KRÓLESTWA PÓŁNOCY
DOWÓDCY
FOLTEST | RADOWID V | HENSELT |
Wybierz brązową jednostkę po Twojej stronie na polu bitwy, a następnie stwórz kopię tej jednostki w tym samym rzędzie. |
Usuń 8 siły każdej jednostce. |
Przemień wszystkie jednostki z jednego Twojego rzędu w złote do czasu usunięcia z pola bitwy lub końca rundy. |
BRĄZOWE KARTY:
Nobilitacja |
Nazwa Karty |
Medyk Polowy
|
Biedna Poczciwa Piechota
|
Zwiadowca Rębaczy
|
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Wzmocniona Wieża Oblężnicza
|
Nazwa Karty |
Nazwa Karty |
Nazwa Karty |
Nazwa Karty |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Nazwa Karty |
Nazwa Karty |
Trebusz |
Keadweński Setnik
|
Redańska Elita
|
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Nazwa Karty |
Nazwa Karty |
Nazwa Karty |
Temerski Piechur |
Kaedweński Mistrz Oblężeń |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
SREBRNE KARTY:
Posiłki |
Priscilla |
Sabrina Glevisig
|
Jaskier |
Nenneke |
Zagraj z talii wszystkie egzemplarze wybranej brązowej jednostki po tej samej stronie. |
Dobierz 1 odkrytą kartę i 1 zakrytą kartę (inne niż złote). Zagraj 1, a drugą przenieś do losowego miejsca w talii. |
Po zniszczeniu: zmniejsz siłę jednostek (poza złotymi) po tej samej stronie o 3. |
Zwiększ siłę każdej jednostki (innej niż złota), która zostanie zagrana po tej samej stronie o 2. Nie dotyczy stworzonych jednostek. |
Wskrześ jednostkę (inną niż złota lub Nieuleczalna). |
Odrin |
Pavetta |
Trololo |
Ves |
Margarita Laux-Antille
|
Co 1 turę przenieś do losowego rzędu po tej samej stronie i zwiększ siłę pozostałych jednostek (poza złotymi) w tym rzędzie o 1. |
Zniszcz najsłabsze jednostki na polu bitwy (poza złotymi). |
Zmniejsz siłę jednostek w przeciwległym rzędzie (innych niż złote) o 1, zwiększ siłę tej jednostki o 2 za każdą osłabioną jednostkę. |
Zagraj kartę Komandos Niebieskich Pasów z talii za każdym razem, gdy po twojej stronie pojawia się złota karta. |
Stwórz i zagraj kartę Adeptka z Aretuzy, kiedy po twojej stronie pojawia się złota karta. |
Sheala de Tancarville
|
Talar |
Książę Stennis
|
Detmold |
|
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Możesz wymienić karty w liczbie: 1. |
Odporność na działanie Pogody. Dobierz kartę zakrytą i odkrytą. Wybierz 1, drugą przenieś do losowego miejsca w talii. |
Usuń z gry kartę z dowolnego cmentarza (inną niż złota). |
ZŁOTE KARTY:
Shani |
Dijkstra |
Jan Natalis
|
Krwawy Baron
|
Keira Metz
|
Wskrześ jednostkę (inną niż złota lub Nieuleczalna) i przemień ją w złotą do końca rundy lub do momentu jej usunięcia. |
Zobacz wszystkie złote karty z Twojej talii. Zagraj jedną, a następnie przenieś pozostałe do losowych miejsc w Twojej talii. |
Zwiększ siłę twojej jednostki (innej niż złota) o 3, 2 i 1. |
Stwórz i zagraj jednostkę Poroniec lub Kłobuk. |
Zmień siłę sąsiadującej jednostki po prawej stronie (innej niż złota) na siłę sąsiadującej jednostki po lewej stronie (innej niż złota). |
Vernon Roche
|
Philippa Eilhart
|
Triss: Zaklęcie Motyli
|
||
