas zmiany z Podróży premium na standardową.
- Zmieniając z Podróży premium na standardową gracze otrzymają mniej fragmentów korony za zaliczanie zadań (standardowa – 20; premium – 40).
Neutralne
- Nowa jednostka – Triss: Deszcz Meteorów
Człowiek – Czarodziejka
Siła: 3, koszt werbunku: 12
Rozmieszczenie (bliskie starcie): Zadaj wszystkim jednostkom we wrogim rzędzie obrażenia równe połowie ich siły bazowej.
Rozmieszczenie (daleki zasięg): Wzmocnij wszystkie sojusznicze jednostki w rzędzie o połowę ich siły bazowej.
- Nowa jednostka – Yennefer: Iluzjonistka
Człowiek – Czarodziejka
Siła: 4, koszt werbunku: 12
Rozmieszczenie: Stwórz w tym rzędzie Iluzję Yennefer.
W każdej turze, gdy za pierwszym razem stworzysz jednostkę po swojej stronie pola bitwy, zadaj najsłabszej wrogiej jednostce obrażenia równe sile bazowej stworzonej jednostki.
Śmiertelny cios: Wzmocnij stworzoną jednostkę 1.
- Nowa jednostka – Iluzja Yennefer
Człowiek – Czarodziejka, Sługa
Siła: 4
Fatum.
Jeśli ta jednostka odniesie obrażenia, zniszcz ją.
- Aerondight – koszt werbunku zmieniono z 9 na 10.
- Wściekły Ifrit – siłę zmieniono z 4 na 5, obrażenia z umiejętności Rozmieszczenie zmieniono z 4 na 5.
- Franciszek Bedlam – siłę zmieniono z 4 na 6.
- Zdobna kadzielnica – koszt werbunku zmieniono z 8 na 9.
- Triss: Motyle
Siłę zmieniono z 5 na 4.
Umiejętność zmieniono na:
Rozmieszczenie (daleki zasięg): Wtasuj kartę ze swojej ręki do talii, następnie dobierz dowolną jednostkę i wzmocnij ją o 3.
Potwory
- Król Auberon; Najeźdźca; Zdobywca – siłę zmieniono z 5 na 6.
- Ge’els
Umiejętność zmieniono na:
Rozmieszczenie: Zagraj kartę specjalną Dzikiego Gonu ze swojej talii.
Lojalność: Zamiast tego zagraj kartę Dzikiego Gonu ze swojej talii.
Skellige
- Harald An Craite; Łupieżca, Chromy – siłę zmieniono z 5 na 6.
- Sigvald – koszt werbunku zmieniono z 7 na 8.
Królestwa Północy
- Książę Viraxas; Wygnaniec; Król – siłę zmieniono z 6 na 7.
- Podróżująca kapłanka – siłę zmieniono z 3 na 4, ładunki początkowe zmieniono z 0 na 1, ładunki na przetasowanie zmieniono z 3 na 2.
Scoia’tael
- Symbioza – zaktualizowano opis, który zawiera teraz źródła symbiozy niepochodzące od jednostek.
- Eithné: Gniew Brokilonu
Siłę zmieniono z 6 na 10.
Umiejętność zmieniono na:
Niewrażliwość.
Symbioza 3.
- Freixenet
Siłę zmieniono z 6 na 5.
Umiejętność zmieniono na:
Zapał, Rozkaz (daleki zasięg): Stwórz w tym rzędzie Małą Driadę.
Odnowienie: 4
Lojalność: Na koniec swojej tury obniż odnowienie o czas trwania twojej witalności.
- Torque – usunięto wymaganie lojalności. Teraz zawsze zaczyna w twojej ręce.
- Wyrocznia
Siłę zmieniono z 4 na 5.
Koszt werbunku zmieniono z 4 na 5.
Umiejętność zmieniono na:
Rozmieszczenie: Wzmocnij jednostkę z ręki, która nie została jeszcze wzmocniona, o liczbę wzmocnionych jednostek znajdujących się w twojej ręce.
- Dębostworki – krwawienie zmieniono z 3 na 4.
Nilfgaard
- Fergus var Emreis – koszt werbunku zmieniono z 7 na 6.
- Uzurpator: Cesarz
Siłę zmieniono z 6 na 5.
Umiejętność zmieniono na:
Rozmieszczenie: Stwórz Wywiadowców w obu rzędach przeciwnika i daj im status szpiega.
Zapał. Rozkaz: Przechwyć wszystkich Wywiadowców ze statusem szpiega.
Za każdym razem, gdy przeciwnik zyskuje status szpiega, wzmocnij tę kartę 1.
