Gwintownia.pl https://gwintownia.pl/ Na luźno o Gwincie! Fri, 08 Jul 2022 02:41:38 +0000 pl-PL hourly 1 https://i0.wp.com/gwintownia.pl/wp-content/uploads/2019/02/logosicon.png?fit=32%2C32&ssl=1 Gwintownia.pl https://gwintownia.pl/ 32 32 124174569 Gwint: Mag Renegat – premiera pierwszego dodatku single player https://gwintownia.pl/mag-renegat/ https://gwintownia.pl/mag-renegat/#respond Thu, 07 Jul 2022 19:37:18 +0000 https://gwintownia.pl/?p=4043 Właśnie dzisiaj gracze Gwinta doczekali się wersji gry dla pojedynczego gracza. Płatny dodatek single player o nazwie “Mag Renegat” zadebiutował dzisiaj, 7 lipca 2022 roku na PC, Androidzie oraz iOS.…

Artykuł Gwint: Mag Renegat – premiera pierwszego dodatku single player pochodzi z serwisu Gwintownia.pl - Gwint News.

]]>
Właśnie dzisiaj gracze Gwinta doczekali się wersji gry dla pojedynczego gracza. Płatny dodatek single player o nazwie “Mag Renegat” zadebiutował dzisiaj, 7 lipca 2022 roku na PC, Androidzie oraz iOS. Do tej pory rozszerzenie było znane wśród graczy Gwinta jako Projekt Złoty Nekker, o którym pisaliśmy niedawno w naszym artykule, który polecamy Wam przeczytać.

Jak już wspomnieliśmy Mag Renegat to dodatek, który pozwoli na zabawę w karciance o zasadach zbliżonych do Gwinta i na nim bazującej. Jest to pierwszy dodatek single player do Gwinta. Tym co odróżnia tę wersję od multiplayerowej wersji Gwinta jest również możliwość grania w trybie offline.

Jak możemy przeczytać GWINT: Mag Renegat czerpie pełnymi garściami z gier typu rougelike i łączy to z budowaniem talii oraz mechanikami gry karcianej Gwint. Poniżej zebraliśmy podstawowe informacje na temat dodatku, więcej informacji możecie znaleźć na oficjalnej stronie Gwinta.

Gwint: Mag Renegat

Gwint: Mag Renegat – fabuła

Grając w dodatek Mag Renegat poznajemy historię maga Alzura i jego towarzyszki Lylianny, którzy wyruszyli w drogę aby móc zrealizować swoje marzenie. Czarodziej i jego asystentka na 100 lat przed narodzinami Geralta i innych wiedźminów postanowili stworzyć istotę, silną i pozbawioną strachu, która mogłaby rozprawić się z panoszącymi się po Kontynencie okrutnymi i krwiożerczymi potworami. W tym celu potrzebują mutagenu, który zdobędą pokonując Lodowego Smoka na końcu swojej podróży. W jej czasie napotkają na wielu przeciwników, wydarzenia i skarby, które pomogą im przygodzie.

Gwint: Mag Renegat mapa

Tak o historii możemy przeczytać na stronie Gwinta:

Na sto lat przed tym, jak Geralt i inni wiedźmini pojawili się na Kontynencie, Koniunkcja Sfer sprowadziła na niego niezliczone rzesze potworów. Ludzkość desperacko potrzebowała sposobu na walkę z hordą bestii, by przetrwać. Wyrusz śladami młodego, ambitnego maga Alzura i jego towarzyszki Lily, którzy podejmują się niebezpiecznego zadania stworzenia żywej broni, która raz na zawsze wyeliminuje zagrożenie ze strony potworów.

GWINT: Wiedźmińska Gra Karciana

Mag Renegat – rozgrywka

Rozgrywka w Gwint: Mag Renegat różni się w dosyć dużym stopniu od tej znanej z Gwinta online. Przede wszystkim wszystkie karciane bitwy rozstrzygają się tylko w jednej rundzie. Dodatkowo co turę gracz i przeciwnik dociągają jedną kartę z talii. Ogólny układ pola gry jest identyczny jak w Gwincie multiplayer, więc stali gracze Gwinta nie powinni mieć problemu.

Wprowadzono nową funkcjonalność jaką są zaklęcia, które może rzucać lider gracza, czyli w tym wypadku Alzur. Każde rzucenie zaklęcia wiąże się jednak z koniecznością wydania energii, która nie jest nieograniczona i należy ją uzupełniać.

Nagrody

Do dyspozycji graczy oddana została mapa, na której to oni decydują, którą ścieżką podążą. Na trasie można natrafić na pojedynki z różnymi bossami i potworami, skarby, wydarzenia oraz miejsca mocy, w których można zyskać pewne korzyści. Wybór jednej ścieżki powoduje, że pozostałe są już niedostępne. W ten sposób całą historię możemy w pełni poznać przechodząc dodatek Mag Renegat kilkakrotnie.

Po każdym pojedynku gracze mogą otrzymać nagrodę w postaci ulepszenia posiadanej karcianej jednostki lub kartę dodającą bonus do kart.

Skarby

Miejsca mocy

Na trasie podróży Alzura i jego towarzyszki Lylianny gracze natrafią na miejsca mocy, które dobrze znamy z Wiedźmina 3. W rozszerzeniu Mag Renegat dzięki nim możemy zdobyć konkretne bonusy w zależności od koloru miejsca mocy i tak:

  • Czerwone – pozwala usunąć kartę z talii lub zyskać 20 punktów energii
  • Żółte – umożliwia transformować kartę lub zyskać 20 punktów energii
  • Zielone – daje do wyboru wzmocnienie jednostki o 3 lub zyskanie 20 punktów energii
  • Niebieskie – to skopiowanie karty w talii lub zyskanie 20 punktów energii.
Gwint: Mag Renegat miejsca mocy

Gwint: Mag Renegat – zwiastun premierowy

Poniżej możecie obejrzeć zwiastun premierowy dodatku:

Mag Renegat – pakiety i cena

Rozszerzenie Mag Renegat można zakupić w dwóch pakietach, które różnią się ceną oraz zawartością, są to:

  • Edycja Podstawowa
  • Edycja Deluxe

W edycji podstawowej otrzymujemy tylko dostęp do samej gry, pełnej wersji gry, w której poznamy całą historię. Jej cena to 35,99 zł na GOG i Steam oraz 47,99 zł w przypadku wersji mobilnych.

W skład edycji deluxe oprócz podstawowej wersji gry gracze otrzymają:

  • Oficjalną ścieżkę dźwiękową
  • 3 alternatywne wyglądy Alzura

Oprócz tego bonusowo dostaną także przedmioty do wykorzystania w multiplayerowym Gwincie takie jak:

  • planszę “Jamurlak”
  • 4 rewersy Mag Renegat
  • Tytuł „Pierwszy wiedźmin”
  • 5 Potężnych Beczek Premium

Koszt wersji deluxe to 71,99 zł na GOG i Steam.

Grę można, w wersji podstawowej, zakupić pod tymi linkami na GOG i Steam oraz w sklepach urządzeń mobilnych.

Jak Wam się podoba nowy, płatny dodatek do Gwinta dla pojedynczego gracza “Mag Renegat”? Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach. Sprawdźcie również naszą bazę talii kart do Gwinta.


Jesteś fanem Wiedźmina?

Jesteś fanem gier CD Projekt RED z uniwersum Wiedźmina i CyberPunk? Z pewnością zainteresują Cię konsole, na których możesz w nie zagrać i cieszyć się wciągającymi przygodami Geralta, V i innych bohaterów z tych uniwersów.

Poniżej możecie sprawdzić oferty konsol w atrakcyjnych cenach (na prawdę warto!):

Możecie również sprawdzić oferty innej gry z uniwersum Wiedźmina:

Artykuł Gwint: Mag Renegat – premiera pierwszego dodatku single player pochodzi z serwisu Gwintownia.pl - Gwint News.

]]>
https://gwintownia.pl/mag-renegat/feed/ 0 4043
Premiera dodatku Czarne Słońce https://gwintownia.pl/czarne-slonce/ https://gwintownia.pl/czarne-slonce/#respond Tue, 05 Jul 2022 21:45:00 +0000 https://gwintownia.pl/?p=4030 Dzisiaj, 5 lipca 2022 roku miała miejsce premiera kolejnego dodatku do Gwinta pod tytułem Czarne Słońce. Jak nazwa wskazuje tym razem twórcy Gwinta poświęcili rozszerzenie Przekleństwu Czarnego Słońca i historii…

Artykuł Premiera dodatku Czarne Słońce pochodzi z serwisu Gwintownia.pl - Gwint News.

]]>
Dzisiaj, 5 lipca 2022 roku miała miejsce premiera kolejnego dodatku do Gwinta pod tytułem Czarne Słońce. Jak nazwa wskazuje tym razem twórcy Gwinta poświęcili rozszerzenie Przekleństwu Czarnego Słońca i historii Renfri, która jest z nim związana.

Dodatek Czarne Słońce wprowadza do Gwinta 27 nowych kart, po 4 dla każdej frakcji oraz 3 karty neutralne. Wśród nich znajdziemy postacie, które znamy z uniwersum Wiedźmina i brały udział w mrocznych wydarzeniach po zaćmieniu Słońca. W dodatku znalazły się karty: Renfri, Eltibalda czy Hanzy Renfri. Każda frakcja otrzymała po jednym nowym scenariuszu, a wśród umiejętności kart znalazły się nowe słowa kluczowe: Nasycenie, Łaska i Starcie.

Równocześnie z dodatkiem wprowadzona została aktualizacja 10.7.

Przekleństwo Czarnego Słońca

Dla niewtajemniczonych w literacką część Wiedźmina lub zapominalskich przypominamy czym było Przekleństwo Czarnego Słońca, o którym dowiadujemy się głównie w opowiadaniu “Mniejsze Zło” oraz w “Ostatnim Życzeniu”.

Zgodnie z odkrytymi starymi inskrypcjami na menhirach i grobowcach oraz legend starożytnych ludów świata Wiedźmina na świat miała powrócić zła bogini Lilit sprowadzając na świat wiele nieszczęść i śmierć. Wydarzenie to miało zostać poprzedzone przez pojawienie się sześćdziesięciu okrutnych koronowanych kobiet, co zostało opisane następująco “sześćdziesiąt niewiast w koronach złotych, które krwią wypełnią doliny rzek” oraz Czarne Słońce, a więc jego zaćmienie. Tak też się stało. Czarodziej Eltibald, który rozszyfrował przepowiednię rozpropagował ją wśród innych czarodziei, którzy postanowili zapobiec tym wydarzeniem. W efekcie podjęto próby uśmiercenia wszystkich dziewczynek z rodów królewskich, które urodziły się po zaćmieniu Słońca. Faktem jest, że królewny te odznaczały się wyjątkowym okrucieństwem już od najmłodszych lat, a u wielu z nich po ich nieprzypadkowych zgonach i przeprowadzonych sekcjach odkryto wiele mutacji w budowie ich narządów wewnętrznych. Wiele osób twierdziło, że cała akcja została ukartowana przez czarodziejów w celu namieszania w królewskich rodach, a ich okrucieństwo królewien było efektem ich prześladowań. Podobnego zdania był Geralt.

Jedną z dziewczynek urodzonych krótko po zaćmieniu Słońca była Renfri. Jej macocha Andreia postanowiła ją zgładzić. Wysłała ją do lasu z łowczym, który miał tego dokonać, ale Renfri go zabiła i zbiegła, a następnie prowadziła skomplikowany żywot aby tylko przeżyć. Założyła z siedmioma gnomami hanzę, która rabowała i zabijała. Dopiero czarodziej Stregobor umieścił ją w krysztale, który wrzucił do kopalni później przez niego zasypaną. W wyniku błędu została znaleziona przez młodego księcia i odczarowana. Po tych wydarzeniach, uodporniona na magię, ścigała Stregobora, którego dopadła dopiero w dobrze znanym Blaviken.

Oprócz Renfri przekleństwem miały być jeszcze obarczone Silvena z Naroku, Fialka z Północnego Velhadu i Bernika z Talgaru. Prawdopodobnie również Sylvia Anna, siostra Anny Henrietty, była jedną z przeklętych dziewczynek.

Dodatek Czarne Słońce – nowe karty

Scoia’tael

Nowe karty Czarne Słońce

Tajemnice Loc Feainn

Scenariusz, Przeklęty

Fatum

Scenariusz: Przejdź krok dalej za każdym razem, gdy zagrasz jednostkę z Harmonią.

Prolog: Stwórz w tym rzędzie Strażniczkę Jeziora: Aspekt Jutrzenki i zmień jej siłę na taką, która odpowiada liczbie jednostek Scoia’tael z unikatowymi kategoriami głównymi w twojej talii.