Zmniejsz siłę dowolnej jednostki na polu bitwy (innej niż złota) o 5. |
Możesz zagrać Kartę Specjalną z twojej ręki. Jeśli to zrobiłeś, dobierz kartę z talii. |
Zwiększ siłę wszystkich jednostek w twojej ręce (innych niż złote) o 2 . |
LICZBA KART: 38
LICZBA PUNKTÓW ZA KARTY: 177 (156)
POTWORY
DOWÓDCY:
EREDIN | GE’ELS | DAGON |
Zagraj Eredina. |
Zmień siłę wszystkich niezłotych jednostek w rzędzie na 6. |
Zagraj kartę Trzaskający Mróz, Gęsta Mgła, Ulewny Deszcz lub Brzask. |
BRĄZOWE KARTY:
Gniazdo Potworów
|
Mglak |
Krabopająk |
Nekker |
Jeździec Dzikiego Gonu
|
Stwórz i zagraj 3 kopie bazowe wybranej jednostki Roju po twojej stronie. |
Odporność na działanie Pogody. Zagraj z talii lub cmentarza za każdym razem, gdy pojawi się Mgła. Przenieś na cmentarz, gdy przestanie być pod wpływem Mgły. |
Zagraj wszystkie Krabopająki z talii. |
Zwiększ siłę tej karty w ręce, talii lub na polu bitwy o 1, gdy twój Trupojad pochłonie inną kartę. Po usunięciu: dobierz i zagraj egzemplarz tej karty z talii. |
Odporność na działanie Pogody. Zagraj wszystkich Jeźdźców Dzikiego Gonu z talii. |
Wiwerna |
Ghul |
Arcygryf |
Utopiec |
Nekker Wojownik
|
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Wojownik Dzikiego Gonu
|
Starożytny Mglak
|
Olbrzymi Krabopająk
|
Ekimma |
Golem |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Gryf |
Vran Wojownik
|
Bies |
Harpia |
Harpia Celaeno |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
SREBRNE KARTY:
Baba Cmentarna
|
Przeraza |
Katakan |
Utopiec |
Żywiołak Ognia
|
Po upływie 1 tury pochłoń i usuń z gry wszystkie jednostki ze swojego cmentarza (inne niż złote) i zwiększ siłę tej jednostki o 1 za każdą z nich. |
Co 2 tury pochłoń i usuń z gry losową Kartę Specjalną ze swojego cmentarza (inną niż złotą) i zwiększ siłę tej jednostki o 3. |
Pochłoń i usuń z gry jednostkę (inną niż złota) z dowolnego cmentarza. Dodaj jej siłę do siły tej jednostki. |
Odporność na działanie Pogody. Przenieś jednostkę po stronie rywala (inną niż złota) do jego rzędu jednostek oblężniczych. |
Stwórz i zagraj kartę Mniejszy Żywiołak Ognia co turę w rzędzie, w którym znajduje się ta jednostka. |
Królewicz Ropuch
|
Żywiołak Ziemi
|
Gaunter O’Dim
|
Nithral |
Wiedźma: Kuchta
|
Pochłoń i odrzuć dowolną kartę jednostki z ręki (inną niż złota) i dodaj jej siłę do siły tej karty. Następnie dobierz kartę. |
Po usunięciu: stwórz i zagraj jednostki Mniejszy Żywiołak Ziemi w liczbie 3, w rzędzie, w którym znajdowała się ta jednostka. |
Stwórz i zagraj jednostkę Widmo w liczbie 3. |
Odporność na działanie Pogody. Zmniejsz siłę losowej jednostki po stronie rywala (poza złotymi) o 2 z każdą pojawiającą się po twojej stronie jednostką Dzikiego Gonu. |
Zagraj wszystkie karty Wiedźm z talii. |
Wiedźma: Szepciucha
|
Wiedźma: Przadka
|
Lodowy Gigant
|
Mantikora |
Stary Grot: Śpiący
|
Zagraj wszystkie karty Wiedźm z talii. |
Zagraj wszystkie karty Wiedźm z talii. |
Odporność na działanie Pogody. Za każdym razem, gdy ta karta zostanie zagrana w rzędzie pod wpływem Mrozu lub gdy w jej rzędzie zostanie stworzony Mróz, zwiększ siłę o 5. |
