Żelazna Wola – dodatek do Gwinta będzie miał premierę już w środę 2 października. Do tego czasu otrzymujemy systematycznie nowe karty, które trafią do Gwinta wraz z ich opisami i umiejętnościami.
Przed premierą gracze mogą zakupić dwie paki przedsprzedażowe Żelaznej Woli zwykła zawierającą m.in.: animowany rewers oraz skórkę Radowida, a także pakę Ekstra, skromniejszą i z ciemniejszym rewersem. Więcej o pakach przedsprzedażowym możecie znaleźć w jednym z naszych ostatnich wpisów.
Żelazna Wola – nowe karty
Poprzednio udostępnione nowe karty zobaczycie w naszych ostatnich wpisach:
- Żelazna Wola – nowy dodatek do Gwinta – nowe karty
- Żelazna Wola – nowe karty
- Kolejne karty z Żelaznej Woli
- Kolejne karty, które trafią do Gwinta z Żelazną Wolą
Poniżej możecie zobaczyć kolejne nowe karty:
Żelazna Wola – nowe karty
Wszystkie karty możecie zobaczyć również na oficjalnej stronie Gwinta.
Ramon Tyrconnel
Człowiek, Rycerz, Żołnierz
Rozmieszczenie: Stwórz i zagraj podstawową kopię brązowego Żołnierza z twojej ręki i daj mu 2 pkt pancerza.
Redański Łucznik
Człowiek, Żołnierz
Zapał.
Rozkaz (daleki zasięg): Zadaj wrogiej jednostce 1 pkt obrażeń. Ładunek: 1.
Barykada: Na koniec sojuszniczej tury, zyskaj 1 Ładunek.
Wagenburg
Maszyna
Barykada: Na koniec sojuszniczej tury, daj sąsiadującym jednostkom 1 pkt pancerza.
Yghern
Insektoid
Rozmieszczenie: Zyskaj pancerz równy liczbie kart w ręce. Jeśli ta jednostka nie ma pancerza, zniszcz ją.
Napaść
Zbrodnia, Salamandra
Zadaj wrogiej jednostce 4 pkt obrażeń. Jeśli kontrolujesz 2 jednostki Salamandry zadaj jej zamiast tego 6 pkt obrażeń.
Rezuni
Człowiek, Bandyta
Rozmieszczenie: Zadaj wrogiej jednostce 1 pkt obrażeń. Jeśli posiada pancerz, zamiast tego zadaj jej 3 pkt obrażeń.
Królowa Kikimor
Insektoid
Pokrzepienie.
Za każdym razem gdy aktywowane jest pokrzepienie tej jednostki, wzmocnij wszystkie insektoidy w jej rzędzie.
Żelazna Wola – nowe karty
Munro Bruys
Krasnolud
Rozmieszczenie: Przekształć dwóch sojuszniczych Awanturników w Straceńców.
Pancerny Krabopająk
Insektoid
Rozmieszczenie: Daj wrogiej jednostce krwawienie na liczbę tur równą jej sile bazowej.
Glynnis aep Loernach
Człowiek, Żołnierz
Asymilacja 2.
Hawierz
Krasnolud
Harmonia.
Rozmieszczenie: Zadaj wrogiej jednostce 2 pkt obrażeń.
Jeśli kontrolujesz Awanturnika, pomiń jej Pancerz.
Mutant Zabójca
Człowiek, Mutant, Salamandra
Rozmieszczenie: Zadaj wrogiej jednostce 1 pkt obrażeń.
Kapitał 7: Zamiast tego zadaj jej 3 pkt obrażeń.
Żółw Ard Feainn
Człowiek, Żołnierz
Wrażliwość: Wzmocnij najsilniejszą wrogą jednostkę o 3.
Kondotier Trubadur
Krasnolud, Bandyta
Rozmieszczenie: Daj jednostce w twojej ręce 2 pkt pancerza.