Rozdział 1: Za każdym razem, gdy zagrywasz jednostkę Scoia’tael, wzmocnij ją o 1 za każdą kategorię, którą posiada.

Rozdział 2: Stwórz i zagraj

Loc Feainn: Zrównanie

Natura

Fatum.

Utwórz brązową jednostkę Scoia’tael o głównej kategorii, której nie kontrolujesz.

Strażniczka Jeziora: Aspekt Jutrzenki

Sługa, Przeklęty

Fatum.

Strażniczka Jeziora: Aspekt Zmierzchu

Bestia, Przeklęty

Harmonia.

Harmonia tej jednostki aktywuje się także, gdy karta jest w ręce lub w talii.

Kameleon

Bestia

Rozmieszczenie: Nasyć się losową kategorią główną Scoia’tael, której nie kontrolujesz.

Rozkaz: Zagraj się ponownie, następnie zmniejsz swoją siłę bazową o 1.

Anterion

Bestia, Przeklęty

Harmonia.

Rozkaz: Nasyć sojuszniczą jednostkę zdolnością „Harmonia”.

Skellige

Niekończąca się podróż

Scenariusz, Przeklęty

Fatum.
Scenariusz: Przejdź krok dalej za każdym razem, gdy zagrasz Korsarza.
Prolog: Stwórz w tym rzędzie Drakkar Bjorna.
Rozdział 1: Za każdym razem, gdy przeciwnik zagrywa jednostkę, nasyć ją zdolnością „Zemsta: Stwórz w tym rzędzie Kataklizm na czas 1 tury.”.
Rozdział 2: Oczyść i ulecz sojuszniczy Drakkar Bjorna, zwiększ jego siłę bazową o 5 i daj mu ładunki (1).
Jeśli nie kontrolujesz Drakkara Bjorna, zamiast tego Stwórz go w tym rzędzie.

Drakkar Bjorna

Maszyna, Przeklęty, Sługa, Okręt

Fatum.
Rozkaz: Zadaj wrogiej jednostce 1 pkt obrażeń i Nasyć ją zdolnością „Za każdym razem, gdy ta jednostka otrzymuje obrażenia od innych umiejętności, zadaj sobie takie same obrażenia.”.
Ładunki: 1

Bjorn Stormursson

Człowiek, Przeklęty, Korsarz

Weteran.
Rozmieszczenie: Zetrzyj się z wrogą jednostką.
Rozkaz, Żądza krwi 2: Odrzuć kartę, następnie przenieś się z powrotem do ręki.

Obłąkany Korsarz

Człowiek, Przeklęty, Korsarz

Rozmieszczenie: Nasyć wrogą jednostkę zdolnością „Zemsta: Stwórz w tym rzędzie Kataklizm na czas 2 tury.”, następnie Stwórz w jej rzędzie Kataklizm na czas 1 tur.

Mewa

Bestia, Przeklęty, Korsarz

Rozmieszczenie: Zadaj jednostkom (3) 1 pkt obrażeń, następnie Stwórz na swoim cmentarzu Mewę za każdy ranny cel.
Gdy zniszczysz wrogą jednostkę, wezwij się ze swojego cmentarza do rzędu dalekiego zasięgu, następnie zyskaj Fatum.

Syndykat

Nowe karty Czarne Słońce

W Poszukiwaniu Zapomnianych Skarbów

Scenariusz, Przeklęty

Fatum.
Scenariusz: Przejdź krok dalej za każdym razem, gdy zagrasz Poławiaczy.
Prolog: Stwórz w tym rzędzie Gudrun Bjornsdottir.
Rozdział 1: Kapitał 8: Na koniec swojej tury zyskaj tyle monet, aby wypełnić swój mieszek.
Rozdział 2: Zadaj najsilniejszej wrogiej jednostce obrażenia równe liczbie monet, które posiadasz.

Załoga Flyndr

Człowiek, Korsarz, Poławiacze

Rozmieszczenie: Stwórz w tym rzędzie bazowe kopie tej karty (3). Zmniejsz liczbę kopii o 1 za każdy licznik.
Aktywacja twojego Kapitału wymaga o 1 mniej monet.
Kapitał 9: Gdy ta karta pod koniec twojej tury znajduje się w twojej ręce lub w talii, raz na rundę zmniejsz wartość licznika o 1.
Licznik: 3

Łowczyni Skarbów

Człowiek, Korsarz, Poławiacze

Zysk 3.
Kapitał 7, Opłata 3: Nasyć sojuszniczą jednostkę zdolnością „Na koniec swojej tury zyskaj monety (1).”.

Poławiaczka Pereł

Człowiek, Korsarz, Poławiacze

Odliczanie 3: Zyskaj monety w liczbie 6.

Potwory

Nowe karty Czarne Słońce

Mroczny Sekret Dworzyszcza

Scenariusz, Przeklęty

Fatum.
Scenariusz: Przejdź krok dalej za każdym razem, gdy zagrasz jednostkę z Pokrzepieniem.
Prolog: Stwórz w tym rzędzie Przeklętą Damę.
Rozdział 1: Za każdym razem, gdy zagrywasz jednostkę, która nie aktywuje żadnej z twoich jednostek z Pokrzepieniem, najpierw wzmocnij ją o 2.
Rozdział 2: Zagraj najsilniejszą brązową jednostkę Potworów ze swojej talii.

Pan Drapak

Bestia, Przeklęty

Na początku gry zyskaj Odporność.
Rozmieszczenie: Wzmocnij się o 0.
Rozkaz: Zwiększ wartość wzmocnienia o 2, następnie zagraj się ponownie.
Jednostki zagrane przez przeciwnika mogą aktywować twoje umiejętności Pokrzepienia.

Przeklęta Dama

Człowiek, Przeklęty

Pokrzepienie.
Rozkaz: Zmniejsz swoją siłę o połowę i zniszcz wrogą jednostkę, której siła wynosi maksymalnie tyle, o ile obniżono swoją siłę.

Ludożerna Owocnia

Roślina, Przeklęty

Rozmieszczenie (bliskie starcie): Pochłoń sojuszniczą jednostkę. Zdolności pokrzepienia aktywowane w wyniku zagrania tej karty aktywują się dwukrotnie.
Rozmieszczenie (daleki zasięg): Nasyć sojusznicze jednostki (2) zdolnością „Pokrzepienie.”.

Królestwa Północy

Dama w Opałach

Scenariusz, Przeklęty

Fatum.
Scenariusz: Przejdź krok dalej za każdym razem, gdy zagrasz Rycerza.
Prolog: Wezwij brązowego Rycerza ze swojej talii do tego rzędu.
Rozdział 1: Za każdym razem, gdy sojusznicza jednostka aktywuje swoją Łaskę, wzmocnij sąsiadujące z nią jednostki o 2.
Rozdział 2: Stwórz i zagraj Szaleńczą Szarżę.

Obrońca Damy

Człowiek, Rycerz

Tarcza.
Łaska 8: Stwórz Bronwen Zuchwałą po prawej stronie.
Łaska 14: Wzmocnij sojuszniczą Bronwen Zuchwałą o 3.
Zemsta: Zablokuj sojuszniczą Bronwen Zuchwałą.

Bronwen Zuchwała

Człowiek, Przeklęty, Arystokrata

Odporność.
Łaska 5, Rozkaz: Nasyć sojuszniczą jednostkę zdolnością „Za każdym razem, gdy ta jednostka jest wzmacniana poprzez inne umiejętności, wzmocnij ją o taką samą liczbę punktów.”.

Błędny Rycerz

Człowiek, Rycerz

Na koniec swojej tury wzmocnij się o 1 za każdą wzmocnioną sąsiadującą jednostkę i zadaj sobie 1 pkt obrażeń za każdą ranną sąsiadującą jednostkę.
Łaska 9: Daj sąsiadującym jednostkom tarczę, następnie nasyć je zdolnością „Za każdym razem, gdy ta jednostka traci tarczę, wzmocnij ją o 2.”.

Giermek

Człowiek, Rycerz

Rozkaz: Wzmocnij następną zagraną przez siebie jednostkę o 2. Jeśli to Rycerz, nasyć go także zdolnością „Na koniec swojej tury wzmocnij się o 1.”.

Nilfgaard

Wieczne Zaćmienie

Scenariusz

Fatum.
Scenariusz: Przejdź krok dalej za każdym razem, gdy zagrasz złotego Kultystę.
Prolog: Stwórz w tym rzędzie Wtajemniczonego Wiecznego Zaćmienia.
Rozdział 1: Nasyć wszystkich swoich Kultystów bez zdrady, którzy znajdują się na polu bitwy, w twojej ręce i w talii, zdolnością „Za każdym razem, gdy zagrywasz Kultystę, wzmocnij się o 1, następnie zwiększ tę wartość o 1, jeśli była to brązowa karta.”.
Rozdział 2: Stwórz i zagraj Diakona Wiecznego Zaćmienia.

Mistrz Ceremonii

Człowiek, Kultysta

Na początku gry nasyć kategorią Kultysty losowe złote jednostki ze swojej talii początkowej, które nie są Kultystami (2), następnie nasyć je zdolnością „Jeśli kontrolujesz 3 lub więcej Kultystów, po zagraniu lub wezwaniu tej karty zadaj 3 pkt obrażeń najsłabszej wrogiej Nasyconej jednostce.”.

Diakon Wiecznego Zaćmienia

Człowiek, Kultysta

Rozmieszczenie: Nasyć jednostkę z twojej ręki kategorią Kultysty.
Rozkaz: Nasyć jednostkę ze swojej talii kategorią Kultysty.

Wtajemniczony Wiecznego Zaćmienia

Człowiek, Kultysta

Rozkaz: Nasyć brązową wrogą jednostkę zdolnością „Za każdym razem, gdy przeciwnik zagrywa Kultystę, zadaj sobie 1 pkt obrażeń. Zemsta: Stwórz w przeciwnym rzędzie swoją bazową kopię, zmień jej siłę na 1 i Nasyć ją kategorią Kultysty.”.

Neutralne

Renfri

Człowiek, Przeklęty, Bandyta

Rozmieszczenie: Jeśli twoja talia startowa liczy 25 lub więcej jednostek, Utwórz klątwę, która zastąpi twoją umiejętność dowódcy, następnie Utwórz błogosławieństwo i nasyć nim swoją umiejętność dowódcy.

Eltibald

Człowiek, Czarodziej

Zapał, Rozkaz: Nasyć wrogą jednostkę zdolnością „Za każdym razem, gdy twój przeciwnik zagrywa kartę, zadaj sobie 1 pkt obrażeń.”.
Odnowienie: 3
Za każdym razem, gdy zagrywasz Przeklętą kartę, zmniejsz licznik Odnowienia o 1.

Hanza Renfri

Człowiek, Bandyta

Rozmieszczenie: Jeśli twoja talia startowa liczy 25 lub więcej jednostek, wezwij wszystkie kopie tej karty ze swojej talii.

Dodatek Czarne Słońce – słowa kluczowe

Nasycenie – status, który dodaje efekty lub kategorie do karty. Usunięcie tego statusu spowoduje również usunięcie wszystkich dodanych efektów i kategorii. Blokada dezaktywuje umiejętności nasycenia.

Łaska – za pierwszym razem, gdy moc tej jednostki będzie równa lub wyższa od podanej wartości, uruchom tę zdolność. Jeśli warunek jest spełniony już w momencie wyłożenia karty na pole bitwy, uruchom tę zdolność natychmiast.

Starcie – jednostki jednocześnie zadają sobie nawzajem obrażenia zgodne z ich siłą.

Czarne Słońce – zwiastun

Poniżej możecie zobaczyć zwiastun premierowy dodatku do Gwinta Czarne Słońce:

Pakiet Czarnego Słońca

Jeśli chcecie cieszyć się wszystkimi nowymi kartami od razu możecie zakupić specjalny Pakiet Czarnego Słońca. Zawiera on wszystkie karty z dodatku oraz nową, wyjątkową planszę “Piaski czasu”. Cena pakietu na komputerze to 107,69 zł. Można go zakupić przechodząc z oficjalnej strony dodatku na stronę sklepu GOG.

Dwa dni po premierze dodatku Czarne Słońce w wersji multiplayer Gwinta, CD Projekt wydał również płatne rozszerzenie dla pojedynczego gracza o nazwie Mag Renegat, polecamy zapoznać się z naszym artykułem na temat tej gry.

Jak Wam się podoba nowy dodatek do Gwinta, nowe karty? Będziecie grali? Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach. Zapraszamy również do sprawdzenia naszej bazy talii do Gwinta.


