Już jutro, 30 czerwca gracze Gwinta będą mogli wypróbować nowe karty, z nowego dodatku o nazwie Pan Lusterko. Wraz z nim do gry trafi kilka nowych mechanik. Jak każdy dodatek, Pan Lusterko wprowadzi do gry również kilkadziesiąt nowych kart.
Jak możemy się dowiedzieć wraz z nowym dodatkiem w Gwincie pojawiają się karty legendarne, które zmieniają swój wygląd i umiejętności w trakcie rozgrywki. Jak zapowiadają twórcy dodatek Pan Lusterko wprowadzi ponad 70 nowych kart, które między innymi zaprezentują wpływ Gauntera O’Dima na wydarzenia, które znamy z gier i książek o Wiedźminie. Do dyspozycji graczy rozszerzenie odda 11 kart neutralnych przeznaczonych dla wszystkich frakcji, a także jak zapowiadają twórcy Gwinta nowe statusy i umiejętności kart.
Karty z dodatku Pan Lusterko
Część nowych kart prezentowaliśmy w poprzednich artykułach:
Poniżej możecie sprawdzić nowe karty z dodatku Pan Lusterko.
Pan Lusterko – nowe karty
Wykurzyć ich!
Działania Wojenne
Stwórz 2 Ochotników w sojuszniczym rzędzie i wzmocnij ich o 1.
Ochotnik
Człowiek, Żołnierz, Token
Fatum.
Nożownik z Kerack
Człowiek, Bandyta, Żołnierz
Formacja.
Rozkaz: Daj wrogiej jednostce krwawienie (3).
Desant morski
Działania Wojenne
Echo.
Zagraj ze swojej talii jednostkę Królestw Północy o koszcie werbunku 9 lub mniej. Wzmocnij ją o 1 za każdy punkt werbuku poniżej limitu.
Egmund
Człowiek, Żołnierz
Zasłona. Zapał.
Rozkaz (bliskie starcie): Zadaj wrogiej jednostce 3 pkt obrażeń.
Jeśli na koniec twojej tury ten rozkaz wciąż nie jest zużyty, wzmocnij jednostkę po prawej o 1.
Kerackijska Strażniczka
Człowiek, Żołnierz
Zasłona.
Rozkaz: Przenieś wrogą jednostkę do drugiego rzędu.
Jeśli na koniec twojej tury ten rozkaz wciąż nie jest zużyty, wzmocnij tę jednostkę o 1.
Książę Viraxas
Człowiek
Rozkaz: Zresetuj umiejętność rozkazu sojuszniczej jednostki Królestw Północy.
Jeśli ta karta na początku rundy jest w ręce lub w talii, ulegnie przemianie.
Viraxas Wygnaniec
Człowiek
Formacja.
Rozkaz: Zresetuj umiejętność rozkazu sojuszniczej jednostki Królestw Północy i daj jej zapał.
Lojalność: Jeśli ta karta na początku rundy jest w ręce lub w talii, ulegnie przemianie.
Król Viraxas
Człowiek
Zasłona. Formacja.
Rozkaz: Zresetuj umiejętność rozkazu sojuszniczej jednostki Królestw Północy i daj jej zapał.
Za każdym razem, gdy zagrywasz Żołnierza, wzmocnij go o 1.
Załoga Naglfara
Elf, Dziki Gon
Rozmieszczenie: Stwórz Mróz w rzędzie przeciwnika na 2 tury.
Na koniec sojuszniczej tury, jeśli w przeciwnym rzędzie jest Mróz, wzmocnij się o 1.
Nadzorczyni Naglfara
Elf, Dziki Gon
Rozmieszczenie: Oczyść wrogą jednostkę.
Dominacja: Zamiast tego oczyść jednostkę.
Ard Gaeth
Dziki Gon
Echo.
Stwórz Mróz w obu rzędach przeciwnika na 3 tury.
Najeźdźca Aen Elle
Elf, Dziki Gon
Zasłona.
Rozmieszczenie: Zniszcz tę kartę.
Lojalność: Anuluj umiejętność rozmieszczenia.
Siepacz Dzikiego Gonu
Elf, Dziki Gon
Rozmieszczenie: Przenieś wrogą jednostkę do drugiego rzędu. Jeśli jednostka zostanie przeniesiona do rzędu z Mrozem, zadaj jej 2 pkt obrażeń.
Król Auberon
Elf, Dziki Gon
Rozmieszczenie: Stwórz i zagraj losową brązową jednostkę Dzikiego Gonu.
Jeśli ta karta na początku rundy jest w ręce lub w talii, ulegnie przemianie.
Auberon Najeźdźca
Elf, Dziki Gon
Rozmieszczenie: Utwórz i zagraj brązową jednostkę Dzikiego Gonu.
Lojalność: Jeśli ta karta na początku rundy jest w ręce lub w talii, ulegnie przemianie.
Auberon Zdobywca
Elf, Dziki Gon
Zasłona.
Rozmieszczenie: Utwórz i zagraj brązową jednostkę Dzikiego Gonu.
Za każdym razem gdy zagrywasz jednostkę Dzikiego Gonu, wzmocnij ją o 1.
Marynarz z Kerack
Człowiek, Korsarz, Żołnierz
Zapał. Rozkaz: Wzmocnij sojuszniczą jednostkę o 2.
Lojalność: Zamiast tego wzmocnij sojuszniczą jednostkę o 4.
