Jutro (28.10.2021 r.) do Gwinta trafi aktualizacja 9.5, która wprowadzi zmiany w kilku kartach oraz doda samouczek dla Księgi Nagród i jak twierdzi zespół Gwinta przyspieszy rozgrywkę przez skrócenie czasu wyświetlania zagranych przez przeciwnika kart. Według nas to dobry kierunek, sądzimy, że rozgrywki znacznie się wydłużyły w Gwincie już jakiś czas temu.
Dodatkowo tradycyjnie wprowadzono kilka zmian w kartach. Koszt werbunku karty Pod Gąbczastym Grzybem wzrósł z 9 na 10. Nastąpiła również mała poprawka w działaniu karty Adeptka z Aretuzy.
Oprócz tego dodano nowe efekty dla kilku zdolności. Dodatkowo w Gwincie pojawi się nowa podróż, która jak zapewniają twórcy gry wpisze się w upiorny klimat święta Saovine, które również od jutra będzie obchodzone w Gwincie. Przypomnijmy, że jeśli chodzi o to wydarzenie halloweenowe, to będziemy pomagać w nim Wiedźmom z Krzywuchowych Moczarów za otrzymamy nagrody. Co do Podróży to na ten moment ostatecznie jeszcze nie wiemy, kogo historia zostanie przedstawiona, ale my przypuszczamy, że w Podróży może pojawić się wampir Regis, a może Dettlaff van der Eretein? Wszystkiego dowiemy się już jutro o godzinie 12:00.
Wszystkie zmiany, które wprowadzi aktualizacja 9.5, możecie sprawdzić na oficjalnej stronie Gwinta jak i poniżej:
Zmiany:
- Produkty w kramie Sklepa są teraz pogrupowane w nowe podkategorie.
- Skrócono czas wyświetlania kart zagrywanych przez przeciwnika, co przyspieszy średni czas rozgrywek.
Nowe elementy gry – aktualizacja 9.5
- Nowa Podróż, a w niej nowe kontrakty, nagrody i nowa historia.
- Powraca wydarzenie Saovine! Gracze będą mogli pomóc staruchom w ich obowiązkach i odblokować nowe nagrody. Po udzieleniu pomocy jednej ze staruch możliwa staje się pomoc drugiej i trzeciej. Za pomoc dwóm z nich otrzymacie specjalną monetę, a za wykonanie wszystkich zadań – ramkę.
- Podczas wydarzenia Saovine wszystkie straszne ozdoby będą przecenione o 30%.
- Wprowadzono nową stronę samouczka Księgi Nagród, która pomoże nowym graczom ulepszyć ich talie początkowe. Strona jest dostępna dla wszystkich graczy.
- Dodano nowe efekty dla zdolności: Odnowienie, Licznik, Opłata i Amok.
- Dodano nowe ikony dla zdolności Rozkaz, które lepiej oddają różnice między umiejętnościami z ładunkami i bez.
- Wprowadzono zmianę dla przycisku „Wyjdź bez zapisu” w module tworzenia talii. Okienko z potwierdzeniem wyświetlać się będzie tylko w przypadku, gdy talia będzie niewłaściwa.
Neutralne
- Pod Gąbczastym Grzybem: koszt werbunku zmieniono z 9 na 10.
Potwory
- Dettlaff: Wampir Wyższy: siłę zmieniono z 5 na 6.
- Królowa endriag: siłę zmieniono z 5 na 6, koszt werbunku zmieniono z 7 na 6.
- Goliat: koszt werbunku zmieniono z 8 na 7.
- Miruna: siłę zmieniono z 5 na 6.
- Stary Grot: koszt werbunku zmieniono z 12 na 11.
- Ozzrel: koszt werbunku zmieniono z 9 na 8.
- Królewicz Ropuch: limit siły pochłonięcia zmieniono z 3 na 4.
- Utopiec: koszt werbunku zmieniono z 5 na 4.
- Stuchacz: ma teraz 1 pkt pancerza.
Skellige
- Arnvald: siłę zmieniono z 4 na 6.
- Krwawy Orzeł: Żądza krwi nie ignoruje już wybranej jednostki, gdy Krwawy Orzeł zada jej obrażenia.
- Morszczynka: siłę zmieniono z 5 na 4.
- Skjall: koszt werbunku zmieniono z 7 na 6.
- Dzik Morski: siłę zmieniono z 3 na 4.
- Przemytnik Dimun: posiada teraz Zapał.
- Osadniczka Drummond: czas trwania krwawienia zmieniono z 3 na 4 dla obydwu celów.
- Pierwotny zew: koszt werbunku zmieniono z 5 na 4.
- Mocarz Svalbloda: Żądza krwi nie ignoruje już wybranej jednostki, gdy Mocarz Svalbloda zada jej obrażenia.
Królestwa Północy – aktualizacja 9.5
- Raynard Odo: Rozmieszczenie zastąpiono przez: Formacja; Rozkaz.
- Talar: siłę zmieniono z 6 na 7, koszt werbunku zmieniono z 8 na 7.
- Vandergrift: siłę zmieniono z 5 na 6.
- Vernon Roche: koszt werbunku zmieniono z 11 na 10.
- Vissegerd: ma teraz 2 pkt pancerza.
- Windhalm z Attre: siłę zmieniono z 3 na 4.
- Adeptka z Aretuzy: koszt werbunku zmieniono z 4 na 5.
- Carroballista: ma teraz Odnowienie: 3.