Jesteś fanem Wiedźmina?

Jeśli jesteś fanem uniwersum Wiedźmina na pewno zainteresują Cię figurki przedstawiające głównych bohaterów świata Wiedźmina. Postacie z figurek możemy obserwować również na kartach Gwinta.

Poniżej możecie sprawdzić oferty figurek od Dark Horse w atrakcyjnych cenach (na prawdę warto!):

Artykuł Premiera dodatku Czarne Słońce pochodzi z serwisu Gwintownia.pl - Gwint News.

]]>
https://gwintownia.pl/czarne-slonce/feed/ 0 4030
Aktualizacja 10.7 – lista zmian https://gwintownia.pl/aktualizacja-10-7/ https://gwintownia.pl/aktualizacja-10-7/#respond Tue, 05 Jul 2022 15:24:52 +0000 https://gwintownia.pl/?p=4025 Nadeszło Czarne Słońce, a wraz z nim aktualizacja 10.7 do Gwinta. W tym miesiącu graczy Gwinta czeka wiele zmian, szczególnie za sprawą nowego dodatku do Gwinta o nazwie Czarne Słońce.…

Artykuł Aktualizacja 10.7 – lista zmian pochodzi z serwisu Gwintownia.pl - Gwint News.

]]>
Nadeszło Czarne Słońce, a wraz z nim aktualizacja 10.7 do Gwinta. W tym miesiącu graczy Gwinta czeka wiele zmian, szczególnie za sprawą nowego dodatku do Gwinta o nazwie Czarne Słońce. Wprowadzony 5 lipca dodatek dodaje do gry 27 nowych kart, po 4 dla każdej frakcji oraz 3 neutralne. Gracze doczekali się długo oczekiwanej karty Renfri oraz powiązanej z jej historią kartą czarodzieja Eltibalda. Musimy przyznać, że mroczny dodatek prezentuje się bardzo ciekawie i zachęca do przetestowania nowych kart. Wraz z nowymi kartami gra otrzymała także nowe słowa kluczowe: Nasycenie, Łaska i Starcie oraz nowy tryb sezonowy Rozpoznanie Bojem.

Od teraz też zmieniające się karty będą faktycznie ewoluować, a więc zachowają wartość swojego pancerza, statusy, nasycenie zdolności oraz zmiany siły.

Standardowo niektóre karty zostały zbalansowane lub zostały zmienione im umiejętności.

Wszystkie zmiany możecie przejrzeć poniżej lub na oficjalnej stronie Gwinta.

Aktualizacja 10.7 – lista zmian

Nowe elementy gry

  • Karty Czarnego Słońca – wieszcz nieuchronne nadejście Czarnego Słońca lub dołącz do Renfri, by dokonać zemsty na jego prorokach. Pojawią się po cztery nowe karty dla każdej frakcji oraz trzy karty neutralne.
  • Nowe słowo kluczowe: Nasycenie – status, który dodaje efekty lub kategorie do karty. Usunięcie tego statusu spowoduje również usunięcie wszystkich dodanych efektów i kategorii. Blokada dezaktywuje umiejętności nasycenia.
  • Nowe słowo kluczowe: Łaska – za pierwszym razem, gdy moc tej jednostki będzie równa lub wyższa od podanej wartości, uruchom tę zdolność. Jeśli warunek jest spełniony już w momencie wyłożenia karty na pole bitwy, uruchom tę zdolność natychmiast.
  • Nowe słowo kluczowe: Starcie – jednostki jednocześnie zadają sobie nawzajem obrażenia zgodne z ich siłą.
  • Nowy tryb sezonowy: Rozpoznanie bojem – ustaw się w kolejce z wybraną przez siebie frakcją – twoja talia zostanie zastąpiona gotową talią dla tej samej frakcji zawierającą karty z nowego dodatku!

Zmiany – aktualizacja 10.7

  • Zmieniające się karty (Auberon, Uzurpator, Viraxas, Eithné, Harald An Craite i Jakub)… ewoluują! Oznacza to, że w przeciwieństwie do tradycyjnych transformacji pancerz, statusy, nasycenie zdolności i zmiany siły zostaną zachowane wskutek tego procesu.

Neutralne

  • Alzur – posiada teraz kategorię Rycerz.
  • Olgierd: Nieśmiertelny – siłę zmieniono z 8 na 10.
  • Zdobna kadzielnica

Koszt werbunku zmieniono z 9 na 10.

Zdolność zmieniono na:

Wzmocnij sojuszniczą jednostkę o wartość równą obrażeniom, jakie otrzymały wrogie jednostki w tej turze, lub zadaj wrogiej jednostce taką ilość obrażeń, o jaką zostały wzmocnione sojusznicze jednostki w tej turze.

  • Syanna – siłę zmieniono z 3 na 5.
  • Vivienne: Wilga – koszt werbunku zmieniono z 10 na 9.

Potwory

  • Król Auberon: Najeźdźca – przekształcenie zastąpiono ewolucją.
  • Nekker Wojownik

Siłę zmieniono z 4 na 7.

Zdolność zmieniono na:

Rozmieszczenie: Jeśli ta karta nie aktywuje żadnej twojej jednostki z pokrzepieniem, zadaj jej 3 pkt obrażeń i nasyć ją zdolnością Pokrzepienie.

Skellige

  • Arnaghad – opis karty zmieniono tak, by zawierał nowe słowo kluczowe Starcie.
  • Gedyneith – nazwę karty zmieniono na „W cieniu Gedyneitha”.
  • Crach an Craite – opis karty zmieniono tak, by zawierał nowe słowo kluczowe Starcie.
  • Harald An Craite; Łupieżca – przekształcenie zastąpiono ewolucją.
  • Meluzyna – Zasłonę zastąpiono umiejętnością Rozmieść: zyskaj Zasłonę.

Królestwa Północy

  • Królewska inspiracja

Premię werbunku zmieniono z 16 na 15.

Zdolność zmieniono na:

Rozkaz: Wzmocnij sojuszniczą jednostkę o 5.

Jeśli aktywowało to łaskę sojuszniczej jednostki, odśwież Rozkaz i zmniejsz wzmocnienie o 1.

  • Reynard Odo

Siłę zmieniono z 6 na 7.

Koszt werbunku zmieniono z 9 na 8.

Zdolność zmieniono na:

Za każdym razem, gdy zagrasz jednostkę, wzmocnij ją o 1.

Łaska 12: Wzmocnij wszystkie wzmocnione sojusznicze jednostki o 1.

  • Vandergrift
  • Koszt werbunku zmieniono z 8 na 9.
  • Ma teraz nową część umiejętności:

Łaska 12: Zyskaj wytrzymałość.

  • Miecz Vandergrifta

Zdolność zmieniono na:

Rozmieszczenie: Zadaj wrogiej jednostce 5 pkt obrażeń.

Śmiertelny cios: Zachowaj bazową siłę zniszczonej jednostki. Następnym razem, gdy zagrasz jednostkę, wzmocnij ją o zachowaną wartość, następnie zniszcz tę kartę.

  • Książę Viraxas; Wygnaniec – przekształcenie zastąpiono ewolucją.
  • Windhalm z Attre – dodano nową część umiejętności: Łaska 10, Rozkaz: Zyskaj tarczę.
  • Rycerz z Cintry – dodano nową część umiejętności: Łaska 6: Wzmocnij tę kartę o 2.
  • Szaleńcza szarża

Zdolność zmieniono na:

Wzmocnij sojuszniczą jednostkę o 5 i daj jej 2 pkt pancerza.

Jeśli jest to Rycerz, daj mu również witalność (2).

  • Redański Rycerz – dodano nową część umiejętności: Łaska 8: Wzmocnij sąsiadujące jednostki o 1.

Scoia’tael

  • Eithné: Młoda Królowa, Matka – przekształcenie zastąpiono ewolucją.
  • Percival Schuttenbach – koszt werbunku zmieniono z 7 na 6.
  • Młoda driada – siłę zmieniono z 4 na 5.
  • Wyrocznia – koszt werbunku zmieniono z 5 na 6.
  • Zaklinaczka Puszczy – siłę zmieniono z 4 na 3, koszt werbunku zmieniono z 5 na 4.

Nilfgaard

  • Glynnis aep Loernach – koszt werbunku zmieniono z 7 na 6.
  • Uzurpator: Oficer, Generał – przekształcenie zastąpiono ewolucją.

Syndykat

  • Jakub, Cudowne Dziecko; de Aldersberg – przekształcenie zastąpiono ewolucją.
  • Passiflora

Zmieniono nazwę na „Pewnej nocy w Passiflorze”.

Zdolność zmieniono na:

Fatum.

Scenariusz: Przejdź krok dalej za każdym razem, gdy zagrasz Niepostrzeżonego.

Prolog: Stwórz Niedyskretną Kokotę w tym rzędzie.

Rozdział 1: Stwórz Novigradzkie Kokoty w tym rzędzie.

Rozdział 2: Zyskaj 6 monet.

  • Szablozęby – koszt werbunku zmieniono z 7 na 6.
  • Uliczny dealer – posiada teraz znacznik Niepostrzeżeni.
  • Mag Salamandry – koszt haraczu zmieniono z 4 na 5.

W lipcu premierę miał również pierwszy dodatek single player do Gwinta o nazwie Mag Renegat, więcej informacji pod tym linkiem.

Co sądzicie o zmianach, które wprowadza aktualizacja 10.7? Podzielcie się swoim zdaniem w komentarzach. Sprawdźcie również naszą bazę talii.


Jesteś fanem Wiedźmina?

Jeśli jesteś fanem uniwersum Wiedźmina na pewno zainteresują Cię słuchowiska czterech książek z serii Wiedźmin Andrzeja Sapkowskiego. Cztery nagrane do tej pory słuchowiska pozwolą Ci w pełni zanurzyć się w świat Wiedźmina i głębiej przeżywać historię Geralta z Rivii i jego towarzyszy znanych z kart Gwinta.

Poniżej możecie sprawdzić oferty słuchowisk w atrakcyjnych cenach (na prawdę warto!):

Artykuł Aktualizacja 10.7 – lista zmian pochodzi z serwisu Gwintownia.pl - Gwint News.

]]>
https://gwintownia.pl/aktualizacja-10-7/feed/ 0 4025
Aktualizacja 10.6 – lista zmian https://gwintownia.pl/aktualizacja-10-6/ https://gwintownia.pl/aktualizacja-10-6/#respond Mon, 06 Jun 2022 12:00:00 +0000 https://gwintownia.pl/?p=4020 Do gry wprowadzona została aktualizacja 10.6. Skupiła się ona przede wszystkim na balansie aktualnie obecnych w grze kart oraz wprowadza kilka nowych jednostek. Do dyspozycji graczy od teraz będą dostępne…

Artykuł Aktualizacja 10.6 – lista zmian pochodzi z serwisu Gwintownia.pl - Gwint News.

]]>
Do gry wprowadzona została aktualizacja 10.6. Skupiła się ona przede wszystkim na balansie aktualnie obecnych w grze kart oraz wprowadza kilka nowych jednostek.

Do dyspozycji graczy od teraz będą dostępne 3 nowe karty: Triss: Deszcz Meteorów, Yennefer: Iluzjonistka i Iluzja Yennefer. Oprócz tego naprawione zostały drobne błędy. Zmiany umiejętności dosięgnęły Upadłą Raylę, Gellerta Bleinhaima oraz wybrane karty Salamander.

Wszystkie zmiany wprowadzone przez aktualizację 10.6 możecie zobaczyć poniżej i na oficjalnej stronie Gwinta.

Aktualizacja 10.6 – lista zmian

Nowe elementy gry

  • Dodano wyskakujące okno z potwierdzeniem podczas zakupu szybkiego podróżowania w Podróżach za fragmenty kart.
  • Dodano wyskakujące okno z ostrzeżeniem podczas zmiany z Podróży premium na standardową.
  • Zmieniając z Podróży premium na standardową gracze otrzymają mniej fragmentów korony za zaliczanie zadań (standardowa – 20; premium – 40).

Neutralne

  • Nowa jednostka – Triss: Deszcz Meteorów

Człowiek – Czarodziejka

Siła: 3, koszt werbunku: 12

Rozmieszczenie (bliskie starcie): Zadaj wszystkim jednostkom we wrogim rzędzie obrażenia równe połowie ich siły bazowej.

Rozmieszczenie (daleki zasięg): Wzmocnij wszystkie sojusznicze jednostki w rzędzie o połowę ich siły bazowej.

  • Nowa jednostka – Yennefer: Iluzjonistka

Człowiek – Czarodziejka

Siła: 4, koszt werbunku: 12

Rozmieszczenie: Stwórz w tym rzędzie Iluzję Yennefer.

