Potężna aktualizacja świąteczna wprowadza wiele zmian i nowości

Od wczoraj w Gwincie dostępna jest zapowiadana wcześniej potężna, świąteczna aktualizacja.

Wprowadza ona do gry ponad 100 całkiem nowych kart, dla każdej frakcji, ponad to nastąpiło także kilka innych mniejszych lub większych zmian. Wszystkie jednostki w Gwincie straciły znaczek rzędu, na które mogą zostać zagrane, można je teraz wyłożyć na dowolny rząd. Dodano nowe zagrożenia, umiejętności i mechaniki, część starych kart uległo zmianie, otrzymując nowe zagrania lub inną liczbę punktów.

Duża zmiana nastąpiła w warstwie graficznej Gwinta. Menu wyboru i wymiany karty w czasie pojedynku stało się teraz jaśniejsze, a zarazem bardziej przejrzyste, nie musimy już przewijać wszystkich kart, by wybrać odpowiednią. Teraz ułożone są jedna obok drugiej na prostokątnej planszy. Zdecydowaną zaletą jest to, że widzimy wszystkie karty do wyboru nie musimy przewijać.

Gruntowne zmiany spotkały także ekran budowania talii i kolekcji kart, w tej aktualizacji zostały one połączone w jeden dzięki czemu tworząc talie nie musimy już przełączać się między ekranami, by stworzyć brakującą nam kartę, wszystko to można zrobić w jednym miejscu, co bardzo upraszcza te operacje.

Do Gwinta wprowadzony został system codziennych misji za wykonanie, których otrzymamy nagrody. Przykładową misją jest wygranie pięciu pojedynków. Ta zmiana również zdecydowanie na plus.

Pod względem technicznym wprowadzono chyba najbardziej konieczny system. Mianowicie, mowa jest o systemie odzyskiwania połączenia, co powinno być dodane już jakiś czas temu. Teraz nawet jeśli chwilowo nasze połączenie internetowe zostanie przerwane, ciągle mamy szanse na ukończenie gry. Gra próbuje połączyć się ponownie, jeśli się jej uda, rozgrywka jest normalnie kontynuowana. Miałem możliwość już to przetestować i działa na prawdę dobrze.

REKLAMA

REKLAMA

Poniżej pełna lista zmian:

