Witajcie! Ostatnia aktualizacja wprowadziła nową frakcję do gry – Nilfgaard. Przy wprowadzeniu tak dużej ilości kart, nowych mechanik i umiejętności nie trudno o pojawienie się drobnych błędów w funkcjonowaniu gry.
Dlatego też dzisiaj udostępniono kolejną aktualizację, która w największym stopniu skupia się na poprawie balansu gry i kluczowych błędów. Jest ona już dostępna na PC i Xbox One. Głównie patch zmienia siłę jednostek, oraz błędy w naliczaniu punktów po użyciu konkretnych kart. Poprawie ulegną też opisy kart, które nie zawsze poprawnie opisywały karty od ostatniej aktualizacji.
Wszystkie zmiany możecie zobaczyć poniżej.
- Siła Avallacha zmieniona z 6 na 8.
- Róg dowódcy teraz dodaje +4 na rząd
- Umiejętność Triss Merigold może oddziaływać też na nasze jednostki.
- Siła Starożytnego Mglaka zmieniona z 6 do 5.
- Siły Wiedźm z Krzywuchowych Moczarów zostały zmienione na 7,8,7.
- Siła Sukkuba została zmieniona z 10 na 8.
- Siła Vran Wojownika została zmieniona z 5 na 6.
- Sukkub przenosi jednostki tylko na przeciwny rząd. Nie ma możliwości wyboru rzędu.
- Vran Wojownik nie będzie już niszczył jednostki od razu po zagraniu.
- Król Bran odrzuca teraz trzy karty i dodaje +1 do siły bazowej.
- Svanrige najpierw dobiera a później odrzuca kartę.
- Siła Draig Bon Duh zmieniona na 4.
- Siła Draig Bon Duh nie jest już kartą nieustępliwą.
- Zmiana umiejętności Draig Bon Duh: Dodaj 3 pkt siły dwóm (niezłotym) jednostkom w twoim cmentarzu.
- Siła Płatnerza Kalnu Tordarroch została zmieniona z 6 na 5.
- Topornik Klanu Tuirseach otrzymuje teraz +1 siły za osłabione jednostki po stronie przeciwnika.
- Myszowór najpierw dobiera dwie karty i później odrzuca dwie.
- Kadweński Inżynier Oblężniczy może być położony tylko na rząd maszyn oblężniczych.
- Karta Posiłki może zostać użyta na wszystkie brązowe karty, nawet jeśli nie posiadamy kopii jednostki w talii.
- Umiejętność karty Dennis Cranmer aktywuje się po jednej turze.
- Brygada Impera otrzymuje punkty siły za każdą nielojalną jednostkę po stronie przeciwnika.
- Zdrada zwiększa siłę przeniesionej jednostki o 8.
- Siła Mangoneli zmieniona z 4 na 6.
- Zwiadowcy otrzymują teraz +1 do siły bez względu gdzie się znajdują.
- Siła Zwiadowców zmieniona z 5 na 4.
- Brygada Nauzicaa zmniejsza siłę nielojalnej jednostki o 4.
- Brygada Impera otrzymuje +3 za każdą nielojalną jednostkę po stronie przeciwnika.
- Siła Sweersa została zmieniona z 7 na 8.
- Siła Vanhemara została zmieniona z 7 na 8.
- Siła Strażnika przywołanego przez Cynthie została zmieniona z 8 na 6.
- Siła Menno Coehoorna została zmieniona z 9 na 10
- Siła Xarthisius została zmieniona z 9 na 11.
- Umiejętność dowódcy Morvrana Voorhisa nie będzie tasowała talii.
Zmiany/Poprawki
- Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętność Wzmocnionego Trebusza odliczała się po trafieniu karty na cmentarz.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Regis nie zmieniał się w Wampira po zejściu z pola bitwy.
- Naprawiono rzadki błąd, który powodował, że Zdrada zagrana na Cantarelle z zmniejszoną siłą niszczyło tą jednostkę.
- Tibor Eggebracht otrzymuje teraz bazową siłe przy zwiększeniu i wraca do siły bazowej po tym jak trafia na cmentarz
- Naprawiono błąd, który powodował, że Płotka i Mglaki nie wracały na stół po wcześniejszym użyciu blokady.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Pavetta niszczyła siebie po użyciu Podwójnego Krzyża Alzura.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Topornik Klanu Tuirseach otrzymywał znaczącą liczbę punktów po użyciu Bomby Dwimerytowej
- Umiejętność Topornika Klanu Tuirseach nie będzie aktywowana przy efektach pożerania lub przywracania siły jednostek.
- Umiejętność Topornika Klanu Tuirseach będzie aktywowana tylko przy osłabieniu jednostek przeciwnika.
- Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętność frakcyjna Skellige nie działała poprawnie na Morkvarga.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Ele’yas otrzymywał punkty za Neofitów przesuniętych przez Utopców lub Geralta: Aard.
- Pogoda będzie prawidłowo oddziaływała na zasadzki.
- Morkvarg nie będzie już otrzymywał dowolnej siły po tym jak był pod wpływem pogody a następnie został wskrzeszony.
- Harpie nie będą już tworzyły kopii Jaj gdy zostaną przeniesione przez Geralta Aard.
- Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętność Ceallacha aktywowała się trzy razy po użyciu umiejętności dowódcy Jana Calveita.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Bomba Dwimerytowa przywracała jednostki do siły bazowej omijając pogodę.
- Naprawiono opis Jana Calveita.
- Umiejętność Kłobuka aktywuje się po 1 turze.
- Naprawiono opis Skjalla: Zmniejsz siłę tej jednostki o 2 zamiast 3.
- Naprawiono błędne opisy kart.
Uważacie, że te zmiany wyjdą na dobre grze? Podzielcie się z nami swoimi opiniami w komentarzach! 😉
Niektóre z linków w naszych artykułach to linki afiliacyjne. Po ich kliknięciu, a następnie przejściu na stronę wybranego sklepu oraz za dokonanie zakupu, otrzymujemy prowizję, która przyczynia się do rozwoju i utrzymania portalu.