W każdej turze, gdy za pierwszym razem stworzysz jednostkę po swojej stronie pola bitwy, zadaj najsłabszej wrogiej jednostce obrażenia równe sile bazowej stworzonej jednostki.

Śmiertelny cios: Wzmocnij stworzoną jednostkę 1.

  • Nowa jednostka – Iluzja Yennefer

Człowiek – Czarodziejka, Sługa

Siła: 4

Fatum.

Jeśli ta jednostka odniesie obrażenia, zniszcz ją.

  • Aerondight – koszt werbunku zmieniono z 9 na 10.
  • Wściekły Ifrit – siłę zmieniono z 4 na 5, obrażenia z umiejętności Rozmieszczenie zmieniono z 4 na 5.
  • Franciszek Bedlam – siłę zmieniono z 4 na 6.
  • Zdobna kadzielnica – koszt werbunku zmieniono z 8 na 9.
  • Triss: Motyle

Siłę zmieniono z 5 na 4.

Umiejętność zmieniono na:

Rozmieszczenie (daleki zasięg): Wtasuj kartę ze swojej ręki do talii, następnie dobierz dowolną jednostkę i wzmocnij ją o 3.

Potwory

  • Król Auberon; Najeźdźca; Zdobywca – siłę zmieniono z 5 na 6.
  • Ge’els

Umiejętność zmieniono na:

Rozmieszczenie: Zagraj kartę specjalną Dzikiego Gonu ze swojej talii.

Lojalność: Zamiast tego zagraj kartę Dzikiego Gonu ze swojej talii.

Skellige

  • Harald An Craite; Łupieżca, Chromy – siłę zmieniono z 5 na 6.
  • Sigvald – koszt werbunku zmieniono z 7 na 8.

Królestwa Północy

  • Książę Viraxas; Wygnaniec; Król – siłę zmieniono z 6 na 7.
  • Podróżująca kapłanka – siłę zmieniono z 3 na 4, ładunki początkowe zmieniono z 0 na 1, ładunki na przetasowanie zmieniono z 3 na 2.

Scoia’tael

  • Symbioza – zaktualizowano opis, który zawiera teraz źródła symbiozy niepochodzące od jednostek.
  • Eithné: Gniew Brokilonu

Siłę zmieniono z 6 na 10.

Umiejętność zmieniono na:

Niewrażliwość.

Symbioza 3.

  • Freixenet

Siłę zmieniono z 6 na 5.

Umiejętność zmieniono na:

Zapał, Rozkaz (daleki zasięg): Stwórz w tym rzędzie Małą Driadę.

Odnowienie: 4

Lojalność: Na koniec swojej tury obniż odnowienie o czas trwania twojej witalności.

  • Torque – usunięto wymaganie lojalności. Teraz zawsze zaczyna w twojej ręce.
  • Wyrocznia

Siłę zmieniono z 4 na 5.

Koszt werbunku zmieniono z 4 na 5.

Umiejętność zmieniono na:

Rozmieszczenie: Wzmocnij jednostkę z ręki, która nie została jeszcze wzmocniona, o liczbę wzmocnionych jednostek znajdujących się w twojej ręce.

  • Dębostworki – krwawienie zmieniono z 3 na 4.

Nilfgaard

  • Fergus var Emreis – koszt werbunku zmieniono z 7 na 6.
  • Uzurpator: Cesarz

Siłę zmieniono z 6 na 5.

Umiejętność zmieniono na:

Rozmieszczenie: Stwórz Wywiadowców w obu rzędach przeciwnika i daj im status szpiega.

Zapał. Rozkaz: Przechwyć wszystkich Wywiadowców ze statusem szpiega.

Za każdym razem, gdy przeciwnik zyskuje status szpiega, wzmocnij tę kartę 1.

  • Egzekutor Brygady Impera

Pancerz zmieniono z 0 na 1.

Ma teraz nową część umiejętności:

Śmiertelny cios: Zyskaj 1 pkt pancerza.

Syndykat

  • Odliczenie – premię werbunku zmieniono z 15 na 14.
  • Upadła Rayla

Siłę zmieniono z 5 na 6.

Koszt werbunku zmieniono z 11 na 12.

Umiejętność zmieniono na:

Zasłona.

Zysk 3.

Haracz 3: Usuń status zatrucia sojuszniczej karty, następnie wzmocnij tę kartę o 5.

Za każdym razem, gdy twój przeciwnik zagrywa jednostkę, zatruj ją i zmniejsz wartość licznika o 1.

Gdy licznik osiągnie 0, haracz zmieni się na opłatę.

Licznik: 2

  • Gellert Bleinheim

Umiejętność zmieniono na:

Zysk 2.

Odporność.

Opłata 1: Zatruj sojuszniczą jednostkę i wzmocnij ją o 2.

Odnowienie: 1

Adrenalina 5: Na koniec swojej tury oczyść tę kartę.

  • Nieudany eksperyment

Siłę zmieniono z 10 na 6.

Koszt werbunku zmieniono z 5 na 4.

Umiejętność zmieniono na:

Rozmieszczenie: Zatruj tę kartę.

Opłata 3: Przesuń truciznę z karty na jednostkę.

Odnowienie: 1.

  • Histeria – koszt werbunku zmieniono z 5 na 4.
  • Mutant

Pancerz zmieniono z 2 na 0.

Umiejętność zmieniono na:

Gdy ta jednostka zostanie zatruta, stwórz w tym rzędzie podstawową kopię tej karty.

Licznik: 1.

  • Asasyn Salamander

Pancerz zmieniono z 1 na 0.

Umiejętność zmieniono na:

Rozmieszczenie: Wyznacz nagrodę za wrogą jednostkę.

Rozkaz: Zatruj wrogą jednostkę z nagrodą.

  • Pachołek Salamander

Umiejętność zmieniono na:

Rozmieszczenie: Oczyść sojuszniczą jednostkę i zyskaj 2 monety za każdy usunięty status.

  • Skradzione Mutageny

Umiejętność zmieniono na:

Wybierz mutagen:

Czerwony – zadaj wrogiej jednostce 4 pkt obrażeń.

Niebieski – zatruj sojuszniczą jednostkę i zyskaj 5 monet.

Zielony – wzmocnij sojuszniczą jednostkę o 4 i daj jej zasłonę.

Jeśli kontrolujesz co najmniej 2 jednostki Salamandry, wybierz dodatkowy mutagen.

Poprawki – aktualizacja 10.6

  • Na umiejętność utworzenia Auberona Najeźdźcy poprawnie wpływa teraz umiejętność Runicznego Czarodzieja.
  • Wskazówka Franceski Findabair poprawnie wspomina teraz o podstawowej kopii karty specjalnej.
  • Umiejętności rozkazów związane z przeniesieniem karty na drugą stronę (np. Władca marionetek czy Zaklęty tom) wpływają teraz na Huberta Rejka kontrolowanego przez gracza, a nie przeciwnika.
  • Sihilla można teraz użyć, aby zagrywać pułapki.
  • Umiejętność Xaviera Lemmensa nie zostaje wyłączona, jeśli nie udało się wybrać celu podczas przeglądania cmentarza.
  • Opis Kręgu Przywołań został dopracowany, aby odpowiadała obecnej umiejętności.

Zmiany zostały również na filmie poniżej:

Podoba Ci się aktualizacja 10.6? Daj znać w komentarzach. Możesz sprawdzić również naszą bazę talii.


Jesteś fanem Wiedźmina?

Jeśli jesteś fanem uniwersum Wiedźmina na pewno zainteresują Cię komiksy ze świata Wiedźmina. Pięć dotychczas wydanych komiksów opowiada o przygodach Geralta w pełnym potworów i niebezpieczeństw świecie. W niektórych, Białemu Wilkowi towarzyszą bohaterowie znani z kart Gwinta i wiedźmińskiego uniwersum.

Poniżej możecie sprawdzić oferty komiksów w atrakcyjnych cenach (na prawdę warto!):

Artykuł Aktualizacja 10.6 – lista zmian pochodzi z serwisu Gwintownia.pl - Gwint News.

]]>
https://gwintownia.pl/aktualizacja-10-6/feed/ 0 4020
Aktualizacja 10.5 – lista zmian https://gwintownia.pl/aktualizacja-10-5/ https://gwintownia.pl/aktualizacja-10-5/#respond Mon, 09 May 2022 14:00:00 +0000 https://gwintownia.pl/?p=4016 Wraz z aktualizacją 10.5 do Gwinta wprowadzonych zostało wiele zmian. Do gry wprowadzone zostało nowe słowo kluczowe – odliczanie oraz powróciły znane graczom Podróże Geralta i Ciri. Sporo zmian spotkało…

Artykuł Aktualizacja 10.5 – lista zmian pochodzi z serwisu Gwintownia.pl - Gwint News.

]]>
Wraz z aktualizacją 10.5 do Gwinta wprowadzonych zostało wiele zmian.

Do gry wprowadzone zostało nowe słowo kluczowe – odliczanie oraz powróciły znane graczom Podróże Geralta i Ciri. Sporo zmian spotkało karty, kilku z nich zostały zmienione typy, umiejętności oraz koszt werbunku. Poprawiony został balans.

Wszystkie zmiany, która wprowadza aktualizacja 10.5 przedstawiamy poniżej oraz są dostępne pod tym linkiem.

Aktualizacja 10.5 – lista zmian

Nowe elementy gry

  • Nowe słowo kluczowe – Odliczanie: Przed końcem tury wartość licznika obniża się o 1. Zdolność aktywuje się, gdy wartość ta osiągnie 0.

Odliczanie to nowe słowo kluczowe dodane do kart, których licznik spadał z każdą turą (np. Ciri: Szarża, Megaskop, Saskia: Dowódczyni).

Umiejętności związane z odliczaniem będą się teraz aktywować przed wszystkimi efektami końca tury – oznacza to, że jeśli Portal lub Megaskop wezwą kartę-silnik, jej umiejętność końca tury zostanie teraz aktywowana!

Zmiany – aktualizacje 10.5

  • Podróże powracają!

Geralt i Ciri pojawią się ponownie! Wybierz Podróż, w której chcesz czynić postępy, i zacznij od miejsca, w którym poprzednio przerwano grę!

Nagrody – czyń postępy w Podróżach, aby odblokować ozdoby i przedmioty kosmetyczne oraz zdobywać Punkty Nagród na ścieżce standardowej i premium. 

Kontrakty – odblokuj jeszcze więcej nagród dzięki rozgrywkom ze swoimi ulubionymi przedmiotami kosmetycznymi.

Nowe rodzaje bibelotów – pojawią się nowe nagrody do odblokowania. Dla Geralta: aury oparte na wiedźmińskich znakach, a dla Ciri: trofea oparte na jej przygodach. 

Nowe zadania tygodniowe – w każdym tygodniu dostępne będą tylko 3 zadania. Jeśli nie uda ci się wykonać któregoś z zadań, w nowym tygodniu będziesz mieć możliwość ponownego wylosowania zadań z poprzedniego tygodnia. Zadania pozostają takie same niezależnie od wybranej Podróży. Fragmenty korony zdobyte po wykonaniu zadania zostaną dodane do aktualnie wybranej Podróży.

Historia – zapoznaj się z historiami Geralta i Ciri, które w momencie premiery będą w pełni dostępne

Uwaga: Tymczasowo nieukończone kontrakty związane z wykonywaniem zadań z Podróży zostaną wyłączone. Pracujemy nad dostosowaniem ich do nowych zasad Podróży. Dotychczasowe postępy w tych kontraktach nie znikną.

Neutralne – aktualizacja 10.5

  • Ciri: Szarża – opis karty zmieniono tak, by zawierał nowe słowo kluczowe Odliczanie.
  • Ostrze Hen Gaidth

Typ karty zmieniono z artefaktu na kartę specjalną.

Umiejętność zmieniono na:

Echo.

Zadaj wrogiej jednostce 5 pkt obrażeń, następnie stwórz i zagraj kopię bazową przechowywanej jednostki i daj jej fatum.

Śmiertelny cios: Wygnaj jednostkę i zachowaj jej duszę w Ostrzu Hen Gaidth.”

  • Tajemnicza skrzynia z łamigłówką

Opis dostosowano tak, aby zawierał brakujące informacje. Nowy opis:

Zdrada.

Rozmieszczenie: Stwórz w przeciwnym rzędzie Dżina z Lampy o sile 7. Jeśli żaden z graczy nie spasował, wybierz kartę ze swojej ręki.

Adrenalina 2: Stwórz w przeciwnym rzędzie Dżina z Lampy o sile 7 i zamiast tego zniszcz tę kartę.