PEŁNA LISTA ZMIAN:
  • Ekran selekcji kart został zaktualizowany i wygląda inaczej.
  • Ekran wyboru karty profilowej został zaktualizowany i wygląda inaczej.
  • Opisy są teraz bardziej zwięzłe.
  • Wiele nazw zostało skróconych.
  • Ekran bibelotów został nieco zmodyfikowany.
  • Samouczek został zaktualizowany, by lepiej pasował do aktualnej wersji gry.
  • Wyzwania zostały zaktualizowane, by lepiej pasowały do aktualnej wersji gry.
  • Talie startowe zostały zaktualizowane, by lepiej pasowały do aktualnej wersji gry.
  • Wszystkie jednostki są od teraz zwinne.
  • Interfejs opisów został zaktualizowany.
  • Umiejętności Zemsty nie aktywują się już pod koniec rundy.
  • SI i talie, których używa, zostały drastycznie zmodyfikowane w ramach przygotowań przed dodaniem do gry nowej zawartości.
NOWE ELEMENTY GRY
  • W grze pojawiło się ponad 100 nowych kart!
  • Gra została wzbogacona o wiele nowych efektów wizualnych.
  • W wielu menu wyboru twoje karty powinny być teraz podświetlane na niebiesko, a karty przeciwnika na czerwono.
  • Możesz teraz przeglądać zawartość cmentarza, korzystając z menu wyboru.
  • W grze pojawiło się miejsce na zagrywaną kartę, aby ułatwić identyfikację kart, które są wprowadzane do gry.
  • W grze pojawiły się komunikaty bojowe.
  • W menu bibelotów pojawiły się nagrody za kilka sezonów.
  • W jednym rzędzie może się teraz znajdować maksymalnie 9 jednostek.
  • Animacje kart zostały w znacznym stopniu zmodyfikowane, aby łatwiej było zorientować się, kiedy są odrzucane, wzywane itd.
  • Dowódcy nie stwarzają już kolejnych egzemplarzy siebie. Teraz zagrywa się ich jak normalne jednostki.
  • Do gry został dodany Zestaw Świątecznych Beczek.
  • Do gry zostały dodane Zimowe Łowy.
  • Do gry została dodana kategoria Sług. Są oni automatycznie usuwani z gry, kiedy trafiają na cmentarz.
  • W grze pojawił się system odzyskiwania połączenia.
NEUTRALNE
  • Siła Regisa została zmniejszona z 7 do 1.
  • Regis wykrada teraz wybranej jednostce wszystkie jej wzmocnienia.
  • Avallac’h: Wiedzący stwarza teraz jednostkę z talii początkowej twojego przeciwnika.
  • Siła Gauntera O’Dimma został zwiększona z 5 do 6.
  • Gaunter O’Dimm daje ci teraz szansę, by zagrać kartę, którą wybrał, jeśli uda ci się odgadnąć jej siłę.
  • Siła Lamberta: Fechmistrza została zwiększona z 7 do 8.
  • Lambert: Fechmistrz rani teraz wszystkie egzemplarze wrogiej jednostki o 4.
  • Siła Ciri została zwiększona z 5 do 6.
  • Pancerz Ciri został zmniejszony z 3 do 2.
  • Siła Triss: Zaklęcia Motyli została zwiększona z 6 do 8.
  • Triss: Zaklęcie Motyli nie posiada już umiejętności Rewanż.
  • Siła Yennefer: Klątwy została zwiększona z 7 do 9.
  • Yennefer: Klątwa nie posiada już umiejętności Rewanż.
  • Siła Zguby Borosa została zwiększona z 4 do 9.
  • Zguba Borosa stwarza teraz nową kartę specjalną, Złocistą Pianę.
  • Siła Triss Merigold została zwiększona z 8 do 10.
  • Siła Villentretenmertha została zwiększona z 8 do 10.
  • Siła Ciri: Szarży została zwiększona z 10 do 11.
  • Siła Geralta została zwiększona z 13 do 15.
  • Bomba dwimerytowa resetuje teraz wszystkie wzmocnione jednostki w rzędzie.
  • Obrażenia od Jadu mantikory zostały zwiększone z 12 do 13.
  • Zatruty miód zadaje teraz 6 punktów obrażeń najsilniejszemu wrogowi w każdym rzędzie.
  • Siła Krowy Czempionki została zmniejszona z 2 do 1.
  • Krowa Czempionka nie posiada już umiejętności Odwet i nie ciąży nad nią Fatum.
  • Siła Czarta została zwiększona do 14.
  • Siła Dorregaraya została zmniejszona z 2 do 1.
  • Dorregaray tworzy teraz brązową lub srebrną kartę Bestii lub Drakonida.
  • Aeromancja została zastąpiona Aeromantą, jednostką o sile 4, która stwarza Mróz, Mgłę lub Piorun Alzura.
  • Siła Operatora została zmniejszona z 7 do 5.
  • Myrgtabrakke zadaje teraz 2 punkty obrażeń 3 razy.
  • Siła Tasaka została zmniejszona z 9 do 7.
  • Tasak zadaje teraz 1 pkt obrażeń za każdą kartę w twojej ręce.
  • Siła Ocvista została zwiększona z 7 do 8.
  • Cyprian Willey okalecza teraz jednostkę o 4.
  • Siła Janka została zwiększona z 8 do 9.
