Aktualizacja 10.1 – lista zmian, draft wychodzi z fazy wczesnego dostępu

Nadszedł nowy rok, a wraz z nim już jutro rozpocznie się nowy sezon w Gwincie, kiedy skończy się aktualnie trwający Sezon Dzikiego Gonu. Wraz z rozpoczęciem nowego pierwszego w tym, 2022 roku nowego sezonu – sezonu Wilka do Gwinta trafi aktualizacja oznaczona numerem 10.1.

Nowy Rok, można by założyć, że duże zmiany. Niestety tak nie jest w przypadku Gwinta. Poza jedną zmianą w trybie gry, pierwszy sezon 2022 roku przyniesie ze sobą w głównej mierze tylko kosmetyczne zmiany w balansie gry. Warto chociażby zauważyć, że Skellige nie otrzyma w tym miesiącu żadnej zmiany.

Tak jak już wspomniano nastąpi jedna duża zmiana w Gwincie. Tryb draftu, który kiedyś zastąpił Arenę, a do tej pory był w fazie wczesnego dostępu, z tym sezonem ma z niego wyjść. Wiąże się to z konkretnymi plusami i minusami. Minusem na pewno jest to, że do tej pory darmowy tryb będzie teraz płatny w nowej walucie Gwinta. Będą to bilety. Każde podejście do draftu będzie się wiązało z koniecznością zapłaty jednego biletu. W nowym sezonie, każdy gracz po zalogowaniu otrzyma jeden darmowy bilet, tak by każdy mógł wypróbować ten tryb. Są też plusy tego wydarzenia. Za swoje rozgrywki gracze otrzymają nagrody, w zależności od osiągniętego wyniku w drafcie.

Chętnie wypróbujemy draft w pełnym jego wymiarze. Z pewnością podzielimy się z wami naszą opinią i szerzej opiszemy ten tryb.

Poniżej możecie zobaczyć listę zmian w Sezonie Wilka 2022 roku, znajdziecie ją również na oficjalnej stronie Gwinta:

Nowe elementy gry – aktualizacja 10.1

  • Tryb draftu opuszcza wczesny dostęp!
    • Bilety – rozpoczęcie nowego podejścia w trybie draftu będzie teraz wymagało biletu. Każdy gracz otrzyma darmowy bilet po zalogowaniu!
    • Nagrody – gracze będą teraz nagradzani na podstawie wyników swoich podejść.

Zmiany – aktualizacja 10.1

  • Inicjatywę zmieniono na “Aktywuj tę umiejętność, jeśli w tej turze nie użyto rozkazu. (Uwaga: Umiejętności dowódcy to także rozkazy)”

Neutralne

  • Król Rybak: siłę zmieniono z 5 na 6.
  • Hajdawer: koszt werbunku zmieniono z 8 na 7.
  • Płotka: siłę zmieniono z 3 na 4.

Potwory

  • Żalnica: pancerz zmieniono z 1 na 4, koszt werbunku zmieniono z 8 na 7.
  • Stary grot: Sen, siłę zmieniono z 9 na 6, pancerz zmieniono z 0 na 2, koszt werbunku zmieniono z 9 na 6, umiejętność zmieniono na “Po 3 turach wezwij Stary Grot ze swojej talii do tego rzędu i zwiększ jego siłę bazową o 6, następnie wygnaj tę kartę. Jeśli Stary Grot: Sen otrzyma obrażenia, wezwij Stary Grot ze swojej talii, a następnie zamiast tego wygnaj tę kartę.”

Skellige

Brak zmian

Królestwa Północy – aktualizacja 10.1

  • Insurekcja: zaktualizowano opis tak, by uwzględniał zmianę z poprawki 9.6.1.
  • Istredd: koszt werbunku zmieniono z 7 na 6.