- Egzekutor Brygady Impera
Pancerz zmieniono z 0 na 1.
Ma teraz nową część umiejętności:
Śmiertelny cios: Zyskaj 1 pkt pancerza.
Syndykat
- Odliczenie – premię werbunku zmieniono z 15 na 14.
- Upadła Rayla
Siłę zmieniono z 5 na 6.
Koszt werbunku zmieniono z 11 na 12.
Umiejętność zmieniono na:
Zasłona.
Zysk 3.
Haracz 3: Usuń status zatrucia sojuszniczej karty, następnie wzmocnij tę kartę o 5.
Za każdym razem, gdy twój przeciwnik zagrywa jednostkę, zatruj ją i zmniejsz wartość licznika o 1.
Gdy licznik osiągnie 0, haracz zmieni się na opłatę.
Licznik: 2
- Gellert Bleinheim
Umiejętność zmieniono na:
Zysk 2.
Odporność.
Opłata 1: Zatruj sojuszniczą jednostkę i wzmocnij ją o 2.
Odnowienie: 1
Adrenalina 5: Na koniec swojej tury oczyść tę kartę.
- Nieudany eksperyment
Siłę zmieniono z 10 na 6.
Koszt werbunku zmieniono z 5 na 4.
Umiejętność zmieniono na:
Rozmieszczenie: Zatruj tę kartę.
Opłata 3: Przesuń truciznę z karty na jednostkę.
Odnowienie: 1.
- Histeria – koszt werbunku zmieniono z 5 na 4.
- Mutant
Pancerz zmieniono z 2 na 0.
Umiejętność zmieniono na:
Gdy ta jednostka zostanie zatruta, stwórz w tym rzędzie podstawową kopię tej karty.
Licznik: 1.
- Asasyn Salamander
Pancerz zmieniono z 1 na 0.
Umiejętność zmieniono na:
Rozmieszczenie: Wyznacz nagrodę za wrogą jednostkę.
Rozkaz: Zatruj wrogą jednostkę z nagrodą.
- Pachołek Salamander
Umiejętność zmieniono na:
Rozmieszczenie: Oczyść sojuszniczą jednostkę i zyskaj 2 monety za każdy usunięty status.
- Skradzione Mutageny
Umiejętność zmieniono na:
Wybierz mutagen:
Czerwony – zadaj wrogiej jednostce 4 pkt obrażeń.
Niebieski – zatruj sojuszniczą jednostkę i zyskaj 5 monet.
Zielony – wzmocnij sojuszniczą jednostkę o 4 i daj jej zasłonę.
Jeśli kontrolujesz co najmniej 2 jednostki Salamandry, wybierz dodatkowy mutagen.
Poprawki – aktualizacja 10.6
- Na umiejętność utworzenia Auberona Najeźdźcy poprawnie wpływa teraz umiejętność Runicznego Czarodzieja.
- Wskazówka Franceski Findabair poprawnie wspomina teraz o podstawowej kopii karty specjalnej.
- Umiejętności rozkazów związane z przeniesieniem karty na drugą stronę (np. Władca marionetek czy Zaklęty tom) wpływają teraz na Huberta Rejka kontrolowanego przez gracza, a nie przeciwnika.
- Sihilla można teraz użyć, aby zagrywać pułapki.
- Umiejętność Xaviera Lemmensa nie zostaje wyłączona, jeśli nie udało się wybrać celu podczas przeglądania cmentarza.
- Opis Kręgu Przywołań został dopracowany, aby odpowiadała obecnej umiejętności.
Zmiany zostały również na filmie poniżej:
Podoba Ci się aktualizacja 10.6? Daj znać w komentarzach. Możesz sprawdzić również naszą bazę talii.
Jesteś fanem Wiedźmina?
Jeśli jesteś fanem uniwersum Wiedźmina na pewno zainteresują Cię komiksy ze świata Wiedźmina. Pięć dotychczas wydanych komiksów opowiada o przygodach Geralta w pełnym potworów i niebezpieczeństw świecie. W niektórych, Białemu Wilkowi towarzyszą bohaterowie znani z kart Gwinta i wiedźmińskiego uniwersum.
Poniżej możecie sprawdzić oferty komiksów w atrakcyjnych cenach (na prawdę warto!):
Niektóre z linków w naszych artykułach to linki afiliacyjne. Po ich kliknięciu, a następnie przejściu na stronę wybranego sklepu oraz za dokonanie zakupu, otrzymujemy prowizję, która przyczynia się do rozwoju i utrzymania portalu.