  • Siła Sary została zwiększona z 9 do 11.
  • Trzęsienia Ziemi zadają teraz obrażenia wyłącznie wrogom.
  • Piorun Alzura zadaje teraz 9 pkt obrażeń.
  • Jaskółka wzmacnia teraz o 10.
  • Kajdany z dwimerytu nie degradują już jednostek.
  • Kajdany z dwimerytu zadają teraz 4 pkt obrażeń zamiast 2.
  • Znak Quen został usunięty z gry i zastąpiony Tarczą z łusek wiwerny.
POTWORY
  • Siła Ukrytego została zmniejszona z 5 do 4.
  • Ukryty wykrada teraz jednostce połowę siły.
  • Siła Dagona została zwiększona z 5 do 8.
  • Dagon nie może już stworzyć Mrozu.
  • Siła Kejrana została zwiększona z 4 do 6.
  • Siła Drauga została zwiększona z 8 do 10.
  • Draug wskrzesza teraz w swoim rzędzie jednostki z cmentarza jako Draugiry o sile 1, dopóki rząd nie zostanie wypełniony.
  • Stary Grot został zastąpiony 2 różnymi kartami: Starym Grotem i Hibernującym Gigantem.
  • Siła Trollicy została zmniejszona z 8 do 1.
  • Trollica jest od teraz wzmacniana o siłę bazową jednostki, którą pochłania.
  • Siła Pavetty została zmniejszona z 7 do 3.
  • Pavetta nie potrzebuje już Rozejmu.
  • Umiejętność Żalnicy jest teraz aktywowana, gdy tylko zostanie zagrana.
  • Siła Żalnicy została zwiększona z 2 do 4.
  • Siła Wodnicy została zwiększona z 3 do 4.
  • Nekurat wykrada teraz wybranej jednostce 5 pkt siły.
  • Siła Nithrala została zwiększona z 5 do 6.
  • Siła Królewicza Ropucha została zwiększona z 5 do 6.
  • Siła Przerazy została zwiększona z 12 do 13.
  • Mglak nie jest już wskrzeszany z cmentarza.
  • Siła Nekkera została zwiększona z 3 do 4.
  • Harpia nie zadaje już obrażeń.
  • Siła Harpii została zwiększona z 3 do 4.
  • Ekimma wykrada teraz wybranej jednostce 3 pkt siły.
  • Siła Pomniejszego D’ao została zwiększona z 2 do 4.
  • Siła Harpii Celaeno została zwiększona z 5 do 6.
  • Wiwerna zadaje teraz 5 pkt obrażeń.
  • Siła Kuroliszka została zmniejszona z 7 do 6.
  • Kuroliszek resetuje od teraz jednostkę.
  • Siła Aspiranta została zwiększona z 6 do 7.
  • Siła Olbrzymiego krabopająka została zwiększona z 6 do 7.
  • Olbrzymi krabopająk nie zadaje już sobie obrażeń. Zamiast tego jego umiejętności można użyć ponownie 3 razy.
  • Siła Archespora została zwiększona z 5 do 7.
  • Archespor już się nie uzdrawia.
  • Siła Drakkara Dzikiego Gonu została zwiększona z 7 do 8.
  • Siła Nekkera Wojownika została zwiększona z 7 do 9.
  • Siła Starożytnego Mglaka została zwiększona z 8 do 10.
  • Siła Arcygryfa została zwiększona z 8 do 10.
  • Siła Biesa została zwiększona z 8 do 11.
  • Bies nie posiada już żadnej umiejętności.
  • Siła Cyklopa została zwiększona z 7 do 11.
  • Jednostki z umiejętnością Zemsty nie mają już żadnego pozytywnego wpływu na Cyklopa.
SKELLIGE
  • Crach ulepsza teraz jednostkę o 2, ale nie zadaje jej już obrażeń.
  • Siła Haralda Chromego została zwiększona z 5 do 6.
  • Harald Chromy rozdziela teraz losowo 10 pkt obrażeń między wrogów z przeciwnego rzędu.
  • Siła Hemdalla została zwiększona z 16 do 20.
  • Siła Birny Bran została zwiększona z 3 do 6.
  • Siła Myszowora została zwiększona z 7 do 10.
  • Siła Vabjorna została zwiększona z 10 do 11.
  • Siła Hjalmara została zwiększona z 14 do 16.
  • Sigrdrifa wskrzesza teraz brązową lub srebrną jednostkę Klanową.
  • Siła Gremisty została zwiększona z 3 do 4.
  • Siła Draiga Bon-Dhu została zwiększona z 5 do 6.
  • Holger Czarna Ręka zadaje teraz 6 pkt obrażeń zamiast 5.
  • Siła Mistrza Mistrzów została zwiększona z 5 do 7.
  • Mistrz Mistrzów staje teraz do pojedynku z silniejszym wrogiem.
  • Siła Svanrige została zwiększona z 7 do 8.
  • Siła Lugosa Sinego została zwiększona z 8 do 9.
  • Siła Jutty została zwiększona z 12 do 13.
  • Siła Udalryka została zwiększona z 12 do 13.
  • Kapitan Piratów zagrywa teraz brązową jednostkę klanu Dimun z twojej talii.
  • Kapłanka Freyi wskrzesza teraz tylko brązowych żołnierzy.
  • Tarczowniczka nie zadaje już obrażeń. Zamiast tego wzywa wszystkie egzemplarze tej jednostki.
  • Siła Zielarki została zwiększona z 2 do 3.
  • Siła Klanowych Ochotników została zmniejszona z 6 do 5.