Brak umiejętności. |
Zwiększ siłę wszystkich pozostałych jednostek w rzędzie (poza złotymi) o 1. Jeżeli pod koniec tury w przeciwległym rzędzie znajdzie się 3 lub więcej jednostek, przemień w Stary Grot: Obudzony. |
ZŁOTE KARTY:
Avallac’h
|
Klucznik |
Duch Lasu
|
Caranthir |
Draug |
Dobierz karty w liczbie: 2. Rywal dobiera karty w liczbie: 1. |
Wskrześ jednostkę (inną niż złota lub Nieuleczalna) z cmentarza rywala. |
Odporność na działanie Pogody. Stwórz i zagraj jednostki Wściekły Wilk w liczbie 3. Stwórz efekt Mgły po tej samej stronie. |
Odporność na działanie Pogody. Stwórz efekt Mrozu. Stwórz i zagraj jednostki Ogar Dzikiego Gonu w liczbie 2. |
Zmniejsz siłę losowej jednostki po przeciwnej stronie (innej niż złota) o 1. Powtórz 7 razy. |
Imlerith |
Kejran |
Sukkub |
||
Odporność na działanie Pogody. Zmniejsz siłę jednostki po stronie rywala (innej niż złota) o 3, oraz siłę jednostek sąsiadujących z nią (innych niż złote) o 1. |
Pochłoń i zniszcz 3 swoje jednostki (inne niż złote), dodaj ich siłę do siły bazowej tej karty. Po usunięciu ustaw siłę tej jednostki na 8 (nawet jeśli jest zablokowana). |
Po upływie 2 tur, przenieś inną najsilniejszą jednostkę z rzędu (inną niż złota) na przeciwną stronę. Remisy są rozwiązywane losowo. |
LICZBA KART: 39
LICZBA PUNKTÓW ZA KARTY: 212 (212)
SCOIA’TAEL
DOWÓDCY:
FRANCESCA | BROUVER HOOG |
EITHNE |
Wymień 3 karty. |
Zagraj srebrną kartę z Twojej talii. |
Cofnij nie nieustępliwą jednostkę z Twojej strony do ręki, a następnie natychmiast ją zagraj. |
BRĄZOWE KARTY:
Nazwa Karty |
Łucznik z Dol Blathanna
|
Traper z Dol Blathanna
|
Nazwa Karty |
Nazwa Karty |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Elfi Najemnik
|
Havekarskie Wsparcie
|
Komandos z Gór Sinych
|
Nazwa Karty |
Nazwa Karty |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Nazwa Karty |
Nazwa Karty |
Oficer Vrihedd
|
Nazwa Karty |
Dragoni Vrihedd
|
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Awangarda Vrihhed
|
Nazwa Karty |
Havekarski Przemytnik |
Strzelec Wyborowy z Dol Blathanna |
|
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
SREBRNE KARTY:
Dar Natury
|
Braen |
Ciaran |
Ele’yas |
Malena |
Stwórz i zagraj kopię bazową ostatniej zagranej Karty Specjalnej (innej niż złota), następnie usuń tę kartę z gry. |
Zmniejsz siłę jednostki przeciwnika (innej niż złota) o tyle, ile wynosi siła tej karty. |
Zasadzka: odsłoń po zakończeniu rundy. Cofnij do ręki aktualnego właściciela, jeśli ten przegrał rundę. |
Zwiększ siłę tej karty w ręce, talii lub na polu bitwy o 2 za każdym razem, gdy po twojej stronie pojawi się karta Neofita Scoia’tael. |
Zmniejsz siłę losowej jednostki przeciwnika (innej niż złota) o 1, za każdym razem, gdy po tej samej stronie zostanie zagrany odkryty Elf. |
Barclay Els
|
Ida Emean
|
Aelirenn |
Toruviel |
Morenn |
Zwiększ siłę wszystkich swoich pozostałych Krasnoludów (innych niż złote) o 1 gdziekolwiek się znajdują. |
Zasadzka: odsłoń, gdy rywal zagra Kartę Specjalną (inną niż złota). Anuluj jej działanie. |