Żelazna Wola – nowe karty
Szabrowniczka
Człowiek, Pirat
Rozmieszczenie: Zadaj jednostce 2 pkt obrażeń. Jeśli to sojusznik, wzmocnij się o 4.
Saper
Człowiek, Bandyta
Rozmieszczenie: Zdejmij pancerz jednostki.
Straż Radowida
Człowiek, Żołnierz
Formacja.
Rozkaz: Wzmocnij sojuszniczą jednostkę o 2.
Inspiracja: Zamiast tego wzmocnij ją o 2 i daj jej 2 pkt pancerza.
Pirat Topornik
Człowiek, Wojownik, Pirat
Rozmieszczenie: Zadaj wrogiej jednostce 2 pkt obrażeń.
Wrażliwość: Zadaj losowej wrogiej jednostce 2 pkt obrażeń.
Kondotier Nożownik
Człowiek, Bandyta
Rozmieszczenie: Daj dwóm losowym wrogim jednostkom krwawienie na 2 tury.
Asasyn Salamander
Człowiek, Salamandra
Zastraszenie
Rozmieszczenie (daleko zasięg): Zadaj wrogiej jednostce z Nagrodą 2 pkt obrażeń.
Endriaga Wojownik
Insektoid, Wojownik
Rozmieszczenie: Pochłoń sąsiadujące jednostki. Stwórz Drona w tym rzędzie za każdego pochłoniętego Insektoida.
Żelazna Wola – nowe karty
Driada Zaklinaczka
Driada
Rozmieszczenie: Daj sojuszniczej jednostce Witalność na liczbę rund równą jej pancerzowi.
Mutant
Człowiek, Mutant, Salamandra
Zastraszenie
Konwojent karawany
Machina
Rozkaz: Daj sojuszniczej jednostce 3 pkt pancerza.
Rozmieszczenie: Jeśli kontrolujesz Bandytę zyskaj Zapał.
Kikimora Robotnica
Insektoid
Bliski zasięg: Za każdym razem gdy zagrywasz Insektoida, zyskaj 1 pkt pancerza.
Wrażliwość: Zniszcz tę jednostkę.
Wściekły Zmutowany Pies
Bestia, Mutant, Salamandra
Barykada: Na koniec każdej sojuszniczej tury, wzmocnij się o 2.
Opłata 4: Zyskaj 1 pkt pancerza.
Terror Wielkiego Morza
Machina, Statek
Zapał.
Rozkaz: Pozbaw tę jednostkę całego pancerza i zadaj wrogiej jednostce tyle pkt obrażeń.
Za każdym razem gdy zagrywasz Pirata zyskaj 1 pkt pancerza.
Nowe karty
Jak Wam podobają się nowe karty? Będziecie grać w Gwinta z dodatkiem Żelazna Wola? Premiera nowego dodatku, a wraz z nim nowe karty już w środę! Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach.
Jesteś fanem Wiedźmina?
Jeśli jesteś fanem uniwersum Wiedźmina na pewno zainteresują Cię poniższe wiedźmińskie pozycje. Wybraliśmy dla Was wyjątkowe, mniej znane figurki przedstawiające bohaterów Wiedźmina, a co za tym idzie i Gwinta.
Poniżej możecie sprawdzić oferty mniej popularnych figurek wiedźmińskich, ale ceny, szczególnie trzech pierwszych są przerażająco wysokie. Mimo wszystko zobaczcie ich perfekcyjne wykonanie (na prawdę warto!).
Duże figurki od Prime 1 Studio, nawet 56 centymetrowe!
Również interesujące figurki od Dark Horse:
Może któraś z nich Was zainteresuje.
Niektóre z linków w naszych artykułach to linki afiliacyjne. Po ich kliknięciu, a następnie przejściu na stronę wybranego sklepu oraz za dokonanie zakupu, otrzymujemy prowizję, która przyczynia się do rozwoju i utrzymania portalu.