- Lyrijski knecht: siłę zmieniono z 3 na 4.
- Medytujący Magik: siłę zmieniono z 4 na 3.
- Redański Rycerz: siłę zmieniono z 1 na 2.
- Mistrz Oblężeń: siłę zmieniono z 4 na 3, koszt werbunku zmieniono z 5 na 4, ma teraz 1 pkt pancerza.
Scoia’tael
- Saov Ainmhi’dh: wzmocnienie zmieniono z 6 na 5, koszt werbunku zmieniono z 9 na 7.
- Torque: siłę zmieniono z 4 na 5.
- Czarodziejka z Dol Blathanna: koszt werbunku zmieniono z 5 na 6.
- Elfi Tancerz Ostrzy: siłę zmieniono z 3 na 4.
- Brygada Vrihedd: siłę zmieniono z 3 na 4.
Nilfgaard
- Coup de Grace: koszt werbunku zmieniono z 9 na 10.
- Wipper: teraz, gdy zostaje wezwany z cmentarza na pole bitwy, dodatkowo zyskuje status Szpiega.
- Alchemik: siłę zmieniono z 4 na 5.
- Kusznik Ard Feainn: siłę zmieniono z 3 na 4.
- Iluzjonista: siłę zmieniono z 3 na 4.
- Szpiegująca czarodziejka: ma teraz dodatkowy efekt “Śmiertelny cios: Przenieś tę kartę do przeciwnego rzędu i zabierz jej status Szpiega.”
- Mazidło: wzmocnienie zmieniono z 4 na 5, kategorię zmieniono z „Alchemii” na „Taktykę”.
Syndykat
- Adalbertus Kalkstein: koszt werbunku zmieniono z 7 na 6.
- Bincy Blumerholdt: koszt werbunku zmieniono z 10 na 9.
- Prorok Lebioda: siłę zmieniono z 6 na 8.
- Magister Niepostrzeżonych: wzmocnienie zmieniono z 3 na 4.
- Pachołek Porąbańców: koszt werbunku zmieniono z 5 na 4.
- Chwilówka: sumę zyskiwanych monet zmieniono z 6 na 7.
- Zmutowane psy: siłę zmieniono z 4 na 5.
- Wziątka: koszt haraczu zmieniono z 2 na 1.
- Oprawca czarownic: siłę zmieniono z 3 na 4.
- Ćpun: wzmocnienie zmieniono z 1 na 2.
Poprawki – aktualizacja 9.5
- Prorok Lebioda nie daje już Tarczy jednostkom ze Zdradą.
- Iluzjonista nie aktywuje już swojego efektu Więzi, gdy stworzona zostaje kopia Iluzjonisty z wrogiego cmentarza.
- Inkub nie wzywa już jednostki z cmentarza właściciela, jeśli wroga jednostka nie może zostać wezwana do przeciwnego rzędu z powodu jego zapełnienia.
- Ignatius Hale nie może już osiągać negatywnego Haraczu, przy użyciu zdolności dowódcy – Odliczenie.
- Emhyr var Emreis nie będzie już umieszczać karty z powrotem w talii, jeśli nie została wyciągnięta żadna karta.
- Licznik Wydobywacza zeznań pozostanie niezmieniony, jeśli jednostka, która otrzymała Nagrodę, została zniszczona, zanim nadeszła tura Wydobywacza zeznań, w której mógł zadać jej obrażenia.
- Adeptka z Aretuzy nie jest już wzmacniana przez jednostki z Cierpliwością, których Rozkazy zostały zresetowane przez Tissaię de Vries po tym, jak efekty z końca tury Adeptki z Aretuzy zostały już aktywowane.
- Alissa Henson będzie teraz poprawnie wybierać losową kopię docelowej brązowej karty specjalnej i nie spowoduje już wtasowania tylko jednej kopii do talii.
- Cesarski Praktyk nie będzie ignorować karty, która została umieszczona na cmentarzu wroga, jeśli była tam już kopia tej samej karty.
- Szachraj nie jest już blokowany przed przywołaniem jednostki na przeciwną stronę, jeśli jego rząd jest pełny.
- Brutal będzie teraz ignorować jednostki, które wcześniej miały na sobie Nagrodę, ale zostały zniszczone bez niej.
- Muzyka będzie teraz ponownie odtwarzana podczas meczów samouczka, zgodnie z zamierzeniami.
Czekacie na nową Podróż? Które zmiany, które wprowadzi aktualizacja 9.5, Was najbardziej cieszą? My jesteśmy zadowoleni poprawką mającą na celu przyspieszenie rozgrywki. Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach.
Jesteś fanem Wiedźmina?
Jeśli jesteś fanem uniwersum Wiedźmina na pewno zainteresują Cię komiksy ze świata Wiedźmina. Pięć dotychczas wydanych komiksów opowiada o przygodach Geralta w pełnym potworów i niebezpieczeństw świecie. W niektórych, Białemu Wilkowi towarzyszą bohaterowie znani z kart Gwinta i wiedźmińskiego uniwersum.
Poniżej możecie sprawdzić oferty komiksów w atrakcyjnych cenach (na prawdę warto!):
Dodatkowo sprawdź również oferty figurki postaci, która może być bohaterem nowej Podróży:
Niektóre z linków w naszych artykułach to linki afiliacyjne. Po ich kliknięciu, a następnie przejściu na stronę wybranego sklepu oraz za dokonanie zakupu, otrzymujemy prowizję, która przyczynia się do rozwoju i utrzymania portalu.