Zagraj tę kartę z talii, gdy po twojej stronie będzie 5 lub więcej odkrytych kart Elfów. |
Zasadzka: odsłoń, gdy gracz po przeciwnej stronie spasuje. Zwiększ o 2 siłę jednostek w odstępie 2 pól od tej karty (poza złotymi). |
Zniszcz 1 zakrytą kartę na polu bitwy. Następnie zwiększ siłę tej jednostki o 4. |
Nazwa Karty |
Sheldon Skaggs
|
Yaevinn |
Dennis Cranmer |
|
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Brak umiejętności. |
Odporność na działanie Pogody. Zmniejsz siłę wszystkich pozostałych jednostek w rzędzie (poza złotymi) o 1. Dobierz 1 kartę z talii. |
Pod koniec każdej tury przywróć siłę wszystkich pozostałych jednostek w rzędzie (poza złotymi) do ich siły bazowej. |
ZŁOTE KARTY:
Aglais |
Saskia |
Schirru |
Zoltan Chivay
|
Iorweth |
Wskrześ Kartę Specjalną (inną niż złota) z twojego cmentarza. |
Zmniejsz siłę jednostek po stronie rywala (poza złotymi) o 1, zwiększ siłę pozostałych jednostek po swojej stronie (poza złotymi) o 1. |
Zasadzka: odsłoń, gdy zostanie zagrana karta specjalna (inna niż złota). Anuluj jej działanie, a następnie zniszcz najsilniejsze jednostki rywala (inne niż złote). |
Otrzymuje Wytrzymałość do końca tej rundy. Wytrzymałość oznacza, że jednostka nie opuści pola bitwy po zakończeniu rundy. |
Zmniejsz siłę dowolnej jednostki na polu bitwy (innej niż złota) o 6. |
Isengrim Faoiltiarna
|
Milva |
Ithline Aegli
|
||
Stwórz jednostkę Neofita Scoia’tael w losowym rzędzie po twojej stronie, za każdym razem, gdy zagrasz Kartę Specjalną. |
Cofnij 1 najsilniejszą jednostkę po twojej stronie (poza złotymi, Nieustępliwymi oraz tą jednostką) do ręki. Rywal robi to samo, jeżeli jeszcze nie spasował. Remisy są rozwiązywane losowo. |
Wybierz 3 sąsiadujące jednostki. Zablokuj je lub odblokuj (jeśli nie są złote). Zablokowana jednostka straci wszystkie umiejętności (Tarcza, Wytrzymałość, itp.) do czasu, gdy zostanie przeniesiona do ręki lub ponownie zagrana. |
LICZBA KART: 37
LICZBA PUNKTÓW ZA KARTY: 175 (164)
SKELLIGE
DOWÓDCY:
CRACH AN CRAITE |
HARLAD CHROMY |
KRÓL BRAN |
Zagraj 2 wojowników klanu an Craite. |
Odejmij 3 siły wszystkim osłabionym jednostkom przeciwnika i 2 siły wszystkim pozostałym jednostkom. |
Odrzuć 2 karty i dodaj im 2 punkty bazowe siły. Wybierz 1 kartę z Twojej talii i umieść ją w Twojej ręce. |
BRĄZOWE KARTY:
Kapłanka Freji
|
Topornik Klanu Tuirseach
|
Harcownik Klanu an Craite
|
Łucznik Klanu Brokvar
|
Kapitan |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Nazwa Karty |
Rozwścieczony Berserker
|
Zdziczały Niedźwiedź
|
Rozwścieczony Berserk
|
Łowca Klanu Brokvar
|
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Skald |
Pirat
|
Nazwa Karty |
Tarczownik Klanu Tuirseach
|
Drakkar Wojenny
|
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Wojownik Klanu an Craite
|
Drakkar |
Płatnerz Klanu Tordarroch |
Tarczowniczka Klanu Drummond |
|
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
SREBRNE KARTY:
Odnowa |
Sigrdrifa |
Lugos Siny
|
Mistrz Mistrzów
|
Draig Bon-Dhu
|