Rozkaz: Wybierz kartę ze swojej ręki.

Na koniec swojej tury przekształć wybraną kartę/karty z ręki o najwyższym koszcie werbunku w rzecz z pudełka, następnie wygnaj tę kartę.

  • Portal – opis karty zmieniono tak, by zawierał nowe słowo kluczowe Odliczanie.
  • Pierścień przychylności – koszt werbunku zmieniono z 8 na 9, podstawowe wzmocnienie zmieniono z 4 na 3.
  • Saer Qu’an – opis karty zmieniono tak, by zawierał nowe słowo kluczowe Odliczanie.
  • Sihill

Typ karty zmieniono z artefaktu na kartę specjalną.

Koszt werbunku zmieniono z 11 na 12.

Umiejętność zmieniono na:

Zadaj wrogiej jednostce 1 pkt obrażeń.

Śmiertelny cios: Zagraj brązową kartę ze swojej ręki, następnie przenieś Sihill z powrotem do swojej ręki.

Inicjatywa: Zwiększ także zadawane obrażenia o 1 na resztę gry.

  • Stregobor – opis karty zmieniono tak, by zawierał nowe słowo kluczowe Odliczanie.
  • Krąg Przywołań

Typ karty zmieniono z karty specjalnej na artefakt.

Koszt werbunku zmieniono z 6 na 8.

Umiejętność zmieniono na:

Wytrzymałość.

Rozmieszczenie: Wybierz jednostkę ze swojej talii i ustaw wartość jej licznika na równą kosztowi jej werbunku.

Przed końcem swojej tury zmniejsz wartość licznika tej karty o 1 za każdą sąsiadującą jednostkę.

Gdy licznik osiągnie 0, wezwij wybraną jednostkę ze swojej talii do tego rzędu i zniszcz tę kartę.

  • Miecz z Tesham Mutna

Typ karty zmieniono z artefaktu na kartę specjalną.

Umiejętność zmieniono na:

Zadaj wrogiej jednostce 5 pkt obrażeń. Powtórz akcję tyle razy, ile statusów posiada wybrana jednostka.

  • Villentretenmerth – opis karty zmieniono tak, by zawierał nowe słowo kluczowe Odliczanie.
  • Mistrzowska Włócznia

Typ karty zmieniono z artefaktu na kartę specjalną.

Koszt werbunku zmieniono z 7 na 6.

Umiejętność zmieniono na:

Zadaj wrogiej jednostce 6 pkt obrażeń.

Śmiertelny cios: Zadaj nadmiarowe obrażenia innej wrogiej jednostce.

  • Megaskop – opis karty zmieniono tak, by zawierał nowe słowo kluczowe Odliczanie.
  • Filtr Petriego

Koszt werbunku zmieniono z 7 na 5.

Umiejętność zmieniono na:

Rozmieszczenie: Wzmocnij sojuszniczą jednostkę o 3.

Rozkaz: Daj sojuszniczej jednostce zapał.

  • Grom

Koszt werbunku zmieniono z 8 na 5.

Umiejętność zmieniono na:

Rozmieszczenie: Wzmocnij sojuszniczą jednostkę o 3.

Rozkaz: Wzmocnij sojuszniczą jednostkę o 3.

  • Tarcza z łusek

Typ karty zmieniono z artefaktu na kartę specjalną.

Koszt werbunku zmieniono z 7 na 4.

Umiejętność zmieniono na:

Wzmocnij sojuszniczą jednostkę o 4 i daj jej tarczę.

Gdy karta znajduje się na twoim cmentarzu, zagrywając jednostkę, daj jej tarczę, następnie wygnaj tę kartę.

Potwory

  • Królowa Krabopajów

Umiejętność zmieniono na:

Rozmieszczenie: Pochłoń sojuszniczą jednostkę.

Rozkaz: Stwórz i zagraj Gniazdo krabopająków.

Zemsta: Stwórz w tym rzędzie podstawową kopię pochłoniętej jednostki.

  • Stary Grot: Sen – opis karty zmieniono tak, by zawierał nowe słowo kluczowe Odliczanie.
  • Rytualna Ofiara

Nazwę zmieniono na Kuchta: Rytuał.

Typ karty zmieniono z karty specjalnej na jednostkę.

Siłę zmieniono na 5.

Koszt werbunku zmieniono z 8 na 11.

Umiejętność zmieniono na:

Zemsta: Wezwij 2 losowe brązowe jednostki z zemstą ze swojej talii do tego rzędu.

  • Hybryda

Umiejętność zmieniono na:

Rozmieszczenie (bliskie starcie): Jeśli podczas tej tury pochłonięto jakąś jednostkę, wzmocnij tę kartę o 4.

Rozmieszczenie (daleki zasięg): Pochłoń sojuszniczą jednostkę.

  • Vran Wojownik – koszt werbunku zmieniono z 5 na 4.

Nilfgaard

  • Bal maskowy – koszt werbunku zmieniono z 15 na 14.
  • Amnestia – koszt werbunku zmieniono z 6 na 5.

Królestwa Północy

  • Desant morski – koszt werbunku zmieniono z 13 na 14.
  • Królowa Meve – opis karty zmieniono tak, by zawierał nowe słowo kluczowe Odliczanie.
  • Podróżująca Kapłanka

Umiejętność zmieniono na:

Zasłona.

Rozmieszczenie: Zyskaj 0 ładunków. Za każdym razem, gdy ta jednostka wraca do twojej talii, zwiększ liczbę ładunków o 3.

Rozkaz: Wzmocnij sojuszniczą jednostkę o 1.

Za każdym razem, gdy ta jednostka zyskuje inspirację, zyskaj zapał.

Ładunki: 0

  • Mistrz oblężeń – siłę zmieniono z 2 na 1, pancerz zmieniono z 0 na 1.

Scoia’tael

  • Brouver Hoog

Umiejętność zmieniono na:

Rozmieszczenie: Zyskaj 1 punkt Pancerza za każdego Krasnoluda w ręce.

Barykada: Na koniec tury wzmocnij wszystkie Krasnoludy w tym rzędzie Pancerzem o wartości 1, następnie strać 1 pkt pancerza.

  • Saskia: Dowódczyni – opis karty zmieniono tak, by zawierał nowe słowo kluczowe Odliczanie.
  • Vanadain – siłę zmieniono z 6 na 7, koszt werbunku zmieniono z 7 na 9.
  • Kompania Zoltana

Umiejętność zmieniono na:

Stwórz w sojuszniczym rzędzie 2 Awanturników. Zwiększ liczbę stworzonych Awanturników o 1 za każdego Zoltana w twojej talii startowej.

  • Pułapka Miażdżąca – opis karty zmieniono tak, by zawierał nowe słowo kluczowe Odliczanie.

Skellige

  • Drakkar Bojowy – opis karty zmieniono tak, aby precyzował, że jedynie jednostki zagrywane przez przeciwnika po jego stronie planszy otrzymają obrażenia.

Syndykat

  • Ludovicus Brunenbaum – opis karty zmieniono tak, by zawierał nowe słowo kluczowe Odliczanie.
  • Inkwizytor Wiecznego Ognia – opis karty zmieniono tak, by zawierał nowe słowo kluczowe Odliczanie.

Poprawki – aktualizacja 10.5

  • Interfejs gry nie może już stać się nieinteraktywny, gdy gracz obserwuje cmentarz podczas jego modyfikacji.
  • Poprawiono klasyfikację „Czatowniczej Zasadzki” z „umiejętności funkcjonalnej” na „umiejętność tworzenia”.
  • Słowo kluczowe Fatum już nie wskazuje błędnie, że dotyczy tylko jednostek.
  • Podczas zagrywania kart, które można umieścić w obu rzędach, będzie się teraz zawsze podświetlać efekt właściwy dla wybranego rzędu.
  • W przypadku kart z opisem „Dobierz kartę, a następnie…” druga akcja nie zostanie wykonana, jeśli gracz nie dobierze żadnej karty.
  • Rozkaz Dol Dhu Lokke nie będzie już nieaktywny, gdy w talii gracza nie ma żadnych jednostek.
  • Figgis Merluzzo nie posiada już zapału.
  • Umiejętność dalekiego zasięgu Ihuarraquaxa nie wzywa już wrogiej jednostki do losowego rzędu.
  • Umiejętność początkowa Króla Brana teraz poprawnie powoduje postępy w kontraktach związanych z weteranami.
  • Karta W siną dal nie może już aktywować efektu wygnania Pierścienia przychylności.
  • Karta W siną dal nie będzie już wzywana na planszę, jeśli zostanie przemieniona przez Tajemniczą skrzynkę z łamigłówką (znajdując się na skrajnie prawej pozycji w ręce).
  • Sabotażysta Szkoły Kota nie pomija już obrażeń, gdy próbuje obrać za cel jednostkę, która znajduje się w pełnym rzędzie i nie może się przemieścić.
  • Umiejętność Berserkera Drummonda nie będzie się już aktywować, jeśli został on zmuszony do przemiany przed swoją turą pod koniec sekwencji tury.

Dostępne jest również wideo, w którym omawiane są zmiany, które przynosi aktualizacja 10.5.

Podzielcie się swoją opinią na temat zmian, które wprowadza aktualizacja 10.5. Sprawdźcie również nasze propozycje talii do Gwinta.


Jesteś fanem Wiedźmina?

Jeśli jesteś fanem uniwersum Wiedźmina na pewno zainteresują Cię figurki przedstawiające głównych bohaterów świata Wiedźmina. Postacie z figurek możemy obserwować również na kartach Gwinta.

Poniżej możecie sprawdzić oferty figurek od Dark Horse w atrakcyjnych cenach (na prawdę warto!):

Artykuł Aktualizacja 10.5 – lista zmian pochodzi z serwisu Gwintownia.pl - Gwint News.

]]>
https://gwintownia.pl/aktualizacja-10-5/feed/ 0 4016
Aktualizacja 10.4 – lista zmian https://gwintownia.pl/aktualizacja-10-4/ https://gwintownia.pl/aktualizacja-10-4/#respond Mon, 04 Apr 2022 13:00:00 +0000 https://gwintownia.pl/?p=4011 Wraz z aktualizacją 10.4 do Gwinta trafiło kilka zmian. Oprócz tego aktualizacja wprowadza zestaw nowych kart z pakietu Zapomnianych Skarbów. Aktualizacja 10.4 to przede wszystkim zmiany w kilku kartach wszystkich…

Artykuł Aktualizacja 10.4 – lista zmian pochodzi z serwisu Gwintownia.pl - Gwint News.

]]>
Wraz z aktualizacją 10.4 do Gwinta trafiło kilka zmian. Oprócz tego aktualizacja wprowadza zestaw nowych kart z pakietu Zapomnianych Skarbów.

Aktualizacja 10.4 to przede wszystkim zmiany w kilku kartach wszystkich frakcji. Największa liczba zmian tym razem dosięgnęła zestaw kart Scoia’tael.

Dodatkowo w Gwincie rozpoczął się kolejny, nowy rok, jest to Rok Przeklętej Ropuchy. Gracze mogą cieszyć się od teraz 21 nowymi kartami z pakietu Zapomnianych Skarbów, po 2 z każdej frakcji oraz 9 kart neutralnych. Zmiany spotkały również Księgę Nagród, ekran informacji, a także talie startowe, które od teraz nie będzie można modyfikować ani zmieniać.

Wszystkie zmiany zamieszczamy poniżej oraz możecie o nich przeczytać na stronie Gwinta.

Aktualizacja 10.4 – lista zmian

Nowe elementy gry

  • Rozpoczął się Rok Przeklętej Ropuchy!
  • Nowe karty z pakietu Zapomnianych Skarbów

Odkryj zestaw Roku Przeklętej Ropuchy, na który składa się 21 nowych kart: po 2 z każdej frakcji oraz 9 kart neutralnych.

  • Nowa strona w Księdze nagród

Powróci 9 starych drzewek sezonowych (Sezony Elfów, Żmii i Magii), a także pojawią się 2 nowe, które zostaną wycofane pod koniec sezonu czerwcowego. Dodatkowo stare drzewka sezonowe nie będą posiadały już elementów z zadaniami. Wszyscy gracze, którzy odblokowali te elementy, nie kończąc zadań, będą mogli teraz cieszyć się ich ukończonym statusem oraz nagrodami, które zostały dodane do ich kont.

  • Nowy ekran informacji

Zastąpi on ekran powitalny, a także ekrany poświęcone różnym wydarzeniom i aktywnościom. Będzie dostarczał najważniejszych i najciekawszych informacji na temat bieżących spraw.

