Wprowadzono hotfix 6.1.3 rozwiązujący problem z systemem niszczenia kart

Dzisiaj do Gwinta wprowadzony został hotfix 6.1.3. Patch ten naprawia jeden błąd, który występował u niektórych graczy i mógł pociągnąć za sobą nieodwracalne skutki.

Od całkiem niedawna, tradycyjny przycisk niszczenia nadmiarowych kart został zastąpiony systemem, który robi to automatycznie po wejściu do menu tworzenia talii. Nie spodobało się to sporej części graczy, wszak klasyczne rozwiązanie w postaci przycisku działało w większości przypadków bez zarzutów i pozwalało graczom na samodzielne decydowanie kiedy pozbyć się nadmiarowych kart. Niektórzy skrupulatnie zbierali swoją kolekcję, by w przyszłości pozyskać z tych kart skrawki i pył lub transmutować je na karty premium.

System niszczenia kart nadmiarowych – problem

Po wprowadzeniu nowego systemu i wejściu przez gracza do menu tworzenia talii wszystkie te starania przepadały. Wprowadzono poprawkę, która powodowała, że system miał pozostawić graczowi nadmiarowe karty w takiej liczbie, by można było otrzymać pełną kolekcję danej karty, to jest 2 karty zwykłe i 2 premium. Więc jeśli ktoś miał dużo egzemplarzy zwykłych karty i żadnej animowanej to system miał pozostawiać 4 karty zwykłe, tak by można 2 nadmiarowe transmutować do wersji premium. Jeśli ktoś miał już jedną premium, to wtedy powinniśmy mieć pozostawione 3 karty zwykłe, tak by 1 można było transmutować. Z tą poprawką było to bardzo logiczne rozwiązanie. Niestety problem w tym, że nie u wszystkich graczy poprawnie to zadziałało. Mianowicie błąd następował po drugim wejściu do menu tworzenia talii. W efekcie gracze, którzy zbierali karty i zapewnieni, że system niszczenia kart pozostawia karty do transmutacji, wchodząc do menu tworzenia talii tracili swoje zgromadzone, nadmiarowe karty bez uwzględnienia kart, które można by było wykorzystać do transmutacji.

Oczywiście, naturalnie spowodowało to niezadowolenie wśród graczy. Jakby nie patrzeć nie nieuzasadnione. Twórcom Gwinta na szczęście udało się już uporać z tym błędem w efekcie czego wypuszczony został hotfix 6.1.3, który naprawia problem. Nie musicie się już martwić, że wchodząc do modułu tworzenia kart stracicie swoje karty przeznaczone do transmutacji. Błąd ten został naprawiony hotfixem. Niestety są też złe wiadomości. Jak poinformowano w oficjalnym komunikacie, proces zniszczenia kart jest nieodwracalny, a więc nie ma możliwości, by graczom, których karty zostały zniszczone w zbyt dużej liczbie zostały one wrócone. Biorąc pod uwagę, że 15 kwietnia miała nastąpić zmiana kosztów kart w Meteorytowym Pyle (co zostało przełożone na 5 maja), sytuacja ta jest niekorzystna dla graczy. Jak zapowiadają twórcy Gwinta planują stworzyć spersonalizowany system niszczenia kart, w którym każdy z graczy będzie mógł ustawić w jaki sposób mają być niszczone jego nadmiarowe karty.

A Wy co sądzicie o całej sytuacji z nieprawidłowym działaniem systemu niszczenia kart? Czekaliście na hotfix? Macie już uzbieraną całą kolekcję kart? Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach.


Jesteś fanem Wiedźmina?

Jeśli jesteś fanem uniwersum Wiedźmina na pewno zainteresują Cię wiedźmińskie puzzle z najnowszej serii, widnieją na nich wizerunki postaci ze świata Wiedźmina. Mówiąc ściślej, na puzzlach możemy podziwiać grafiki identyczne jak te w Gwincie.

Poniżej możecie sprawdzić oferty puzzli z serii 1. w atrakcyjnych cenach (na prawdę warto!):

REKLAMA

REKLAMA

A niżej wiedźmińskie puzzle z serii 2. w atrakcyjnych cenach:

Niektóre z linków w naszych artykułach to linki afiliacyjne. Po ich kliknięciu, a następnie przejściu na stronę wybranego sklepu oraz za dokonanie zakupu, otrzymujemy prowizję, która przyczynia się do rozwoju i utrzymania portalu.

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze
0
Podziel się swoim zdaniem, skomentuj artukuł.x