Wskrześ jednostkę ze swojego cmentarza (inną niż złota, lub nieuleczalna) i zwiększ jej siłę bazową o 2. |
Wskrześ jednostkę (inną niż złota lub Nieuleczalna). Zwiększ siłę Sigrdrify o 1 za każdym razem, gdy po tej samej stronie zostanie zagrana jednostka z dowolnego cmentarza. |
Stwórz i zagraj jednostkę Wieloryb z Jaskini Snów w losowym rzędzie po przeciwnej stronie. |
Jeśli w rzędzie z tą jednostką nie ma żadnych innych odkrytych jednostek, zwiększ jej siłę bazową o 2 na początku twojej tury. |
Zwiększ siłę bazową 2 jednostek na twoim cmentarzu (innych niż złote) o 3. |
Holger Czarnoręki
|
Skjall
|
Svanringe |
Gremista |
Udalryk |
Odporność na działanie Pogody. Zmniejsz o 2 siłę 3 jednostek (poza złotymi). |
Zmniejsz siłę tej jednostki o 2 na początku twojej tury. Po usunięciu: stwórz i zagraj jednostkę Wskrzeszony Skjall w tym samym rzędzie. |
Jeśli możesz, dobierz 1 kartę. Następnie odrzuć 1 kartę. |
Zmniejsz o 1 siłę 3 jednostek (innych niż złote) po swojej stronie. Zwiększ siłę Gremisty o 3 za każdą z nich. |
Wskrześ losową kartę (inną niż Złota, Nieuleczalna) z cmentarza po przeciwnej stronie. |
Morkvarg |
Donar an Hindar
|
Jutta an Dimun
|
Djenge Frett |
|
Gdy ta jednostka trafi na cmentarz, zmniejsz jej siłę bazową o 2 i wskrześ ją. |
Odporność na działanie Pogody. Zobacz kartę z wierzchu twojej talii. Możesz ją zatrzymać, lub odrzucić i dobrać inną. |
Brak umiejętności. |
Odrzuć jednostkę z twojej talii (inną niż złota) na cmentarz. Przetasuj talię. |
ZŁOTE KARTY:
Kambi |
Lugos Szalony
|
Koral |
Myszowór
|
Birna Bran
|
Stwórz i zagraj jednostkę Hemdall po tej samej stronie po upływie 3 tur. Zniszcz tę jednostkę, gdy po tej samej stronie pojawi się Hemdall. |
Po upływie 2 tur zwiększ siłę bazową o 1 za każdą jednostkę na twoim cmentarzu. Po usunięciu: zmień siłę bazową na 4 (nawet jeśli jest zablokowana). |
Stwórz efekt Pogody w przeciwnym rzędzie. |
Jeśli możesz, dobierz karty w liczbie: 2. Następnie odrzuć karty w liczbie: 2. |
Dobierz 2 karty. Zatrzymaj 1 i odrzuć drugą. |
Cerys |
Hjalmar |
Dzik Morski
|
||
Po przeniesieniu na cmentarz przemień tę jednostkę w srebrną. |
Stwórz i zagraj jednostkę Władca Undvik po przeciwnej stronie. |
Wybierz trzy razy jednostkę (inną niż złota). Zmniejsz siłę kolejno o 3, 2 i 1. |
LICZBA KART: 37
LICZBA PUNKTÓW ZA KARTY: 176 (155)
NILFGAARD
DOWÓDCY:
BRĄZOWE KARTY:
Ambasador |
Nazwa Karty |
Nazwa Karty |
Nazwa Karty |
Nazwa Karty |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Nazwa Karty |
Nazwa Karty |
Nazwa Karty |
Nazwa Karty |
Nazwa Karty |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Nazwa Karty |
Nazwa Karty |
Nazwa Karty |
Nazwa Karty |
Alchemik |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Nazwa Karty |
Nilfgaardzki Rycerz
|
|||
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
SREBRNE KARTY:
Zdrada |
Fałszywa Cirilla
|
Joachim de Wett
|
Cantarella
|
Egan |
Przenieś Szpiegującą jednostkę (inną niż złota) na swoją stronę pola bitwy i zwiększ jej siłę o 8. |