  • Klanowi Ochotnicy wzmacniają teraz sojusznika o połowę jego siły.
  • Skelligijski Myśliwy zadaje teraz 5 pkt obrażeń.
  • Siła Topornika Klanowego została zwiększona z 5 do 6.
  • Siła Drakkara została zwiększona z 5 do 7.
  • Od teraz Drakkar wzmacnia się, zamiast się ulepszać.
  • Drakkar Bojowy zadaje teraz 2 pkt obrażeń losowemu wrogowi, kiedy jest zagrywany.
  • Skelligijski Weteran ulepsza teraz wszystkie jednostki klanu Tuirseach o 1, niezależnie od tego, gdzie się znajdują, wliczając cmentarz.
  • Siła Rozwścieczonego berserkera została zwiększona z 6 do 8.
  • Siła Skalda została zwiększona z 5 do 8.
  • Skald wzmacnia teraz wszystkich sojuszników z wybranego klanu o 1.
  • Siła Harcowników została zwiększona z 7 do 8.
  • Skelligijski Myśliwy jest teraz jednostką klanu Tuirseach.
  • Łucznik Klanowy jest teraz jednostką klanu Tuirseach.
  • Skelligijski Płatnerz jest teraz jednostką klanu An Craite.
  • Skelligijski Zbrojmistrz jest teraz jednostką klanu An Craite.
  • Siła Łupieżcy została zwiększona z 7 do 8.
  • Siła Rębaczy Klanowych została zwiększona z 7 do 8.
  • Siła Zdziczałego niedźwiedzia została zwiększona z 7 do 9.
  • Siła Berserkera marudera została zwiększona z 8 do 9.
  • Siła Skelligijskiego Zbrojmistrza została zwiększona z 7 do 9.
  • Siła Flaminiki została zwiększona z 8 do 9.
  • Siła Pirata została zwiększona z 9 do 11.
  • Siła Wojownika Klanowego została zwiększona z 11 do 12.
  • Siła Pirata została zwiększona z 9 do 11.
KRÓLESTWA PÓŁNOCY
  • Siła Vernona Roche’a została zmniejszona z 7 do 3.
  • Vernon Roche zadaje teraz 7 pkt obrażeń wybranemu celowi i na początku gry dodaje Komandosa Niebieskich Pasów do twojej talii.
  • Siła Priscilli została zmniejszona z 6 do 3.
  • Priscilla wzmacnia teraz 5 losowych jednostek o 3.
  • Keira Metz stwarza teraz Piorun Alzura, Grom lub Toksynę krabopająka.
  • Siła Krwawego Barona została zwiększona z 6 do 9.
  • Krwawy Baron wzmacnia się teraz wszędzie i nie przechodzi już na wierzch talii.
  • Siła Jaskra została zwiększona z 9 do 11.
  • Siła Sheali została zmniejszona z 7 do 4.
  • Sheala pozwala ci teraz zagrać z ręki brązową lub srebrną kartę specjalną i odwraca kolejność zagrywania kart.
  • Siła Detmolda została zwiększona z 3 do 4.
  • Siła Kłobuka została zmniejszona z 6 do 5.
  • Kłobuk wzywa teraz Porońca.
  • Siła Odrina została zwiększona z 5 do 8.
  • Siła Nenneke została zwiększona z 9 do 10.
  • Siła Porońca została zwiększona z 6 do 10.
  • Poroniec wzywa teraz Kłobuka.
  • Siła Ves została zwiększona z 9 do 11.
  • Ves wymienia teraz 2 karty.
  • Trollololo posiada teraz 9 punktów pancerza i nie generuje dodatkowych punktów pancerza co turę.
  • Siła Talara została zwiększona z 11 do 13.
  • Zwiadowca Rębaczy nie może już brać na cel jednostek Wsparcia.
  • Siła Temerskiego Werblisty została zmniejszona z 7 do 5.
  • Temerski Werblista wzmacnia teraz wybranego sojusznika o 6.
  • Siła Mistrza oblężeń została zwiększona z 5 do 6.
  • Siła Taranu została zmniejszona z 7 do 6.
  • Taran zaczyna teraz od zadania 3 punktów obrażeń.
  • Katapulta została zastąpiona Aedirnskim Rębajłą.
  • Siła Ciężkiej Jazdy Burej Chorągwi została zwiększona z 7 do 8.
  • Siła Wzmocnionego Trebusza została zwiększona z 7 do 8.
  • Siła Redańskiej Elity została zwiększona z 6 do 8.
  • Siła Kaedweńskiego setnika została zwiększona z 7 do 9.
  • Pancerz Kaedweńskiego setnika został zwiększony z 2 do 3.
  • Wykładowca z Ban Ard może teraz zostać wymieniony na dowolną brązową kartę specjalną.
  • Siła Tridamskiego piechura została zwiększona z 8 do 10.
SCOIA’TAEL
  • Siła Schirru została zmniejszona z 10 do 4.
  • Schirru stwarza teraz Pożogę lub Epidemię.
  • Siła Milvy została zwiększona z 9 do 10.
  • Siła Saskii została zwiększona z 10 do 11.
  • Siła Idy Emean została zwiększona z 3 do 4.
  • Siła Braenn została zwiększona z 5 do 6.
  • Siła Maleny została zwiększona z 4 do 7.
  • Malena jest teraz kartą Zasadzki, która zostaje odkryta po upływie 2 tur i rzuca Urok na najsilniejszego brązowego lub srebrnego wroga o sile 5 lub mniejszej.