  • Trwałe talie startowe

Nie będzie można już usuwać ani modyfikować talii startowych. Można będzie jednak nadal je powielać i modyfikować powstałe kopie. Takie talie będą wyświetlane w osobnej kategorii i nie będą wliczane do maksymalnej liczby posiadanych talii. Talie startowe, które zniknęły z kont graczy z powodu ich usunięcia lub modyfikacji, zostaną ponownie dodane do kont.

Zmiany – aktualizacja 10.4

  • Zmieniono procedurę przejścia pomiędzy sezonami. Aby uzyskać więcej informacji o MMR, kliknij „Więcej informacji”, gdy pojawi się ten ekran.

Neutralne

  • Wszechbóg – koszt werbunku zmieniono z 10 na 9.
  • Miśtyfikacja – koszt werbunku zmieniono z 6 na 5.
  • Ciri – koszt werbunku zmieniono z 10 na 9.
  • Geralt: Aard – siłę zmieniono z 3 na 4, koszt werbunku zmieniono z 10 na 9.
  • Iris: Upiór – koszt werbunku zmieniono z 9 na 7.
  • Pani Jeziora – siłę zmieniono z 7 na 3, koszt werbunku zmieniono z 7 na 8, umiejętność zmieniono na “Rozmieszczenie: Zagraj kartę Echa ze swojej talii.”
  • Maraal – koszt werbunku zmieniono z 10 na 9.
  • Vesemir: Mentor – koszt werbunku zmieniono z 10 na 9.
  • Stróż – umiejętność zmieniono na “Tarcza. Rozkaz: Daj sojuszniczej jednostce tarczę.”

Potwory

  • Królowa kikimor – koszt werbunku zmieniono z 10 na 9.
  • Czerwoni Jeźdźcy – przywrócono opcję tworzenia mrozu we wrogim rzędzie na 4 tury. Czerwoni Jeźdźcy mają teraz do wyboru 3 umiejętności zamiast 2.
  • Rytualna Ofiara – koszt werbunku zmieniono z 10 na 8.
  • Jennik – koszt werbunku zmieniono z 10 na 9.

Skellige

  • Hjalmar an Craite – koszt werbunku zmieniono z 10 na 9.
  • Oszałamiające uderzenie – obrażenia zadawane celom z pancerzem zmieniono z 6 na 7.

Królestwa Północy

  • Vernon Roche – koszt werbunku zmieniono z 10 na 9.
  • Królowa Meve – koszt werbunku zmieniono z 10 na 9.
  • Uczennica Aretuzy – Cerpliwość jest teraz aktywna tylko w rzędzie dalekiego zasięgu.
  • Uczeń Ban Ard – Cierpliwość jest teraz aktywna tylko w rzędzie bliskiego starcia.

Scoia’tael

  • Barclay Els – umiejętność zmieniono na “Rozmieszczenie: Daj wszystkim sojuszniczym Krasnoludom 1 pkt pancerza. Jeśli mają już pancerz, zamiast tego wzmocnij ich o 1.”
  • Dennis Cranmer – siłę zmieniono z 4 na 7, koszt werbunku zmieniono z 8 na 7, umiejętność zmieniono na “Rozmieszczenie: Wzmocnij sąsiadujące jednostki o wartość równą ich pancerzowi.”
  • Figgis Merluzzo – siłę zmieniono z 5 na 7, umiejętność zmieniono na “Obrońca. Rozkaz: Przenieś tę kartę do drugiego rzędu.”
  • Munro Bruys – liczbę ładunków zmieniono z 2 na 3.
  • Zoltan Chivay – koszt werbunku zmieniono z 10 na 9.
  • Zoltan: Topornik – siłę zmieniono z 6 na 4, koszt werbunku zmieniono z 10 na 13, umiejętność zmieniono na “Rozmieszczenie: Zadaj 2 wrogim jednostkom 3 pkt obrażeń. Za każdą jednostkę, która przeżyła, stwórz w tym rzędzie Awanturnika. Barykada: Na koniec swojej tury zadaj losowej wrogiej jednostce 1 pkt obrażeń.”
  • Kompania Zoltana – umiejętność zmieniono na :Stwórz 2 Awanturników w sojuszniczym rzędzie, następnie daj wszystkim Krasnoludom w tym rzędzie po 1 pkt pancerza. Zwiększ liczbę stworzonych Awanturników o 1 za każdego Zoltana w twojej talii startowej.
  • Driada opiekunka – umiejętność zmieniono na “Rozmieszczenie: Zyskaj witalność (2). Więź: Zamiast tego zyskaj witalność (4).”
  • Straceniec – pancerz zmieniono z 4 na 3, koszt werbunku zmieniono z 5 na 4.
  • Krasnoludzki wóz bojowy – siłę zmieniono z 4 na 3, umiejętność zmieniono na “Rozmieszczenie (bliskie starcie): Wzmocnij tę jednostkę o 4 i zyskaj 2 pkt pancerza. Rozmieszczenie (daleki zasięg): Stwórz 2 Awanturników w swoim rzędzie bliskiego starcia. Rozkaz: Daj sojuszniczej jednostce 1 pkt pancerza. Odnowienie: 1″
  • Krasnolud Harcownik – umiejętność zmieniono na “Rozmieszczenie (bliskie starcie): Zadaj wrogiej jednostce 3 pkt obrażeń. Jeśli przeżyła, zyskaj 1 pkt pancerza. Rozkaz (barykada): Zadaj wrogiej jednostce 3 pkt. obrażeń.”
  • Mahakamski traper – koszt werbunku zmieniono z 4 na 5, umiejętność zmieniono na “Rozmieszczenie: Zyskaj witalność na liczbę tur równą wartości pancerza sojuszniczej jednostki. Barykada: Zamiast tego wzmocnij tę jednostkę o taką samą liczbę.”
  • Hawierz – pancerz z umiejętności Rozkaz zmieniono z 2 na 4.
  • Awanturnik – pancerz zmieniono z 0 na 1.

Nilfgaard

  • Przechera – premię do werbunku zmieniono z 16 na 15.

Syndykat

  • Kieszonkowiec – zysk zmieniono z 7 na 8.
  • Pięściarz – dodano nową część umiejętności “Opłata 1: Zadaj najsilniejszej wrogiej jednostce 1 pkt obrażeń.”
  • Zbir Złotników – obrażenia z umiejętności Rozmieszczenie zmieniono z 2 na 3.
  • Wieczorna Zdobycz – umiejętność zmieniono na “Utwórz jednostkę z opłatą o koszcie werbunku 4.”
  • Wziątka – koszt werbunku zmieniono z 5 na 4, nie posiada już Zastraszenia.

Poprawki – aktualizacja 10.4

  • Naprawiono problem, w wyniku którego kontrakty z Podróży, związane z ukończeniem zadań nie widniały jako zaliczone u niektórych graczy. Wszyscy gracze, których to dotyczy, powinni otrzymać brakujące nagrody po zalogowaniu do gry.
  • Umiejętności pasywne: Odliczenie i Tajny Skład nie wyłączają się już po ponownej aktywacji umiejętności dowódcy za pośrednictwem Damiena de la Tour lub Anny Henrietty.
  • Można będzie teraz użyć umiejętności Dodatkowych zasobów, nawet jeśli twoje rzędy sa pełne. 
  • Meluzyna nie zwiększa już swojej siły bazowej w wyniku wcześniejszego zniszczenia jednostki.
  • Saov Ainmhi’dh: Jedność będzie teraz poprawnie reagować na karty specjalne zagrane ze strony przeciwnika, na przykład za pośrednictwem Lydii van Bredevoort.
  • Mistrz oblężeń będzie teraz poprawnie reagować na Machiny Oblężnicze stworzone i zagrane na przykład za pośrednictwem Królowej Adalii lub Runy Zoria.

Co sądzicie o tych zmianach, które wprowadza aktualizacja 10.4? Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach. Możesz również sprawdzić propozycje talii, którymi możesz zagrać w Gwinta.


Jesteś fanem Wiedźmina?

Jeśli lubisz świat wiedźmina to z pewnością spodobają Ci się wiedźmińskie puzzle. Jedną z mocniejszych stron Gwinta jest jego oprawa graficzna. Piękne grafiki zostały umieszczone także na puzzlach przedstawiających bohaterów wiedźmińskiego uniwersum. Jeśli jeszcze ich nie widziałeś, koniecznie je zobacz.

Poniżej możecie sprawdzić oferty puzzli od Good Loot w atrakcyjnych cenach (na prawdę warto!):

A poniżej przedstawiamy wiedźmińskie puzzle od Clementoni w atrakcyjnych cenach, inspirowane serialem Netflixa:

Artykuł Aktualizacja 10.4 – lista zmian pochodzi z serwisu Gwintownia.pl - Gwint News.

]]>
https://gwintownia.pl/aktualizacja-10-4/feed/ 0 4011
Sezon Niedźwiedzia – czas trwania i tryby sezonowe w marcu 2022 https://gwintownia.pl/sezon-niedzwiedzia-2022/ https://gwintownia.pl/sezon-niedzwiedzia-2022/#respond Tue, 08 Mar 2022 17:42:17 +0000 https://gwintownia.pl/?p=3989 Właśnie dzisiaj zakończył się lutowy Sezon Miłości, który trwał przez ostatni miesiąc. Oznacza to, że dzisiaj rozpoczął się nowy sezon – Sezon Niedźwiedzia. Jak z każdym nowym sezonem i tym…

Artykuł Sezon Niedźwiedzia – czas trwania i tryby sezonowe w marcu 2022 pochodzi z serwisu Gwintownia.pl - Gwint News.

]]>
Właśnie dzisiaj zakończył się lutowy Sezon Miłości, który trwał przez ostatni miesiąc. Oznacza to, że dzisiaj rozpoczął się nowy sezon – Sezon Niedźwiedzia.

Jak z każdym nowym sezonem i tym razem do Gwinta wprowadzona została aktualizacja oznaczona numerem 10.3. Po poprzednim sezonie, w którym rozpoczęła się nowa Podróż Jaskra i mogliśmy wziąć udział w wydarzeniu miłosnym, w sezonie Niedźwiedzia będzie w miarę spokojnie. Wprowadzono kilka zmian, które mają spowodować zwiększenie zainteresowania graczy nieco zapomnianymi archetypami.

W Sezonie Niedźwiedzia mogą wziąć udział w innych trybach sezonowe niż w zeszłym miesiącu. W marcu aktywne będą następujące tryby sezonowe: Bliźniacze zaklęcie, Układ sił, Szał Bojowy i Huśtawka. Poniżej przedstawione zostały okresy, w których dane tryby będą dostępne oraz ich zasady.

Sezon Niedźwiedzia – tryby sezonowe

8.03 – 15.03: Bliźniacze zaklęcie

Raz na turę, gdy zagrywasz kartę specjalną, bezpośrednio po tym stwórz i zagraj jej drugi egzemplarz.

15.03 – 22.03: Układ sił

Na początku partii zmień siłę każdej jednostki ze swojej talii początkowej na jej koszt werbunku.

22.03 – 29.03: Szał Bojowy

Każdy z graczy ma tylko 8 sekund na ukończenie swojej tury i 15 sekund na ukończenie fazy wymiany.

29.03 – 05.04: Huśtawka 

Na koniec tury gracza:

  • Zadaj jednostkom gracza o nieparzystej sile 1 pkt obrażeń
  • Wzmocnij jednostki gracza o parzystej sile o 1

Sezon Niedźwiedzia – czas trwania

Sezon Niedźwiedzia rozpoczął się 8 marca, a zakończy się 5 kwietnia 2022 roku o godz. 10:00

Jak podobają Wam się tryby, które przyniósł Sezon Niedźwiedzia? Będziecie grali w tym sezonie? Podoba Wam się nowa podróż? Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach.


Jesteś fanem Wiedźmina?

Jesteś fanem gier CD Projekt RED z uniwersum Wiedźmina i CyberPunk? Z pewnością zainteresują Cię konsole, na których możesz w nie zagrać i cieszyć się wciągającymi przygodami Geralta, V i innych bohaterów z tych uniwersów.

Poniżej możecie sprawdzić oferty konsol w atrakcyjnych cenach (na prawdę warto!):

Możecie również sprawdzić oferty innej gry z uniwersum Wiedźmina:

Artykuł Sezon Niedźwiedzia – czas trwania i tryby sezonowe w marcu 2022 pochodzi z serwisu Gwintownia.pl - Gwint News.