Król Belohun
Człowiek
Za każdym razem, gdy zagrywasz jednostkę o sile mniejszej niż 4, ustaw jej siłę na 4.
Lojalność: Zwiększ limit siły do 5.
Fregata Kerack
Maszyna, Statek, Machina Oblężnicza
Rozkaz: Stwórz Ochotnika w tym rzędzie.
Załoga: Na koniec swojej tury odśwież tę umiejętność.
Odrodzenie Natury
Natura
Echo.
Wybierz jedno:
– Wzmocnij sojuszniczą jednostkę o 6 i daj jej zasłonę.
– Wzmocnij sojuszniczą jednostkę o 8.
– Wzmocnij sojuszniczą jednostkę o 5 i daj jej witalność (5).
Dunca
Driada
Zasłona. Zapał.
Rozkaz (bliskie starcie): Zadaj wrogiej jednostce 3 pkt obrażeń.
Jeśli na koniec twojej tury ten rozkaz wciąż nie jest zużyty, wzmocnij losową jednostkę Scoia’tael w swoim ręku o 1.
Porzucona dziewczynka
Człowiek
Rozkaz: Przemień tę jednostkę w Małą Driadę, nie zmieniając jej siły.
Strażniczka Duén Canell
Driada
Zasłona. Symbioza.
Rozmieszczenie: Zadaj wrogiej jednostce 2 pkt obrażeń.
Eithné: Młoda Królowa
Driada
Rozmieszczenie: Stwórz Małą Driadę w tym rzędzie.
Jeśli ta karta na początku rundy jest w ręce lub w talii, ulegnie przemianie.
Eithné: Matka
Driada
Rozmieszczenie: Stwórz 2 Małe Driady w tym rzędzie
Lojalność: Jeśli ta karta na początku rundy jest w ręce lub w talii, ulegnie przemianie.
Eithné: Gniew Brokilonu
Driada
Zasłona. Symbioza.
Rozmieszczenie: Stwórz 2 Małe Driady w tym rzędzie.
Krąg życia
Natura
Zadaj wrogiej jednostce 3 pkt obrażeń, następnie wzmocnij losową jednostkę Scoia’tael w swoim ręku o 2.
Śmiertelny cios: Zamiast tego wzmocnij jednostkę Scoia’tael w swoim ręku.
Jeż z Erlenwaldu
Człowiek, Rycerz, Przeklęty
Zasłona. Zapał.
Rozkaz (bliskie starcie): Przemień się w Dunego.
Na koniec swojej tury wzmocnij losową sojuszniczą jednostkę o 1.
Duny
Człowiek, Rycerz
Odporność.
Barciowe Widziadło
Bestia, Dziki Gon
Zasłona. Zapał.
Rozkaz (bliskie starcie): Zadaj wrogiej jednostce 3 pkt obrażeń.
Jeśli na koniec twojej tury ten rozkaz wciąż nie jest zużyty, wzmocnij tę jednostkę o 1.
Królowa Zimy
Elf, Dziki Gon
Lojalność: Pokrzepienie.
Jeśli na koniec twojej tury w obu rzędach przeciwnika panuje Mróz, wezwij tę jednostkę ze swojej talii do rzędu dalekiego zasięgu.
Skjordal Drummond
Człowiek, Wojownik
Lojalność: Weteran.
Rozmieszczenie: Zadaj wrogiej jednostce obrażenia równe bazowej sile Skjordala.
Ulrich
Człowiek, Wybrańcy Ognia, Rycerz
Zastraszenie.
Rozmieszczenie: Stwórz i zagraj bazową kopię brązowej jednostki Wybrańców Ognia ze swojej ręki.
Lojalność: Wzmocnij ją o 2.
Ildiko
Człowiek, Czarodziej
Rozkaz: Wzmocnij sojuszniczą jednostkę o 5.
Inspiracja: Za każdym razem, gdy zagrywasz jednostkę Królestw Północy, daj jej zapał.
Hamadriada
Driada
Symbioza.
Jeśli na końcu twojej tury ta jednostka ma witalność, wzmocnij ją o 1.
Freixenet
Człowiek
Rozmieszczenie (bliskie starcie): Wzmocnij Driadę w swoim ręku o 2.
Rozmieszczenie (daleki zasięg): Stwórz Małą Driadę w tym rzędzie.
Lojalność: Użyj obu umiejętności.
Dodatek Pan Lusterko
Premiera dodatku Pan Lusterko już jutro, 30 czerwca, zarezerwujcie czas!
Jak Wam się podoba nowy dodatek i nowe karty? Podoba Wam się motyw dodatku? Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach poniżej!
Jesteś fanem Wiedźmina?
Jeśli jesteś fanem uniwersum Wiedźmina na pewno zainteresują Cię wiedźmińskie puzzle z najnowszej serii, widnieją na nich wizerunki postaci ze świata Wiedźmina. Mówiąc ściślej, na puzzlach możemy podziwiać grafiki identyczne jak te w Gwincie.
Poniżej możecie sprawdzić oferty puzzli z serii 1. w atrakcyjnych cenach (na prawdę warto!):
A niżej wiedźmińskie puzzle z serii 2. w atrakcyjnych cenach:
Niektóre z linków w naszych artykułach to linki afiliacyjne. Po ich kliknięciu, a następnie przejściu na stronę wybranego sklepu oraz za dokonanie zakupu, otrzymujemy prowizję, która przyczynia się do rozwoju i utrzymania portalu.