  • Siła Morenn została zwiększona z 7 do 9.
  • Siła Sheldona Skaggsa została zwiększona z 8 do 9.
  • Siła Ele’yasa została zwiększona z 8 do 9.
  • Siła Yaevinna została zwiększona z 12 do 13.
  • Siła Wiedzącego została zmniejszona z 3 do 2.
  • Siła Oficera Vrihedd została zwiększona z 4 do 5.
  • Siła Mistrzyni Miecza została zwiększona z 4 do 5.
  • Krasnolud Harcownik ulepsza teraz o 3.
  • Siła Awangardy Vrihedd została zwiększona z 5 do 6.
  • Siła Krasnoludzkiego Najemnika została zmniejszona z 7 do 6.
  • Krasnoludzki Najemnik wzmacnia teraz o 5.
  • Siła Elfiego Łucznika została zwiększona z 6 do 7.
  • Siła Havekarskiego wsparcia została zwiększona z 6 do 7.
  • Siła Havekarskiego przemytnika została zwiększona z 6 do 7.
  • Siła Dragonów Vrihedd została zwiększona z 7 do 8.
  • Siła Brygady Vrihedd została zwiększona z 8 do 9.
  • Siła Straży Mahakamskiej została zwiększona z 6 do 9.
  • Straż Mahakamska ulepsza teraz wybranego sojusznika o 2.
  • Siła Neofity Vrihedd została zwiększona z 7 do 10.
  • Neofita Vrihedd wzmacnia teraz 2 losowe jednostki w twojej ręce o 1.
  • Siła Saperów Vrihedd została zwiększona z 9 do 11.
NILFGAARD
  • Siła Jana Calveita została zwiększona z 4 do 5.
  • Letho jest teraz szpiegiem.
  • Letho blokuje teraz dwie jednostki w wybranym rzędzie i wykrada im całą siłę.
  • Siła Cahira została zmniejszona z 4 do 1.
  • Cahir wskrzesza teraz Dowódcę.
  • Siła Vilgefortza została zwiększona z 8 do 9.
  • Stefan Skellen wzmacnia teraz o 5, a nie o 2.
  • Siła Vattiera została zwiększona z 9 do 11.
  • Siła Xarthisiusa została zwiększona z 10 do 13.
  • Fringilla Vigo jest teraz szpiegiem, a jej siła została zmniejszona z 6 do 1.
  • Siła Vanhemara została zwiększona z 3 do 4.
  • Siła Petera Gwynleve została zwiększona z 5 do 6.
  • Serrit zadaje teraz 7 pkt obrażeń zamiast 6.
  • Siła Egana została zwiększona z 5 do 7.
  • Egan nie zadaje już obrażeń.
  • Siła Cesarzowej została zwiększona z 6 do 8.
  • Cesarzowa dysponuje teraz umiejętnością Zemsty, która niszczy najsłabszą jednostkę w jej rzędzie.
  • Sweers już się nie okalecza.
  • Siła Albricha została zwiększona z 9 do 10.
  • Siła Assire została zwiększona z 10 do 11.
  • Strażnik nie posiada już Zemsty i umieszcza Pomniejszego strażnika na szczycie talii przeciwnika, kiedy zostanie zagrany.
  • Siła Cantarelli została zwiększona z 11 do 13.
  • Skrytobójca zadaje teraz 10 pkt obrażeń.
  • Siła Pikinierów Dywizji Alba została zmniejszona z 4 do 3.
  • Pikinierzy Dywizji Alba wzywają teraz wszystkie egzemplarze tej jednostki.
  • Siła Dywizji Magne została zmniejszona z 7 do 3.
  • Dywizja Magne zagrywa teraz losowy brązowy Przedmiot z twojej talii.
  • Siła Zwiadowcy została zwiększona z 4 do 5.
  • Zwiadowca nie może już brać na cel złotych jednostek.
  • Siła Ognistego Skorpiona została zmniejszona z 6 do 5.
  • Obrażenia zadawane przez Ognistego Skorpiona zostały zwiększone z 4 do 5.
  • Egzekutor Brygady Impera nie zadaje już obrażeń, kiedy zostanie zagrany.
  • Saper wzmacnia teraz wybranego sojusznika o 5.
  • Siła Siewcy zarazy została zwiększona z 6 do 7.
  • Siła Kusznika Dywizji Deithwen została zwiększona z 6 do 7.
  • Kusznik Dywizji Deithwen zadaje teraz 3 punkty obrażeń. Jeśli cel jest szpiegiem, otrzyma 6 punktów obrażeń.
  • Siła Sierżanta Brygady Nauzicaa została zwiększona z 6 do 7.
  • Mangonela zadaje teraz 2 pkt obrażeń losowemu wrogowi, kiedy jest zagrywana.
  • Siła Konnicy Dywizji Alba została zwiększona z 4 do 7.
  • Konnica Dywizji Alba wzmacnia się teraz o 1 za każdym razem, gdy pojawia się sojusznik.
  • Siła Nilfgaardzkiego oficera została zwiększona z 7 do 8.
  • Nilfgaardzki oficer wzmacnia teraz sojusznika o 2 za każdym razem, gdy zagrywasz Żołnierza.
  • Siła Alchemika została zwiększona z 8 do 9.
  • Siła Włóczników Dywizji Alba została zwiększona z 8 do 10.
  • Siła Infiltratora została zwiększona z 9 do 10.
  • Siła Nilgaardzkiego rycerza została zwiększona z 11 do 12.
POPRAWKI
  • Kilka problemów związanych z awariami aplikacji i stabilnością zostało rozwiązanych.