]]>
https://gwintownia.pl/sezon-niedzwiedzia-2022/feed/ 0 3989
Aktualizacja 10.3 – lista zmian https://gwintownia.pl/aktualizacja-10-3/ https://gwintownia.pl/aktualizacja-10-3/#respond Tue, 08 Mar 2022 16:33:54 +0000 https://gwintownia.pl/?p=3986 Zakończył się właśnie Sezon Miłości, a już dziś zastąpił go marcowy sezon – Sezon Niedźwiedzia. Tak jak co miesiąc wraz z nowym sezonem do Gwinta wprowadzona została kolejna aktualizacja oznaczona…

Artykuł Aktualizacja 10.3 – lista zmian pochodzi z serwisu Gwintownia.pl - Gwint News.

]]>
Zakończył się właśnie Sezon Miłości, a już dziś zastąpił go marcowy sezon – Sezon Niedźwiedzia. Tak jak co miesiąc wraz z nowym sezonem do Gwinta wprowadzona została kolejna aktualizacja oznaczona numerem 10.3. W grze nastąpią zmiany i poprawki, tym razem nie otrzymaliśmy filmu z wytłumaczeniem zmian, ale deweloperzy Gwinta postarali się wytłumaczyć zmiany w kartach w formie tekstowej.

Aktualizacja 10.3 ma na celu ożywienie trzech archetypów nieco mniej popularnych w Gwincie. Przede wszystkim chodzi o archetyp Dzikiego Gonu, Elfiego Roju oraz Wybrańców Ognia.

Dodatkowo zwiększono koszty werbunku kart służących do uszczuplania we frakcjach: Królestwa Północy, Nilfgaard i Skellige. Zmiany nastąpiły także w kilku innych kartach i archetypach.

Wszystkie zmiany wraz z wytłumaczeniem deweloperów gry zamieszczone zostały w liście poniżej oraz można znaleźć ją także na oficjalnej stronie Gwinta.

Aktualizacja 10.3 – lista zmian

Neutralne

  • Geralt: Quen: Warunek Adrenaliny zmieniono z 3 na 4.
  • Magiczna lampa: Dżin z Lampy jest teraz Sługą z Fatum.
  • Trójkąt w Trójkącie: Koszt werbunku zmieniono z 9 na 8.

Potwory – aktualizacja 10.3

  • Auberon Zdobywca: Zdolność rozmieszczania zmieniono na “Stwórz i zagraj brązową jednostkę Dzikiego Gonu ze swojej talii początkowej.”
  • Eredin Bréacc Glas: Siłę zmieniono z 6 na 7.
  • Szczurołak: Zdolność zmieniono na “Rozkaz: Stwórz w tym rzędzie Szczury w liczbie równej wzmocnieniu tej karty, a następnie strać punkt wzmocnienia za każdego stworzonego Szczura. Odnowienie: 1. Przed zakończeniem twojej tury, Pochłoń jednostkę po prawej.”
  • Królowa Zimy: Zdolność lojalności zmieniono na “Kiedy obaj gracze spasują, wzmocnij tę kartę o 2 za każdą turę Mrozu po stronie przeciwnika.”
  • Chimera: Warunek adrenaliny zmieniono z 4 na 5.
  • Czerwoni Jeźdźcy: Zdolność zmieniono na:
    • “Wybierz jedno:
      • Stwórz Mróz w rzędzie przeciwnika na czas 2 tur, a następnie rozegraj ponownie brązową jednostkę Dzikiego Gonu.
      • Stwórz Mróz w obu rzędach przeciwnika na czas 2 tur.”
  • Oszluzg: Siłę zmieniono z 5 na 4, koszt werbunku zmieniono z 5 na 4.
  • Nawigator Gonu: Zdolność zmieniono na “Rozmieszczenie: Wzmocnij sojuszniczą jednostkę o czas trwania Mrozu w rzędzie przeciwnym do celu. Dominacja: Zamiast tego wzmocnij sojuszniczą jednostkę o czas trwania Mrozu po stronie przeciwnika na polu bitwy.”
  • Wojownik Dzikiego Gonu: Zdolność zmieniono na “Rozmieszczenie: Zadaj wrogiej jednostce 2 pkt. obrażeń. Dominacja: Stwórz także Mróz na 1 kolejkę w rzędzie tej jednostki.”

W ostatnich miesiącach Dziki Gon miał swoje dobre chwile, ale już od dłuższego czasu Aen Elle nie są popularnym wyborem wśród grających Potworami. W wersji 10.3 wprowadzamy szereg zmian, które powinny uatrakcyjnić grę archetypem Mrozu.

Zmienione karty to między innymi te, którymi gracze nie byli zainteresowani (na przykład Nawigator Gonu czy Wojownik Dzikiego Gonu). Wprowadzamy także inne ulepszenia, w tym większą elastyczność dla ostatniego etapu Auberona – gracze będą teraz mogli wybrać dowolną jednostkę Dzikiego Gonu ze swojej talii początkowej, zamiast całkowicie polegać na losowości.

Zdecydowaliśmy się też zmienić Królową Zimy – od teraz może ona Was chronić przed zmarnowaniem wartości Mrozu, jeśli przeciwnik zdecyduje się spasować. Wymieniliśmy Pokrzepienie na tę zdolność, gdyż główna strategia Dzikiego Gonu nie sprzyja ciągłej aktywacji Pokrzepienia. Mamy nadzieję, że ta zdolność pomoże talii Mrozu pokonać jej największe słabości, czyli niskie tempo podczas korzystania z pogody. Niezależnie od sukcesu tych zmian chcemy wspierać Dziki Gon w przyszłości.

Co więcej, dodaliśmy niewielki pakiet wzmocnień do niektórych kart pochłaniania. Największą zmianą jest Szczurołak. Ze względu na to, jak w GWINCIE rozgrywane są zdolności na koniec tury, Szczurołak nie działał z niektórymi kartami z Zemstą, takimi jak Jennik czy Sukkub. Aby ominąć to ograniczenie, zmieniliśmy go, aby aktywował się przed aktywacją zdolności na koniec tury. Ponadto Szczurołak nie resetuje się już w pełni po kliknięciu na Rozkaz – liczba straconych punktów jest równa liczbie stworzonych Szczurów.

Królestwa Północy

  • Coën: Zdolność zmieniono na “Zapał. Rozkaz: Wzmocnij sojusznicze jednostki o sile równej sile Coëna o tyle, o ile wzmocniony jest Coën.”
  • Król Belohun: Siłę zmieniono z 5 na 6, wartość ustawienia siły zmieniono z 4 na 5, a wartość ustawienia siły z Lojalnością zmieniono z 5 na 6.
  • Mistrz oblężeń: Koszt werbunku zmieniono z 4 na 5, zdolność zmieniono na “Rozkaz: Skraca czas odnowienia jednostki sojuszniczej o 1. Kiedy zagrywasz Machinę Oblężniczą, wezwij tę kartę z ręki na lewo od niej, a następnie dobierz kartę.

Królestwa Północy otrzymują niewielkie wzmocnienie dla strategii Króla Belohuna. Sam król ma lepsze statystyki, a Coën nie wzmacnia już wrogów. Kiedy wypuszczaliśmy kartę Coëna, mieliśmy nadzieję, że konieczność gry wokół stanu planszy rywala będzie ciekawym sposobem na zagranie tej karty, ale skoro gracze nie są tym zainteresowani, uprościliśmy jego użycie.

Co więcej, Mistrz oblężeń kosztuje teraz 5 pkt werbunku. Karta ta jest dosyć popularna i nie powinna być tak łatwa do grania, biorąc pod uwagę, co oferuje i jak łatwa jest w użyciu. W ramach niewielkiej rekompensaty dla talii opierających się na Odnowieniu, dodaliśmy też zdolność Rozkazu, a w związku z częstymi prośbami sprawiliśmy, że skacze na lewą stronę, a nie na prawą. Dzięki temu użycie Załogi jest mniej niewygodne.

Scoia’tael

  • Toruviel: Siłę zmieniono z 5 na 4, dodano nową część zdolności “Jeśli kontrolujesz Elfiego czatownika, używasz obu zdolności.”
  • Vernossiel: Koszt werbunku zmieniono z 12 na 11.
  • Elfi Łucznik: Siłę zmieniono z 5 na 2 , zdolność zmieniono na “Rozmieszczenie (bliskie starcie): Zadaj wybranej jednostce wroga 3 pkt obrażeń. Rozmieszczenie (daleki zasięg): Zadaj 2 wrogim jednostkom 1 pkt obrażeń. Zemsta: Stwórz Elfiego czatownika w tym rzędzie.
  • Strzelec Wyborowy: Siłę zmieniono z 3 na 4.
  • Awangarda Vrihedd: Zdolność zmieniono na “Rozmieszczenie (bliskie starcie): Wzmocnij tę jednostkę o 1 za każdego Elfa w twojej ręce. Rozmieszczenie (daleki zasięg): Wzmocnij tę jednostkę o 1 za każdego Elfa w tym rzędzie.”
  • Zaczepka: Zdolność zmieniono na “Zadaj wrogiej jednostce 3 pkt. obrażeń i stwórz Elfiego Czatownika w losowym rzędzie.”
  • Isengrim Faoiltiarna: Siłę zmieniono z 4 na 6.
  • Schirrú: Koszt werbunku zmieniono z 9 na 10, zdolność zmieniono na “Zapał. Rozkaz: Zniszcz wszystkie inne jednostki o takiej samej sile jak Schirrú.”
  • Milva: Strzelczyni: Koszt werbunku zmieniono z 11 na 10.

W przypadku Scoia’tael skoncentrowaliśmy się głównie na archetypie Elfiego roju. Oprócz zmian liczbowych dodaliśmy możliwość aktywacji obu zdolności dla Toruviel, daliśmy Awangardzie Vrihedd alternatywną zdolność działającą ze sługami, zmieniliśmy Łucznika z Dol Blathanna w kartę, która pomaga generować jednostki elfów i usunęliśmy wymaganie Zemsty z Zaczepki.

Mamy nadzieję, że wraz z tymi zmianami, planowanie strategii Elfiego roju będzie prostsze, a sama gra – bardziej satysfakcjonująca.

W wersji 10.3 wzmacniamy też Schirru. 3 lata temu Shirru został zmieniony, aby niszczyć samego siebie. Wtedy był uważany za jedną z najpotężniejszych kart w grze – otoczenie mu sprzyjało, gdyż karty były bardziej zbliżone w kwestii punktów. Teraz jest inaczej i choć Schirru wciąż może być niszczycielski, jest też bardzo ekscytującą kartą, dlatego nie będzie już niszczył sam siebie. Zmiana ta nie oznacza tylko więcej punktów dla grającymi Schirru, ale też otwiera możliwości wzmocnienia Schirru do wyższych wartości bez tracenia punktów. Ponieważ jest to duże wzmocnienie, zdecydowaliśmy się też zwiększyć koszt werbunku Schirru do 10.

Jeśli chodzi o Milvę: Strzelczynię, zmniejszamy jej koszt do 10. Całkiem dobrze radziła sobie nawet po osłabieniu, ale ponieważ pełne użycie jej siły jest teraz znacznie trudniejsze, zmniejszenie kosztu werbunku o 1 wydaje się być uczciwe.

Skellige

  • Sigvald: Dostosowano opis karty, aby wskazywał, że liczone są jedynie obrażenia od zdolności niezwiązanych ze Statusami. Sama zdolność pozostaje bez zmian.
  • Harcownicy Tuirseach: Koszt werbunku zmieniono z 4 na 5.

Skellige wciąż jest frakcją o największej różnorodności dobrych talii, a więc w wersji 10.3 nie wspieramy żadnego z archetypów SK. Jednak pakiet odrzucania jest teraz droższy – koszt werbunku Harcowników Tuirseach wzrasta do 5. Korzystanie z pakietu odrzucania było nieco zbyt oczywiste dla graczy Skellige, a Harcownicy Tuirseach, podobnie jak Mistrzowie oblężeń, są zbyt łatwi do dodania jak na kartę, która dodaje tyle tempa do gry uszczuplającej. Mamy nadzieję, że ta zmiana sprawi, że niektórzy gracze Skellige zastanowią się nad używaniem innych narzędzi zapewniających spójność talii i że talie używające pakietu odrzucania będą nieco łatwiejsze do pokonania.

Nilfgaard

  • Mag skrytobójca: Koszt werbunku zmieniono z 4 na 5.

Podobnie jak w przypadku Mistrza oblężeń i Harcowników Tuirseach, wzięliśmy na warsztat najbardziej wydajne narzędzie zapewniające spójność talii i postanowiliśmy osiągnąć takie same cele jak w Skellige.