Zwiększ siłę tej karty o 1 na początku każdej tury, kiedy ta jednostka Szpieguje. Jeśli właściciel spasuje, kiedy ta jednostka Szpieguje, przenieś ją na przeciwną stronę. |
Zagraj pierwszą kartę jednostki z wierzchu talii (inną niż złota lub nielojalna) i zwiększ jej siłę o 8. |
Odporność na działanie Pogody. Dobierz kartę z twojej talii. Możesz ją zatrzymać albo przenieść ją na spód twojej talii i dobrać inną. Zmniejsz siłę bazową tej karty o 6, kiedy przestaje Szpiegować. |
Zablokuj lub odblokuj jednostkę inną niż złota. Zablokowana jednostka straci wszystkie umiejętności pasywne (Tarcza, Wytrzymałość, itp.) i nie aktywuje pozostałych do czasu, gdy zostanie przeniesiona do ręki lub ponownie zagrana. |
Ceallach |
Peter Saar Gwynleve
|
Sweers |
Vanhemar |
Cynthia |
Zwiększ siłę tej karty o 6 za każdym razem, gdy którykolwiek z graczy użyje zdolności dowódcy (zanim zajdzie jej efekt). |
Przywróć siłę jednostki (innej niż złota) do wartości bazowej. |
Wybierz jednostkę rywala (inną niż złota). Przenieś wszystkie jej egzemplarze z talii przeciwnika na jego cmentarz. |
Zwiększ siłę tej karty w twojej ręce, talii lub na polu bitwy o 1 za każdym razem, gdy karta zostanie odkryta w ręce któregoś z graczy. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Serrit |
Albrich |
Assire var Anahid
|
Fringilla Vigo
|
|
Zmniejsz siłę wybranej jednostki rywala (innej niż złota) o 1 za każdą odkrytą kartę w rękach obu graczy. |
Jeżeli rywal nie spasował, dobierz 1 kartę. Rywal dobiera 1 odkrytą kartę. |
Wtasuj karty z cmentarza rywala do jego talii w liczbie 2 lub mniejszej. Zmniejsz siłę tej jednostki o 1 za każdą w ten sposób wtasowaną kartę. |
Brak umiejętności. |
ZŁOTE KARTY:
Zabójstwo |
Letho z Gulety
|
Vilgefortz |
Tibor Eggebracht
|
Vattier de Rideaux
|
Zablokuj i zniszcz wskazaną jednostkę rywala (inną niż złota). Zablokowana jednostka straci wszystkie umiejętności (Tarcza, Wytrzymałość, itp.) do czasu, gdy zostanie przeniesiona do ręki lub ponownie zagrana. |
Usuń z gry jednostki (inne niż złote) w odstępie 2 pól od tej karty, dodaj ich siłę do siły bazowej tej karty. Po usunięciu, zmień siłę bazową tej karty na 1 (nawet jeśli jest zablokowana). |
Zniszcz wskazaną jednostkę (inną niż złota). Jeżeli to jednostka rywala, rywal dobiera i odkrywa 1 kartę z talii. Jeżeli to twoja jednostka, dobierz i zagraj kartę z talii. Jeśli rywal spasował, możesz wskazać tylko swoją jednostkę. |
Jeśli rywal nie spasował, zwiększ siłę bazową tej karty o 15. Rywal dociąga 1 brązową kartę z wierzchu talii, karta zostaje odkryta. Po usunięciu, zmień siłę bazową tej karty na 7 (nawet jeśli jest zablokowana). |
Odkryj karty ze swojej ręki w liczbie 2 lub mniejszej. Za każdą odkrytą w ten sposób kartę odkryj 1 losową kartę z ręki rywala. |
Xarthisius |
Menno Coehoorn
|
Stefan Skellen
|
Cahir |
|
Podejrzyj 3 karty z wierzchu talii rywala. Możesz przenieść 1 z nich na spód talii rywala. |
Zniszcz wszystkie Szpiegujące jednostki (poza złotymi) po stronie rywala. |
Wybierz dowolną kartę z talii, przetasuj talię i umieść wybraną kartę na jej szczycie. |