Tak jak zawsze po aktualizacji, kilka kart, które uległy zmianie, można zniszczyć za zwiększoną ilość surowców. Jest na to 3 dni od wejścia w życie aktualizacji. Pełna lista kart, objętych tą opcją:

  • Krowa Czempionka
  • Dorregaray
  • Operator
  • Tarcza z łusek wywerny
  • Stary Grot
  • Nekurat
  • Ekimma
  • Mglak
  • Kapitan Piratów
  • Skelligijski Weteran
  • Temerski Werblista
  • Aedirnski Rębajło
  • Wiedzący
  • Letho
  • Fringilla Vigo
  • Strażnik
  • Dywizja Magne
  • Yaevinn
  • Talar
  • Przeraza
  • Cantarella
  • Udalryk
  • Saper

Polecamy również zobaczyć zwiastun prezentujący aktualizację świąteczną, gdzie w roli narratora wcieliły się wiedźmy:

A Wam jak podobają się wprowadzone zmiany w Gwincie? Spodobał Wam się nowy wygląd, czy bardziej wolicie poprzedni? Która nowa karta, według Was jest najciekawsza? Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach!


Jesteś fanem Wiedźmina?

Jeśli jesteś fanem uniwersum Wiedźmina na pewno zainteresują Cię wiedźmińskie puzzle z najnowszej serii, widnieją na nich wizerunki postaci ze świata Wiedźmina. Mówiąc ściślej, na puzzlach możemy podziwiać grafiki identyczne jak te w Gwincie.

Poniżej możecie zobaczyć sprawdzić oferty puzzli z serii 1. w atrakcyjnych cenach (na prawdę warto!):

A niżej wiedźmińskie puzzle z serii 2. w atrakcyjnych cenach:

A jeśli nie wiedźmińskie puzzle to może zainteresują Cię inne gry i gadżety gracza w atrakcyjnych cenach:

REKLAMA


REKLAMA

Niektóre z linków w naszych artykułach to linki afiliacyjne. Po ich kliknięciu, a następnie przejściu na stronę wybranego sklepu oraz za dokonanie zakupu, otrzymujemy prowizję, która przyczynia się do rozwoju i utrzymania portalu.

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze
0
Podziel się swoim zdaniem, skomentuj artukuł.x