Scoia’tael

  • Pobudzenie: premię do werbunku zmieniono z 16 na 15, umiejętność zmieniono na “Rozkaz: Wzmocnij 4 jednostki w swojej ręce o 1. Ładunki: 3.
  • Milva: Strzelczyni: obrażenia rozkazu zmieniono z 2 na 1.
  • Sirssa: efekt rozmieszczenia zmieniono na :Zadaj wrogiej jednostce 2 pkt obrażeń, następnie wzmocnij losową jednostkę w swojej ręce o 2.”
  • Agitator Scoia’tael: siłę zmieniono z 3 na 5, umiejętność zmieniono na “Rozmieszczenie: Daj maksymalnie 2 Krasnoludom w swojej ręce 1 pkt Pancerza. Za każdym razem, gdy zagrywasz Krasnoluda, daj mu 1 pkt Pancerza.”
  • Havekarskie wsparcie: umiejętność zmieniono na “Rozmieszczenie: Wzmocnij sojuszniczą jednostkę na swojej ręce o 1. Jeśli jednostka ta została już wzmocniona, zamiast tego wzmocnij ją o 3.”
  • Sabotażysta Vrihedd: umiejętność zmieniono na “Rozmieszczenie: Wzmocnij sojuszniczą jednostkę o 1. Jeśli kontrolujesz artefakt, zamiast tego wzmocnij sojuszniczą jednostkę o 3.”

Nilfgaard

  • Ardal aep Dahy: Dostosowano opis umiejętności. Sama umiejętność pozostała bez zmian.
  • Rience: siłę zmieniono z 5 na 6.
  • Rozjuszony Szarlej: koszt werbunku zmieniono z 8 na 6.
  • Vilgefortz: Renegat: siłę zmieniono z 6 na 8.

Syndykat

  • Fabian Hale: koszt werbunku zmieniono z 8 na 7.
  • Ignatius Hale: koszt haraczu zmieniono z 9 na 7.
  • Król Żebraków: siłę zmieniono z 4 na 3, koszt werbunku zmieniono z 10 na 12, licznik zmieniono z 9 na 12.
  • Octavia Hale: siłę zmieniono z 7 na 6, koszt werbunku zmieniono z 7 na 6, posiada nową część umiejętności “Opłata 1: Wzmocnij sojuszniczego Łowcę Czarownic o 1.”
  • Bystry Handlarz: dodano kategorię Łowca Czarownic, posiada nową część umiejętności “Opłata 1: Zyskaj Witalność (1).”
  • Kozioł ofiarny: siłę zmieniono z 7 na 1, umiejętność zmieniono na “Zdrada. Zysk: 6. Rozmieszczenie: Wyznacz nagrodę za tę kartę.”

Poprawki – aktualizacja 10.1

  • Odrodzony Regis teraz poprawnie reaguje na krwawienie jednostek z odpornością.
  • Agentka księżnej i Emisariusz teraz poprawnie zyskują status Szpiega, nawet jeśli zabrakło celów dla ich umiejętności rozmieszczenia.
  • Interakcje w menu draftu nie powodują już, że menu gry czasami przestaje odpowiadać na urządzeniach z Androidem.

Co sądzicie o tych zmianach? Zadowala Was aktualizacja 10.1 i taka liczba zmian? Co myślicie o trybie draftu? Będziecie grać? Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach.

REKLAMA

REKLAMA


Jesteś fanem Wiedźmina?

Jeśli jesteś fanem uniwersum Wiedźmina na pewno zainteresują Cię komiksy ze świata Wiedźmina. Pięć dotychczas wydanych komiksów opowiada o przygodach Geralta w pełnym potworów i niebezpieczeństw świecie. W niektórych, Białemu Wilkowi towarzyszą bohaterowie znani z kart Gwinta i wiedźmińskiego uniwersum.

Poniżej możecie sprawdzić oferty komiksów w atrakcyjnych cenach (na prawdę warto!):

Niektóre z linków w naszych artykułach to linki afiliacyjne. Po ich kliknięciu, a następnie przejściu na stronę wybranego sklepu oraz za dokonanie zakupu, otrzymujemy prowizję, która przyczynia się do rozwoju i utrzymania portalu.

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze
0
Podziel się swoim zdaniem, skomentuj artukuł.x