Jeżeli rywal nie spasował, twoja karta dowódcy staje się ponownie gotowa do użycia. Rywal dobiera brązową kartę ze szczytu talii i odkrywa ją. |
LICZBA KART: 40
LICZBA PUNKTÓW ZA KARTY: 236 (218)
KARTY NEUTRALNE
BRĄZOWE KARTY:
Przypływ Adrenaliny
|
Piorun Alzura
|
Trzaskający Mróz
|
Kajdany Dwimerytowe
|
Epidemia |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Brzask |
Gęsta Mgła
|
Rozdarcie |
Jad Mantikory
|
Man |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Znak: Queen |
Trzęsienie Ziemi Stammelforda |
Jaskółka |
Grom |
Ulewny Deszcz
|
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Okrzyk Bojowy
|
||||
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
SREBRNE KARTY:
Aeromancja |
Podwójny Krzyż Alzura
|
Róg Dowódcy
|
Atrapa |
Bomba Dwimerytowa
|
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Gradobicie Merigold
|
Pożoga |
Skelligijski Sztorm
|
Ostatnie Życzenie
|
Białe Zimno
|
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Dudu |
Krowa Czempionka
|
Iris |
Płotka |
Sara |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Król Żebraków
|
Myrgtabrakke |
Octivis |
Wiedźmin: Eskel
|
Jasiek |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Wiedźmin: Lambert
|
Olgierd von Everec
|
Operator |
Wiedźmin: Vesemir
|
|
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
Przykładowy tekst opisujący umiejętność danej karty, pojawi się tu. |
ZŁOTE KARTY:
Czarne Zwierciadło Bekkera |
Ragh nar Rogh
|
Uzdrowienie |
Yennefer: Klątwy
|
Ciri |
Zamień siłę najsilniejszej i najsłabszej jednostki na planszy. Remisy są rozwiązywane losowo. |
Zmniejsz siłę bazową 8 losowych jednostek po przeciwnej stronie pola bitwy (innych niż złote) o 2 |
Wskrześ złotą jednostkę (inną niż Nieuleczalna). |
Zmniejsz siłę wszystkich najsilniejszych jednostek przeciwnika (innych niż złote) o 1 na początku twojej tury. |
Cofnij do twojej ręki po przegranej rundzie. |
Geralt: Aard
|
Geralt: Igni
|
Regis |
Yennefer
|
Zoltan: Treser
|
Wybierz 3 sąsiadujące jednostki (z rzędu innego niż Oblężniczy) po przeciwnej stronie. Przesuń je (jeśli nie są złote) do dalszego rzędu. Następnie zmniejsz ich siłę o 1. |
Zniszcz najsilniejsze jednostki (poza złotymi) w przeciwległym rzędzie, jeśli siła tego rzędu wynosi 20 lub więcej. |
Po usunięciu: przemień w Regis: Wampir Wyższy i zagraj. |
Stwórz i zagraj Jednorożca lub Chironexa. |
Stwórz i zagraj jedną z dwóch wersji jednostki Feldmarszałek Duda. |
Villentretenmerth |
Triss Merigold
|
Ciri: Szarża
|
Geralt
|
|
Po upływie 3 tur zniszcz najsilniejsze jednostki (poza złotymi) dwa razy z rzędu. |
Zmniejsz siłę dowolnej jednostki (innej niż złota) o 4. |
Po przeniesieniu na cmentarz przenieś tę kartę do losowego miejsca w talii i zwiększ jej siłę bazową o 3. |
Brak umiejętności. |
LICZBA KART: 54
LICZBA PUNKTÓW ZA KARTY: 136 (133)
Niektóre z linków w naszych artykułach to linki afiliacyjne. Po ich kliknięciu, a następnie przejściu na stronę wybranego sklepu oraz za dokonanie zakupu, otrzymujemy prowizję, która przyczynia się do rozwoju i utrzymania portalu.