Syndykat – aktualizacja 10.3

  • Cyrus Engelkind Hemmelfart: Posiada teraz kategorię Duchownego.
  • Potępienie: Koszt werbunku zmieniono z 7 na 6, zdolność zmieniono na “Zniszcz sojuszniczą jednostkę i stwórz jednostkę Wybrańców Ognia o koszcie werbunku 4 i nią zagraj. Zwiększ koszt werbunku o siłę zniszczonej jednostki.”
  • Ekskomunika: Koszt werbunku zmieniono z 6 na 5.
  • Poruczniczka van Herst: Zdolność zmieniono na “Na koniec swojej tury, jeśli kontrolujesz Duchownego, stwórz Fanatyka Wybrańców w tym rzędzie. Opłata 1: Przemień Fanatyka Wybrańców w Szeregowego Płonącej Róży.”
  • Roderick de Wett: Koszt werbunku zmieniono z 7 na 6.
  • Wesołki Skurwiela: Koszt werbunku zmieniono z 7 na 8.
  • Kapłan Płonącej Róży: Zysk zmieniono z 2 na 3.
  • Płomienny kaznodzieja: Posiada teraz kategorię Duchownego, Opłatę zmieniono z 2 na 1.
  • Inkwizytor Wiecznego Ognia: Siłę zmieniono z 3 na 4, koszt werbunku zmieniono z 5 na 4, zdolność zmieniono na “Rozmieszczenie: Zniszcz Sługę Wybrańców Ognia, a następnie wzmocnij tę kartę o 4. Po 2 kolejkach stwórz podstawową kopię zniszczonego Sługi w tym rzędzie.
  • Samotny czempion: Zdolność zmieniono na “Odporność. Zapał. Rozkaz: Zniszcz wszystkie Sługi Wybrańców Ognia w tym rzędzie, następnie wzmocnij tę kartę o sumaryczną wartość siły zniszczonych jednostek. Odnowienie: 2″

W przypadku Syndykatu głównym celem aktualizacji 10.3 było zwrócenie uwagi na archetyp Wybrańców Ognia Syndykatu. Dziękio nowemu Potępieniu gracze będą mogli zdobyć dodatkowego Upadłego rycerza albo dowolną inną kartę Wybrańców Ognia, w zależności od tego, ile są gotowi poświęcić. Ponadto Potępienie pozwala zagrać jednostkę bez tracenia przestrzeni na planszy. Poruczniczka von Herst straciła warunek Kapitału (który chcemy połączyć z gangiem Poławiaczy) i tworzy teraz Fanatyków, jeśli kontrolujecie Duchownego. Samotny czempion może teraz pomóc z przestrzenią na planszy w znacznie bardziej elastyczny sposób. Nowy Inkwizytor Wiecznego Ognia pozwala graczom skorzystać ze stworzenia jednej jednostki dwukrotnie. Oprócz tych zmian wprowadziliśmy też szereg innych ulepszeń, które powinny przełożyć się na wzrost popularności Wybrańców Ognia.

Zmiany w Trybie Draftu – aktualizacja 10.3

  • Wszystkie zmieniające się karty są teraz zdobywane w wersjach podstawowych.
  • Pakiet natury: Usunięto Magiczną Kulę.
  • Pakiet wzmocnienia wstępnego: Zamieniono Sabotażystę Vrihedd na Krąg życia.
  • Pakiet wzmocnienia wstępnego: Zamieniono Agitatora Scoia’tael na Urodzajne Żniwa.
  • Zaklęcia – Pakiet neutralny: Usunięto Łaknienie i Kapitulację.
  • Mglaki – Pakiet uszczuplania: Zamieniono na Archespora – Pakiet uszczuplania.
  • Pakiet zemsty: Zamieniono Katakana na Wodnicę.
  • Stary Grot: Sen: Usunięto ze wszystkich pakietów.
  • Pakiet rejzy: Usunięto Wielorybnika.
  • Pakiet nagrody: Usunięto Wściekłe zmutowane psy.
  • Pakiet witalności: Usunięto Shani.
  • Pakiet witalności: Usunięto Horsta Borsodi.
  • Pakiet stwarzania: Zamieniono Adalię na Filavandrela.
  • Pakiet rejzy: Usunięto Krwawego Orła.
  • Pakiet deszczu: Zamieniono Ofiarę dla Morza na Morszczynkę.
  • Pakiet deszczu: Zamieniono Eremitę na Morskiego Wysłannika.
  • Pakiet deszczu: Zamieniono Havfrue Śpiewaczkę na Małą Havfrue.

Poprawki

  • Stróż Wiecznego Ognia będzie się teraz wzmacniał przy Haraczu, tak jak to zamierzono.
  • Mangonela nie będzie już zadawała obrażeń jednostkom sojuszniczym po efekcie Zemsty Szpiegującej czarodziejki. Zadawać będzie teraz obrażenia każdej jednostce, która przetrwała, a przy której zagrana została Szpiegująca czarodziejka.
  • Megaskop i Saov Ainmhi’dh: Jedność nie pokazuje już czasem odniesień do brakujących kart w jej wskazówkach.
  • Zdolność rozmieszczenia Mistrza Oblężeń nie jest już uruchamiana dodatkowo podczas ponownego zagrywania Machiny Oblężniczej przez Teleportację.
  • Służka Van Moorlehemów nie liczy już 1 punktu wzmocnienia mniej podczas kopiowania Nagrody.

Co sądzicie o tych zmianach? Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach.


Jesteś fanem Wiedźmina?

Jeśli jesteś fanem uniwersum Wiedźmina na pewno zainteresują Cię figurki przedstawiające głównych bohaterów świata Wiedźmina. Postacie z figurek możemy obserwować również na kartach Gwinta.

Poniżej możecie sprawdzić oferty figurek od Dark Horse w atrakcyjnych cenach (na prawdę warto!):

Artykuł Aktualizacja 10.3 – lista zmian pochodzi z serwisu Gwintownia.pl - Gwint News.

]]>
https://gwintownia.pl/aktualizacja-10-3/feed/ 0 3986
Wyniki drugiego konkursu artystycznego Gwinta https://gwintownia.pl/wyniki-drugi-konkurs-artystyczny/ https://gwintownia.pl/wyniki-drugi-konkurs-artystyczny/#respond Tue, 01 Mar 2022 15:36:47 +0000 https://gwintownia.pl/?p=3970 W listopadzie zeszłego roku deweloperzy Gwinta ogłosili drugi w historii konkurs artystyczny Gwinta. Zadaniem uczestników było stworzenie grafiki karty do Gwinta, której do tej pory nie ma w grze. Po…

Artykuł Wyniki drugiego konkursu artystycznego Gwinta pochodzi z serwisu Gwintownia.pl - Gwint News.

]]>
W listopadzie zeszłego roku deweloperzy Gwinta ogłosili drugi w historii konkurs artystyczny Gwinta. Zadaniem uczestników było stworzenie grafiki karty do Gwinta, której do tej pory nie ma w grze. Po kilku miesiącach, w czasie którym można było zgłosić swoją pracę, zespół Gwinta przejrzał wszystkie zgłoszenia i wyłonił zwycięzców.

Konkurs zakończył się 8 lutego, a wyniki poznaliśmy dopiero wczoraj. Trwało to więc ponad 3 tygodnie i jak przyznają twórcy Gwinta, wybór był trudny.

Nie przedłużając poniżej przedstawiamy zwycięskie prace, wraz z portfolio ich autorów.

Drugi konkurs artystyczny Gwinta – wyniki

Trzecie miejsce – “Cześć Upadłym”

Cześć Upadłym

Autor: Martin Roci

Drugie miejsce – “Rosa var Attre”

Rosa var Attre

Autor: Raphael Slinka

Pierwsze miejsce – “Nilfgaardzkie Widmo”

Nilfgaardzkie Widmo

Autor: Daria Egorova

Według deweloperów Gwinta wybór był na prawdę trudny, o czym napisali:

Mieliśmy niesamowitą frajdę przeglądając Wasze zgłoszenia, ale podjęcie ostatecznej decyzji okazało się naprawdę trudne. Wiele prac zasługiwało na uznanie, ale udało nam się wybrać najlepszą trójkę.

GWINT

Nieco więcej informacji na oficjalnej stronie Gwinta.

Z naszej strony gratulujemy wszystkim zwycięzcom oraz uczestnikom! Prace prezentują się wspaniale i według nas bez problemu mogłyby trafić do samej gry.

Nagrody – Konkurs artystyczny Gwinta

Dla osób, które przygotowały najładniejsze grafiki przewidziane zostały nagrody. Wśród nagród znalazły się m.in.: tablet graficzny Wacom Cintiq i gwintowe gadżety.

Pierwsza Nagroda

konkurs graficzny Gwinta nagrody
  • Tablet Wacom Cintiq, 
  • GWINTOWY kubek sześciu frakcji, 
  • Duży, metalowy plakat (z losową grafiką).

Druga Nagroda

konkurs graficzny Gwinta nagrody
  • GWINTOWY kubek sześciu frakcji, 
  • Duży, metalowy plakat (z losową grafiką), 
  • Przypinki frakcji, 
  • GWINTOWA smycz.

Trzecia Nagroda

  • GWINTOWY kubek sześciu frakcji, 
  • Przypinki frakcji, 
  • GWINTOWA smycz.

A Wam jak się podobają zwycięskie prace? Która według Was najlepsza? Zespół Gwinta poinformował, że na konkurs spłynęło bardzo dużo niesamowitych prac, które będą udostępniane w najbliższym czasie w mediach społecznościowych Gwinta. Będziemy obserwować i z chęcią Wam je pokażemy, sprawdzajcie naszą stronę.


Jesteś fanem Wiedźmina?

Jeśli jesteś fanem uniwersum Wiedźmina na pewno zainteresują Cię słuchowiska czterech książek z serii Wiedźmin Andrzeja Sapkowskiego. Cztery nagrane do tej pory słuchowiska pozwolą Ci w pełni zanurzyć się w świat Wiedźmina i głębiej przeżywać historię Geralta z Rivii i jego towarzyszy znanych z kart Gwinta.

Poniżej możecie sprawdzić oferty słuchowisk w atrakcyjnych cenach (na prawdę warto!):

Artykuł Wyniki drugiego konkursu artystycznego Gwinta pochodzi z serwisu Gwintownia.pl - Gwint News.

]]>
https://gwintownia.pl/wyniki-drugi-konkurs-artystyczny/feed/ 0 3970
Przerwa konserwacyjna Gwinta – 24 lutego 2022 https://gwintownia.pl/przerwa-konserwacyjna-24-lutego/ https://gwintownia.pl/przerwa-konserwacyjna-24-lutego/#respond Wed, 23 Feb 2022 17:52:59 +0000 https://gwintownia.pl/?p=3904 Jak zapowiadają deweloperzy Gwinta jutro w godzinach przedpołudniowych nie zagramy w Gwinta. Odpowiada za to jest przerwa konserwacyjna. CD Projekt RED zapewnia, że przerwa w działaniu gry w dniu jutrzejszym,…

Artykuł Przerwa konserwacyjna Gwinta – 24 lutego 2022 pochodzi z serwisu Gwintownia.pl - Gwint News.

]]>
Jak zapowiadają deweloperzy Gwinta jutro w godzinach przedpołudniowych nie zagramy w Gwinta. Odpowiada za to jest przerwa konserwacyjna.

CD Projekt RED zapewnia, że przerwa w działaniu gry w dniu jutrzejszym, czyli 24 lutego 2022 roku, potrwa 2,5 godziny. Rozpocznie się ona o godzinie 9:00 i potrwa do 11:30.

Niedostępność Gwinta w podanych powyżej godzinach, zgodnie z udostępnionym komunikacie, spowodowana jest pracami konserwacyjnymi.

Przerwa konserwacyjna – komunikat

Informację od deweloperów Gwinta możecie zobaczyć poniżej:

Jeśli mieliście zamiar grać w tych godzinach to niestety musicie zmienić plany. Mamy nadzieję, że przerwa konserwacyjna przebiegnie bezproblemowo i zakończy się w planowanych godzinach.


Jesteś fanem Wiedźmina?

Jeśli jesteś fanem uniwersum Wiedźmina na pewno zainteresują Cię komiksy ze świata Wiedźmina. Pięć dotychczas wydanych komiksów opowiada o przygodach Geralta w pełnym potworów i niebezpieczeństw świecie. W niektórych, Białemu Wilkowi towarzyszą bohaterowie znani z kart Gwinta i wiedźmińskiego uniwersum.

Poniżej możecie sprawdzić oferty komiksów w atrakcyjnych cenach (na prawdę warto!):

Artykuł Przerwa konserwacyjna Gwinta – 24 lutego 2022 pochodzi z serwisu Gwintownia.pl - Gwint News.

]]>
https://gwintownia.pl/przerwa-konserwacyjna-24-lutego/feed/ 0 3904